×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

images 1681040127 6432a2ffc72fb - چرا کودکان به اسباب بازی شانسی جذب می‌شوند؟ -

آیا تا به حال مشاهده کرده‌اید که کودکان هنگام بازی با دوستان خود، عروسک‌ها، توپ‌ها، ماشین‌های پلاستیکی، اسباب‌بازی‌ حیوانات و سایر لوازم سرگرمی، داستانی می‌سازند و سناریوهایی را برای خود ابداع می‌کنند؟ کودکان از عروسک‌ها برای تعریف داستان استفاده می‌کنند که در آن عروسک‌ها با یکدیگر صحبت می‌کنند. آن‌ها این توانایی را دارند که دایناسورهای اسباب بازی خود را با یکدیگر به مبارزه بطلبند. این تخیل سازی برای کودکان به نوعی یادگیری محصوب می‌شود.

کودکان اغلب اشیائی را که به عنوان اسباب بازی طراحی نشده‌اند، به عنوان اسباب بازی در نظر می‌گیرند. به عنوان مثال، آنها می‌توانند از ظروف پلاستیکی به عنوان کلاه ایمنی استفاده کنند تا از خود در برابر دشمنان خیالی محافظت کنند. همچنین در ذهن یک کودک، حتی یک شاخه ساده می‌تواند به شمشیری قدرتمند تبدیل شود. اشتیاق کودکان به بازی و تخیل خلاق آنها به آنها کمک می‌کند تا با استفاده از اشیاء مختلف، دنیای خود را تجربه کنند و به مکان‌های جدید و تخیلی خود سفر کنند.

چگونه بازی با اسباب بازی‌ها می تواند به رشد کودک کمک کند؟

اسباب بازی‌ها در زندگی کودکان نقش مهمی دارند، زیرا باعث خلاق‌تر شدن آن‌ها می‌شوند. اما اسباب بازی‌ها قدرتمندتر از آنچه هستند که فکر می‌کنیم. زیرا می‌توانند ذهن کودکان را تحریک کرده و آن‌ها را تشویق به یادگیری چیزهای جدید کنند. علاوه براین، استفاده از اسباب بازی‌ می‌تواند به تقویت درک و مهارت‌های حرکتی کودک کمک کند.

اسباب‌بازی‌ها می‌توانند الهام بخش بچه‌ها برای یادگیری باشند

مغز کودکان مانند اسفنج است که هر چیزی که با آن در ارتباط هستند را جذب می‌کند و دائما در حال کسب اطلاعات از محیط خود هستند. برای کودکان، اسباب‌بازی‌ها راهی جدید برای یادگیری علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات به آنها ارائه می‌دهند. مهم نیست اسباب بازی از چه نوعی باشد، می‌تواند یک اسباب بازی ساده باشد یا یک اسباب بازی معمایی.

 اسباب بازی‌ها همواره به کودک شما مفاهیمی جدیدی یاد می‌دهند که می‌تواند برای آنها بسیار مفید و کاربردی باشد. استفاده از فعالیت‌های عملی مثل ساختن یک برج بزرگ، خراب کردن آن و تماشای فروریختن آن، می‌تواند به کودکان کمک کند تا مفاهیم پیچیده فیزیک را به طور جذاب و آسان‌تر فهمیده و یادگیری آنها را تسریع کنند.

 همچنین تماشای فروریختن آسمان‌خراش نیز می‌تواند به کودکان نشان دهد که چگونه ضعف در ساختار و تعادل، باعث فروپاشی یک سازه می‌شود. این فعالیت می‌تواند به کودکان کمک کند تا درک بهتری از مفاهیم مربوط به تحلیل و طراحی سازه‌ها و همچنین ارتباط آنها با مفاهیم مهمی مانند قوانین نیوتن پیدا کنند.

چرا بازی با اسباب بازی‌ برای رشد کودکان مهم است؟

بچه‌ها به طور طبیعی از طریق بازی مهارت‌ها را یاد می‌گیرند. آنها مهارت‌های شناختی، عاطفی و اجتماعی مانند تفکر خلاق، ارتباط کلامی و غیرکلامی، آگاهی فضایی و بدنی، همدلی، سازگاری، انتخاب و غیره را تمرین می‌کنند. از طریق اسباب بازی بچه‌ها می‌توانند واژگان موضوعی را یاد بگیرند و سناریوهای دنیای واقعی را برای کاهش اضطراب و افزایش اعتماد به نفس تمرین کنند.

بازی با اسباب بازی‌ها همچنین برای کودکان فرصتی برای افزایش خلاقیت را فراهم می‌کنند. بازی با اسباب‌بازی‌ها می‌تواند به کودکان کمک کند تا مهارت‌های مورد نیاز برای انجام کارهای روزمره را به دست آورند. به عنوان مثال، با بازی با اسباب‌بازی‌های پزشکی، کودکان می توانند با مهارت‌های پزشکی آشنا شوند و یاد بگیرند که چگونه به همدیگر در مواقعی که نیاز به کمک دارند کمک کنند.

 چرا کودکان به اسباب بازی شانسی علاقمند هستند

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود کودکان از بازی با اسباب بازی لذت ببرند. برخی از کودکان ممکن است از احساس موفقیتی که از ساختن یا خلق چیزی به دست می‌آورند لذت ببرند، در حالی که برخی دیگر ممکن است از تجربه حسی بازی با بافت‌ها یا مواد مختلف لذت ببرند. اسباب بازی شانسی برای هر کودکی جذاب و لذت بخش است. درون تخم مرغ‌های شانسی دوچیزی قرار دارد که کودکان به آن جذب می‌شوند: اسباب بازی و خوراکی، و با همین رویکرد برای کودکان طی سال‌ها و در سراسر جهان محبوب و محبوب‌تر شده‌اند.

بچه‌ها عاشق اسباب بازی هستند و سورپرایز شدن از خوراکی و اسباب بازی‌هایی که درون این شانسی‌ها هستند را دوست دارند و هر بار برای آن اشتیاق دارند. اسباب بازی‌ها معمولا نسخه مینیاتوری از اشیایی مانند اتومبیل، هواپیما، عروسک، پازل و حیوانات بامزه و فیگورهای خاص هستند.

 images 1681040167 6432a3270cb25 - چرا کودکان به اسباب بازی شانسی جذب می‌شوند؟ -

اسباب بازی شانسی حس کنجکاوی را در کودک فعال نگه می‌دارد!

بچه‌ها کنجکاو هستند و مشتاق سورپرایز شدن هستند و این دقیقا همان چیزی است که شرکت‌های اسباب بازی شانسی به آن علاقه دارند. کودکان دوست دارند تخم مرغ شانسی جدید بخرند تا لوازم شانسی جدید به دست آوردند و با دوستان خود بازی کنند. بچه‌ها عاشق جایزه هستند. از لحظه‌ای که بسته اسباب بازی شانسی را باز می‌کنند تا وسایل درون آن را ببینند تا زمانی که آن را به کلکسیون خود اضافه کنند پر از شور و اشتیاق هستند که این فرآیند را می‌توان اکتشاف نامید. مانند جستجو و اکتشاف نقشه گنج و صندوق طلا.

درون بعضی از این محصولات شانسی‌ اسباب بازی‌هایی وجود دارد که کودک باید با توجه به نقشه مونتاژ شوند و این یک مکانیسم سرگرمی برای کودکان می‌باشد که پس از تکمیل حس موفقیت و شادی دارند. مورد دیگری که به آن توجه شده است خوراکی و به‌خصوص شکلات است که بچه‌ها بسیار به آن علاقه دارند و با تنوعی که در انواع طعم‌های شکلات وجود دارد هر بار هیجان بیشتری برای باز کردن اسباب بازی‌ها دارند.

این روزها همه کودکان دسترسی به موبایل و تبلت دارند و بسیاری از ویدئوها مربوط به بازی و اسباب بازی را از یوتیوب، آپارات و رسانه‌های مشابه تماشا می‌کنند. و با تماشای این کلیپ‌ها جذب این محصولات می‌شوند. ویدئوهای آنباکس اسباب بازی شانسی با برندهای متنوع و انوع رنگ‌ها نیز کودکان را ترغیب می‌کند برای خرید و جمع آوری اسباب بازی‌های کلکسیونی و شخصیت‌های کارتونی که درون این اسباب بازی‌های شانسی وجود دارند.

اسباب بازی شانسی نمناک

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.