×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 247665 1 - خرید و فروش پی اس و پرمیوم ووچر در ویرا اکسچنج - ارز دیجیتال

خرید و فروش پی اس ووچر در صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج با بهترین قیمت و در سریعترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد. اگر به دنبال بهترین صرافی خرید پی اس ووچر و پرمیوم ووچر هستید، صرافی آنلاین ویرا اکسچنج با دارا بودن پنلی تمام اتوماتیک و قدرتمند بهترین گزینه برای شماست. شما می‌توانید با خرید پرمیوم ووچر، از اعتبار این کد استفاده کرده و در سایت‌های خارجی به خرید بپردازید. ووچرها روشی کارآمد و بصرفه برای پرداخت‌های بین المللی هستند. این سرویس همانند پرفکت مانی و وب مانی در ایران مجاز بوده و مورد تحریم قرار نگرفته است. از این رو کاربران می‌توانند با مراجعه به معتبرترین و بهترین صرافی خرید پی اس ووچر، این کد را تهیه نموده و درصورت نیاز نیز اقدام به فروش و نقد کردن آن در قالب انواع ارز دیجیتال نمایند.

مجموعه ویرا اکسچنج با بهره‌گیری از بروزترین فناوری‌های دنیا بستری ایمن و قابل اطمینان را جهت خرید و فروش پرمیوم (پی اس) ووچر فراهم نموده است.

پرمیوم ووچر چیست؟

پرمیوم ووچر یک سیستم کارآمد و بصرفه جهت پرداخت بین المللی و خدمات ارزی می‌باشد. در واقع می‌توان گفت پی اس ووچر یک کوپن الکترونیکی تشکیل شده از اعداد و حروف بوده و در صرافی‌های معتبر قابل خریداریست. شما با خریداری این کد از معتبرترین صرافی آنلاین خرید و فروش پی اس ووچر و فعالسازی آن، می‌توانید اعتبار آن را منتقل نمایید. به عبارت دیگر می‌توان گفت درصورتی که فرد قصد شارژ اکانت و یا خرید از فروشگاه‌های خارجی را دارد، هنگامی که سایت مقصد از این روش پرداختی پشتیبانی کند، می‌تواند با تهیه کد ووچر خرید خود را انجام دهد.

سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج با دارا بودن سیستم پرمیوم ووچر، بستری امن را برای انجام معاملات ارزی و استفاده از کاربردهای این سرویس در اختیار کاربران خود قرار داده است.

word image 247665 2 - خرید و فروش پی اس و پرمیوم ووچر در ویرا اکسچنج - ارز دیجیتال

مزایای پرمیوم ووچر

همانطور که می‌دانید روش‌های پرداختی همچون پی بال، کردیت کارت، ویزا و مستر کارت و … در ایران تحریم بوده است. سرویس پرمیوم ووچر همانند پرفکت مانی و وب مانی در ایران مجاز است. و امکان مسدود شدن حساب و موجودی را برای کاربران ایرانی به دنبال نخواهد داشت. این نوع سرویس درمقایسه با پرفکت مانی و سرویس‎‌های دیگر، دارای سرعت بالاتر و سهولت در کاربرد می‌باشد. همچنین از دیگر مزایای این سرویس می‌توان به محفوظ نگاه داشتن اطلاعات مالک کد و عدم ردیابی تراکنش‌ها اشاره نمود. بدین معنی که امکان ندارد شخصی مطلع گردد که این ووچر در چه سایت و فروشگاهی مصرف شده است. و اطلاعات صادرکننده و دریافت کننده کد، کاملا محرمانه در سیستم پرمیوم ووچر ذخیره می‌شود.

صرافی آنلاین خرید و فروش پی اس ووچر (کد فوچرز)

اگر شما هم برای استفاده از خدمات و خرید کالا از سایت‌ها و فروشگاه های خارجی دچار مشکل شده‌اید، خرید پی اس ووچر بدون احراز هویت از معتبرترین سایت پی اس ووچر بهترین گزینه است. در این گونه موارد ممکن است به این پرسش بربخورید که بهترین سایت برای خرید پی اس ووچر چیست؟ بی شک دارا بودن محیطی امن و قابل اطمینان با سرعت بالا و سهولت در استفاده از مهم‌ترین مزیت‌های یک صرافی پرمیوم ووچر معتبر است.

صرافی آنلاین ویرا اکسچنج با از بین بردن تمامی حفره‌های امنیتی،به وسیله ورود دو مرحله‌ای، هیچگاه با مسائل امنیتی روبرو نبوده است. از طرفی با وجود دارا بودن پشتیبانی ۲۴ ساعته و قوی، قابل اطمینان‌ترین صرافی در بازار معاملات ارزی می‌باشد. همچنین شما می‌توانید بهترین قیمت خرید و فروش پی اس ووچر ، ووچر پرفکت مانی را در این صرافی آنلاین معتبر مشاهده نمایید. خرید و فروش پی اس ووچر در ویرا اکسچنج با کمترین کارمزد و در کوتاهترین زمان با تسویه حساب فوری انجام می‌گیرد.

word image 247665 3 - خرید و فروش پی اس و پرمیوم ووچر در ویرا اکسچنج - ارز دیجیتال

ارز دیجیتال لایت کوین

ارز دیجیتال لایت کوین یکی دیگر از انواع ارزهای دیجیتال می‌باشد که بسیار کارآمد و پرطرفدار بوده است. لایت کوین شبیه بیت کوین عمل کرده و دارای مزایای زیر است:

  • نوعی ارز دیجیتال غیرمتمرکز و بدون کنترل دولت و آرگان‌ها
  • انجام معاملات در کوتاهترین زمان
  • هزینه تراکنش پایین
  • در دسترس بودن آن
  • کارمزدهای کمتر به نسبت سایر ارزهای دیجیتال

به دلیل شباهت‌های بین لایت کوین و بیت کوین، لایت کوین در تمام کیف پول‌های اصلی قابل ذخیره می‌باشد. قیمت این نوع ارز دیجیتالبه نوسانات بازار بستگی دارد. که این موضوع برای معامله‌گران کوتاه مدت، یک ریسک مثبت و نقطه قوت لایت کوین به شمار می‌رود.

افرادی که قصد خرید ارز دیجیتال لایت کوین را دارند، می‌توانند با موجودی پرمیوم ووچر خود در صرافی آنلاین ویرا اکسچنج این ارز دیجیتال را خریداری نمایند.

ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال ویرا اکسچنج

صرافی آنلاین ویرا اکسچنج با دارا بودن پنل قدرتمند و تمام اتوماتیک، خرید و فروش پی اس ووچر را در سرعت و امنیت بالا انجام می‌دهد. این صرافی معتبر، انواع ارزهای دیجیتال را با منصفانه‌ترین نرخ ارائه داده و شما می‌توانید انواع ارزهای الکترونیکی خود را به ریال تبدیل کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعته و در هرساعت از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل سایت ویرا اکسچنج را به قابل اطمینان‌ترین سایت برای خرید و فروش ووچر تبدیل کرده است. همچنین صرافی ویرا اکسچنج همیشه سعی نموده است بهترین قیمت در ایران را به کاربران خود عرضه نماید.

شما می‌توانید تنها با ساخت یک اکانت روی سایت ویرا اکسچنج و ثبت سفارش کد ووچر در کوتاهترین زمان و به صورت لحظه‌ای نتیجه سفارش خود را در حسابتان مشاهده نمایید. همچنین در صورت فروش و نقد کردن کد ووچر، تسویه حساب به صورت فوری و کارت به کارت انجام خواهد گرفت. و شما می‌توانید موجودی حساب ووچر خود را به انواع ارزهای رایج کشور و یا در قالب ارزهای دیجیتال دریافت نمایید.

https://viraexchange.net

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.