×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

 احتمالا شاید شما هم جزآن دسته از افرادی هستید که تا به حال چندین بار هولدر موبایل برای ماشین خود تهیه کرده‌اید اما همچنان پس از مدت کوتاهی که از خرید هولدر سپری می‌شود متوجه می‌شوید که محصول خریداری شده مورد پسنده شما نیست. به همین منظور در این مقاله از راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین قصد داریم به بررسی نکات مهم در خرید نگهدارنده گوشی خودرو و مزیت های مهم آن بپردازیم:

images 1681064921 643303d9239f8 - راهنمای خرید هولدر موبایل و نگهدارنده گوشی ماشین -

بهترین هولدر موبایل برای ماشین خود را چگونه پیدا کنیم؟

هنگام خرید هولدر موبایل برای ماشین توجه به مشخصات هولدر و همچنین فضایی که در اختیار دارید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا بتوانید متناسب با گوشی موبایل و فضایی که در اختیارتان است بهترین هولدر موبایل برای ماشین‌ خود را پیدا کنید، بنابراین  به صورت کلی برای اینکه انتخاب دقیقی داشت باید به نکات زیر توجه کرد :

طراحی کابین و فضای داخلی خودرو:

طراحی فضای داخلی خودروها با یکدیگر متفاوت است، اتاقک و جلوی ماشین در بعضی از خودروها بزرگ و پیچیده در مدل‌های دیگر به صورت کوچک و ساده طراحی شده است. هولدر‌های بزرگ برای ماشین‌هایی که فضای کم و کوچکی دارند دید راننده را مختل می‌کند .

قسمت داشبورد و شیشها در بعضی از خودروها به صورت صاف و هموار و در بعضی مدل‌های جدید به صورت منحنی شکل و شیبدار طراحی شده است دریچه‌های کولر نیز در خودرو‌های مختلف متفاوت است.بنابراین باید متناسب با فضای داخلی ماشین، و متناسب با سایز و ابعاد گوشی خود بهترین هولدر موبایل برای ماشین را انتخاب کنید.

انواع هولدر موبایل برای ماشین

images 1681066632 64330a88c799c - راهنمای خرید هولدر موبایل و نگهدارنده گوشی ماشین -

نوع هولدر موبایل برای خودرو خود را سلیقه‌ای انتخاب نکنید، علاوه بر تناسب هولدر با وزن و ابعاد گوشی  با توجه به موقعیتی که قصد اتصال هولدر را دارید نوع آنرا مشخص کنید، به طور مثال اگر قصد نصب هولدر در دریچه‌های کولر را دارید از هولدر دریچه کولر استفاده کنید.البته مکان ثابت می‌تواند راننده را محدود کند و یا ممکن است در برخی مواقع قصد داشته باشیم مکان هولدر را تغییر دهیم .

به طور مثال در زمان تابش نورآفتاب و انعکاس نور در صفحه نمایش موبایل، عملا کار با گوشی موبایل ناممکن خواهد شد هرچند که در این مواقع با استفاده از سایه بان گوشی برای هولدر موبایل میتوان از انعکاس نور جلوگیری کرد، اما با استفاده از هولدر‌های موبایل چندکاره که از قابلیت اتصال به چند موقعیت متفاوت بهره می‌برند نیز میتوانید جای هولدر خود را تغییر دهید: به طور مثال از دریچه‌های کولر جدا کنید و به شیشه یا داشبورد متصل نمایید.

نصب هولدر موبایل در محل‌های مختلفی از ماشین متناسب با نیاز ما یکی از نکته‌های مهمی است که در هنگام خرید هولدر گوشی برای ماشین باید به آن توجه کرد، و این نکته نیازمند این است که با انواع هولدر موبایل برای ماشین آشنا شویم که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازم:

  • هولدر موبایل مکنده‌ای:

اتصال این نوع از نگهدارنده‌های گوشی موبایل درون خودرو به صورت مکشی است که در قسمت انتهای بازوی هولدر قرار دارد و اتصال آن با چسباندن کاپ ساکشن به سطح مسطح مثل داشبورد یا شیشه و قفل کردن گیره آن برقرار می‌شود.مدل های جدیدتر از هولدرهای مکنده با بدنه های کشیده و بلند طراحی شدند تا با قرار دادن آنها روی داشبور اتصالی پایدارتر برقرار کرد.

  • هولدر موبایل مغناطیسی:

یکی از آسان ترین روشهای اتصال گوشی به هولدر با این دسته از نگهدارنده‌ها صورت می‌پذیرد.بدین صورت که با قرار دادن یک سکه فلزی به پشت گوشی موبایل به سادگی می‌توان تنها با یک دست، گوشی خود را به هولدر متصل کنید.

  • هولدر موبایل چسبی:

نگهدارنده‌های چسبی بوسیله چسب محکمی که دارند به روی یک سطح هموار و مسطح متصل می‌شوند، و به دلیل اتصال محکمی که دارند معمولا پس از جدا کردن خاصیت چسبندگی اول خود را از دست می‌دهند. توجه به محل مناسب برای نصب این هولدرها از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • هولدر گیره‌ای:

هولدر‌های گیره‌ای همان طور که از نامشان پیداست به صورت گیره‌ای طراحی شده‌اند و به وسیله‌ی گیره‌ای که دارند به کانال کولر، داشبورد، بالای صفحه کیلومتر، و . . . متصل می‌شوند

مدل‌های دیگری از هولدرهای گیره‌ای در  بازار وجود دارد که قسمت  نگهدرانده گوشی موبایل به صورت گیره‌ای است، بدین صورت که با باز کردن یا فشردن گیره‌هایی که اطراف هولدر قرار دارد، براکت نگهدارنده باز می‌شود و با قرار دادن گوشی مجدد گیره‌های هولدر را بسته تا گوشی موبایل ثابت درون هولدر قرار بگیرد .اغلب این نوع هولدرها قابلیت نصب روی داشبورد خودرو یا شیشه را دارند.

  • هولدر موبایل آینه‌ای:

هولدر‌های آینه‌ای موبایل یکی از انواع نگهدارنده‌ها است که معمولا برای خودروهایی مناسب است که محل مناسبی برای نصب هولدر موبایل به روی داشبورد یا دریچه‌های کولر آن نمی‌توان پیدا کرد .این دسته از هولدر‌های با قرار گرفتن به زیر یا دور آینه، به راننده امکان اتصال گوشی موبایل در کنار آینه عقب را فراهم می‌سازد.

  • هولدر موبایل جالیوانی

هولدر گوشی جالیوانی خودرو یکی دیگر از انواع نگهدارنده خودرو است که با توجه به محل نصب آن در قست پایین، در دید راننده اختلال یا محدودیت ایجاد نمی‌کند. این نوع نگهدانده‌ها معمولا برای خودروهایی مناسب است که جلو داشبورد شلوغ و پیچیده‌ای دارند.

  • هولدر موبایل با قابلیت شارژ بی سیم

هولدر موبایل با قابلیت شارژ بی سیم یک نگهدارنده مناسب برای افراد و رانندگانی است که مدام در حال سفر هستند و علاوه بر ثابت نگه داشتن گوشی موبایل با پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم، گوشی‌های موبایلی که مچهز به این فناوری هستند را به صورت وایرلس شارژ می‌کند.

  • هولدر موبایل صندلی عقب خودرو

هولدر موبایل پشت صندلی برای خانواده هایی که اغلب در سفر هستند و دارای فرزند هستند بسیار مفید است. فرزندان می توانند با نصب این هولدر پشت صندلی، موبایل خود را به یک تلویزیون کوچک تبدیل کنند و از تماشای فیلم لذت ببرند.این هولدر بهترین نوع هولدر موبایل برای سرنشیان عقب ماشین است.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین

با انواع مختلف هولدر های موبایل برای ماشین آشنا شدیم و متوجه شدیم که محل نصب آنها در هر نوع می تواند متفاوت باشد و به عوامل بیرونی دیگر مانند میزان فضایی که در اختیار دارید و همچنین نیازی که دارید بستگی دارد.همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله بهترین هولدر موبایل برای ماشین های ایرانی را مطالعه کنید.

images 1681067561 64330e297f8b3 - راهنمای خرید هولدر موبایل و نگهدارنده گوشی ماشین -

اکنون برای خرید و انتخاب یک نگهدارنده خوب پس از اینکه نیاز خود را سنجیدید توجه به نکات زیر از اهمیت ویژه برخوردار است .

  • جنس بدنه هولدر موبایل و متریال به کار رفته در آن از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد، اکثر هولدرهایی که با کیفیت پایین هستند بعد از مدتی از ناحیه گیره‌ها دچار شکستگی می‌شوند و یا چسبندگی خود را از دست می‌دهند
  • هولدر موبایل را متناسب با گوشی موبایل و فضای کابین خودرو تهیه کنید،بسیاری از هولدرهای موبایل توانایی تحمل گوشی‌های سنگین را ندارند و همینطور ممکن است فضای زیادی از خودرو شما را اشغال کنند.
  • به قابلیت‌های ویژه هولدر که به شما کمک می‌کند توجه کنید: استفاده از هولدر به عنوان شارژر، قابلیت جابجایی و نصب در مکان‌های مختلف ماشین، چرخش ۳۶۰ درجه، استفاده یک دست از قابلیت‌هایی است که کمک میکند تا در حین رانندگی ضمن دسترسی آسان به گوشی زاویه دید وسیع تری داشت و در مسیریابی‌ها با دید بهتری رانندگی کرد
  • اتصال دو نقطه‌ای: زمانی که صحبت از بهترین هولدر موبایل برای ماشین می‌کنیم صرفه نظر از این که چه نوع هولدری را استفاده می‌کنیم این قابلیت منجر به محافظت بیشتر از گوشی موبایل می‌شود، به طور مثال هولدر شیشه‌ای با بازوی بلند و گیره‌ای که دارد هم به شیشه ماشین (از طریق کاپ مکنده(Cup Suction) و هم از طریق بازوی بلند به روی داشبورد می‌چسبد و این کار باعث می‌شود که هولدر و گوشی محکم در جای خود قرار بگیرد.
  • قابلیت شارژ بی سیم: نگهداری از گوشی موبایل در دیدرس همزمان با شارژ گوشی موبایل دیگر نگرانی‌های خالی شدن شارژ گوشی، استفاده از پاوربانک و یا سیم‌های دست و پا گیر را برطرف می‌کند.

بهترین هولدر موبایل برای اسنپ

images 1681065037 6433044ddee15 - راهنمای خرید هولدر موبایل و نگهدارنده گوشی ماشین -

یک راننده تاکسی آنلاین مدام در حال رفت و امد و سفر است و علاوه بر سهولت در استفاده از گوشی موبایل، در حین رانندگی، انتظار دارد که همزمان گوشی خود را شارژ کند، یا برای اینکه دید بهتری به گوشی داشته باشید قصد چرخش گوشی موبایل را داشته باشد.هولدر موبایل برای اسنپ باید طراحی ارگونومیک و با کیفیتی داشته باشد چرا که یک هولدر به دلیل استفاده در طولانی مدت ممکن است دچار ترک خوردگی و شکستگی شود.این آسیب‌های فیزیکی و شکستگی‌ها بخاطر استفاده طولانی مدت و قرار گیری هولدر در تابش مستقیم نور آفتاب صورت میگرد.

مزایا استفاده از نگهدارنده گوشی برای ماشین

هزینه نه چندان زیادی که برای خرید هولدر موبایل ماشین باید پرداخت کرد نسبت به مزیت‌هایی که دارد بسیار اقتصادی و معقول است . چرا که ممکن است بخاطر عدم استفاده از هولدر موبایل هزینه‌های بیشتر و خسارات جبران ناپذیر تری گریبان گیر ما در حین رانندگی شود.مهمترین مزیت‌های خرید و استفاده از پایه نگهدارنده گوشی خودرو به ترتیب زیر است:

دسترسی آسان و سریع

طراحی کوچک هولدرهای موبایل برای ماشین منجربه سادگی در استفاده کاربران و رانندگان در حین رانندگی می‌شود و به سادگی می‌توان با یک دست، از گوشی موبایل خود جهت مسیریابی‌ها، پاسخ به تماس‌های صوتی، تصویری و موارد اینچنینی استفاده کرد بدون این که راننده دچار سردرگمی و حواس پرتی شود.

کاهش تصادفات رانندگی با هولدر موبایل برای ماشین

images 1681065163 643304cb54a67 - راهنمای خرید هولدر موبایل و نگهدارنده گوشی ماشین -

با بررسی آمار و ارقام سالانه‌ی تلفات جاده‌ای متوجه این موضوع می‌شویم که استفاده از گوشی موبایل در حین رانندگی ممکن است عواقب و خسارات جبران ناپذیری را رقم بزند.چرا که منجر به حواس پرتی و عدم تمرکز در حین رانندگی می‌شود از این جهت می‌توان جهت جلوگیری و کاهش تصادفات رانندگی با هولدر موبایل برای ماشین تا حدود زیادی مانع بروز خطای انسانی و تلفات رانندگی شد. هر چند که عده‌ای سختگیرانه معتقدند که هنگام رانندگی به هیچ وجه نباید از موبایل استفاده کرد اما با توجه به اینکه امروزه گوشی موبایل به یک دستیار و منشی همراه تبدیل شده، عدم استفاده از آن در حین رانندگی کتمان ناپذیر است.

هولدر موبایل برای ماشین با توجه به مزیت ها و قابلیت هایی که در راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین به آن پرداختیم ، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هست ، مخصوصا وقتی بدانیم با دسترسی راخت و سریع ، مانع از حواس پرتی در حین رانندگی میشود.از طرف دیگر  با قرار دادن گوشی روی هولدر موبایل، دیگر مشکلی بابت افتادن و لیزخوردن گوشی از روی داشبورد یا صندلی خودرو وجود ندارد.

خرید هولدر موبایل از فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس

هولدر موبایل برای ماشین با توجه به مزیت‌ها و قابلیت‌هایی که در راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین به آن پرداختیم، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هست، مخصوصا وقتی بدانیم با دسترسی راخت و سریع، مانع از حواس پرتی در حین رانندگی میشود.از طرف دیگر  با قرار دادن گوشی روی هولدر موبایل، دیگر مشکلی بابت افتادن و لیزخوردن گوشی از روی داشبورد یا صندلی خودرو وجود ندارد.

امروزه یکی از روش‌های مرسوم خرید هولدر موبایل روش اینترنتی است و با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس سال هاست در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد میتوانید با مراجعه به وبسایت رسمی این فروشگاه نسبت به خرید هولدر موبایل برای ماشین با بهترین قیمت اقدام کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.