چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تصمیم تازه برای زنان کارمندی که بیرون از محل کار بی حجاب هستند / جریمه یک میلیونی و توقیف ۲۰ روزه ماشین بی حجابان !
    21 فروردین 1402 - 1:57
    شناسه : 247760
    0

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: بانوان کارمند ادارات هم چنانچه در تایم خارج از وقت اداری و در خارج از محیط کار اقدام به کشف حجاب کنند و شناسایی شوند، مشخصاتشان به دستگاه مربوطه ارسال و در کمیته انضباطی در رابطه با این افراد در پایان سال تصمیم گیری می‌شود.

    پ
    پ

    یک میلیونی و توقیف ۲۰ روزه ماشین بی حجابان - تصمیم تازه برای زنان کارمندی که بیرون از محل کار بی حجاب هستند / جریمه یک میلیونی و توقیف ۲۰ روزه ماشین بی حجابان ! - بی حجاب

    به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام نسائی زهان افزود: خودروی افراد بی حجاب یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود، همچنین افراد بی حجاب‌ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و به محاکم معرفی و احضار می‌شوند. بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، در صورت تکرار با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد.

    وی گفت: بانوان کارمند ادارات هم چنانچه در تایم خارج از وقت اداری و در خارج از محیط کار اقدام به کشف حجاب کنند و شناسایی شوند، مشخصاتشان به دستگاه مربوطه ارسال و در کمیته انضباطی در رابطه با این افراد در پایان سال تصمیم گیری می‌شود.

    تازه برای زنان کارمندی که بیرون از محل کار بی حجاب هستند - تصمیم تازه برای زنان کارمندی که بیرون از محل کار بی حجاب هستند / جریمه یک میلیونی و توقیف ۲۰ روزه ماشین بی حجابان ! - بی حجاب

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان وی با بیان اینکه ما در سیستم قضائی به دنبال پرونده سازی نیستیم گفت: تا به امروز هیچ پرونده‌ای در رابطه با کشف حجاب در محاکم ما به ثبت نرسیده است.

    حجت الاسلام نسائی زهان با بیان اینکه سایر مردم تنها با تذکر لسانی در معابر و مکان‌های عمومی می‌توانند به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند، تذکر دهند گفت: البته این افراد باید طبق قانون و با آموزش این کار را انجام دهند.

    وی افزود: اگر در یک ساختمان افرادی وجود دارند که کشف حجاب می‌کنند و این امر را تبلیغ می‌کنند باید به پلیس گزارش داده شود.

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه، کشف حجاب طبق ماده ۶۳۸ قانون تعزیرات و مجازات بازدارنده، جرم است گفت: رسیدگی به جرم کشف حجاب، طبق ماده ۱۹ قانون اساسی، در صلاحیت مستقیم محاکم است.

    وی با بیان اینکه مجازات کشف حجاب مشخص است و مستقیم به محاکم ارجاع داده می‌شود افزود: انتظار می‌رود در این زمینه خود مردم اقدام کنند و با امر به معروف و نهی از منکر این موضوع را مدیریت کنند.

    دادستان خراسان جنوبی با بیان اینکه ما تکلیف داریم نسبت به جرم کشف حجاب در چارچوب قانون و مقررات اقدام کنیم گفت: وزارت کشور بخشنامه‌ای در این زمینه صادر کرده که وظایف همه در این بخشنامه مشخص شده است.

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به وظایف همه ارگان‌های دولتی، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و … در زمینه کشف حجاب گفت: اگر افرادی در هر یک از ارگان‌های دولتی و خصوصی اقدام به کشف حجاب کند رئیس آن اداره مسئول است و اگر در پارک‌ها این اقدام صورت بگیرد شهرداری و در دانشگاه‌ها هم مسئول آن دانشگاه است و نیروی انتظامی هم اماکن و معابر را بررسی و رصد می‌کند.

    حجت الاسلام نسائی زهان با بیان اینکه افرادی که توسط این گروه‌ها برایشان مستندسازی شود، پرونده شأن به محاکم ارسال می‌شود، افزود: محاکم این افراد را احضار می‌کنند و در چارچوب قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “تصمیم تازه برای زنان کارمندی که بیرون از محل کار بی حجاب هستند / جریمه یک میلیونی و توقیف ۲۰ روزه ماشین بی حجابان !”
    1. با روزی هزار تومن فروش سایت رو چند برابر کنید
      افزایش بازدهی و فروش کالا
      کاهش تضمینی رتبه سایت
      تضمین کیفیت بازدید با بهترین سایت های ایران
      روزانه تا 10 هزار کاربر در سایت خود داشته باشید
      نیم میلیون بازدید سایت فقط با بازدید ساز سایت ما
      کاهش نرح پرش یا بانس ریت سایت
      بهبود و بهینه ساری کلمات و صفحات وبسایت
      هدفند سازی براساس دستکتاپ و موبایل
      با ایران الکسا پیشرو باش
      https://iranfollower99.ir

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.