جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاریخچه چوب پلاست در ایران
    22 فروردین 1402 - 15:11
    شناسه : 248045
    0

    چوب پلاست ( ترموود ) در دسته بندی کامپوزیت قرار گرفته است و ترکیب گرانول چوب  ( پودر چوب ) در کنار مواد پلیمری به تولید این محصول ختم می شود و باید بدانید که مواد اولیه بسیار ناچیزی برای تولید چوب پلاست به کار می‌رود که این امر به صرفه اقتصادی این محصول منجر می شود و این چنین است که از قطع بی رویه درختان به شدت جلوگیری می‌گردد و بدین ترتیب در صنعت ساخت و ساختمان کاربرد ویژه ای را به خود اختصاص می‌دهد.

    پ
    پ

    چوب پلاست به عنوان یک پروفیل و صفحه های تو پر و یا حتی تو خالی مورد استفاده قرار می‌گیرد، امروزه با ویژگی‌های خاص خود این محصول، مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. معمولاً دوست داران محیط زیست استفاده از چوب پلاست را یک انتخاب هوشمندانه می دانند که صددرصد جلوگیری از قطع بی رویه درختان به نفع زندگی انسان است. البته بی انصافی است اگر غیر سمی و هم چنین ایمن بودن این چوب را نادیده بگیریم که به هر حال ساختار غیر سمی می‌تواند به سلامت استفاده از این محصول اشاره واضحی داشته باشد.

    چوب پلاست چیست؟

    چوب پلاست ( ترموود ) در دسته بندی کامپوزیت قرار گرفته است و ترکیب گرانول چوب  ( پودر چوب ) در کنار مواد پلیمری به تولید این محصول ختم می شود و باید بدانید که مواد اولیه بسیار ناچیزی برای تولید چوب پلاست به کار می‌رود که این امر به صرفه اقتصادی این محصول منجر می شود و این چنین است که از قطع بی رویه درختان به شدت جلوگیری می‌گردد و بدین ترتیب در صنعت ساخت و ساختمان کاربرد ویژه ای را به خود اختصاص می‌دهد.

    کاربردهای چوب پلاست

    زمانی که شما با کاربرد های تایل چوب پلاست آشنا باشید، به راحتی این اختیار را دارید که بنا بر کاربرد خود مطمئن ترین هزینه را برای خرید و استفاده خود در نظر بگیرید و بدون استرس بنا بر نیاز خود، هوشمندانه ترین انتخاب را تجربه کنید. موارد استفاده از تایل چوب پلاست شامل:

    کفپوش و دیوار پوش تایل

    کفپوش و دیوار پوش تایل چوب پلاست یکی از انواع کفپوش ها و دیوار پوش های رایجی محسوب می شود که امروزه بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. رنگ و طرح های گوناگون این نوع کفپوش و دیوار پوش دلیل اصلی خرید به حساب می‌آید که با قرار دادن چند تایل به راحتی می‌توان کفپوش و دیوار پوشی زیبا و البته مقرون به صرفه را برای استفاده ای طولانی مدت در نظر گرفت. زیرسازی با پلاستیک فشرده به استحکام و مقاومت اصلی کفپوش و دیوار پوش اشاره می‌کند.

    روف گاردن تایل

    همان طور که اکثر کاربران می دانند تایل چوب پلاست به شکل پازل در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد. قطعاً روف گاردن با تایل چوب پلاست می‌تواند طرحی جذاب، بویی مطبوع، مقاوم در برابر حرارت و رطوبت، انبساط و انقباض کمتر، قابلیت شستشوی بالا و تعویض آسان را به همراه داشته باشد.

    تایل چوب پلاست دور استخر

    با کاربرد و استفاده رایج از انواع استخر، نمایی زیبا و امن دور استخر را نباید مسئله‌ای کم اهمیت در نظر گرفت. امروزه استفاده از تایل چوب پلاست دور استخر در رنگ های متنوع می‌تواند انتخابی عالی و کاملاً اقتصادی باشد. دوامی که در برابر سایش و خش پذیری، قابلیت ماشین کاری و فرم پذیری، برطرف کردن انواع لکه و مقاومت در برابر رطوبت و حرارت از جمله دلایل اصلی برای انتخاب این محصول به شمار می‌آید.

    تلفیق چوب پلاست و چمن مصنوعی برای زیباسازی فضا

    ccgrass Plast wood tile 3 - تاریخچه چوب پلاست در ایران -

    تلفیقی که شما با چوب پلاست و چمن مصنوعی در نظر می گیرید، خود می‌تواند به زیبایی هرچه بیشتر فضا کمک کند. البته کیفیت محصول خود به دوام اصلی آن در دراز مدت اشاره می‌کند. امروزه دیگر هزینه استفاده از چمن طبیعی چندان به صرفه نیست و به همین دلیل، استفاده از چمن مصنوعی که با چوب پلاست ترکیب و تلفیق می شود به زیبایی و صرفه اقتصادی آن بسیار کمک می‌کند. برای پوشش فضای سبز، کفپوش فضای باز، سطح و بام و… می‌تواند انتخابی کاربردی و کم هزینه محسوب شود و چوب پلاست به دلیل این که ترکیبات قابل قبولی را در خود جای داده است، خود به انتخاب اصولی کاربران کمک می‌کند. مزایای چوب پلاست برای تلفیق چمن مصنوعی به شرح زیر است که شامل:

    1. جلوگیری از نفوذ رطوبت
    2. دوام در برابر جذب میکروب، حشرات و انواع باکتری
    3. جلوگیری از انواع خط و خش
    4. قیمت مقرون به صرفه
    5. نصب آسان
    6. نگهداری آسان
    7. طول عمر مفید و طولانی

    قیمت چوب پلاست

    با توجه به این که اکثر مشتریان همیشه در مورد برآورد قیمت تایل چوب پلاست سؤالات متفاوتی دارند، شما با توجه به مشخصات محصول می‌توانید قیمت آن را ارزیابی کنید. قیمت این محصول به واسطه ابعاد 30 سانتی متر در 30 سانتی متر، ارتفاع چوب 21 میلی متر، عرض چوب 70 میلی متر، ارتفاع زیره 10 میلی متر، جنس چوب که پلی اتیلن، پودر چوب، وکس و رنگ نوع پروفیل چوب که بلوطی براش خورده است، قیمت منصفانه‌ای را می‌توانید در نظر بگیرید. برای برآورد بودجه خود بهتر است قبل از خرید با کارشناس فروش مجموعه نست در ارتباط باشید.

    خرید چوب پلاست

    خرید از مجموعه نست به دلیل این که یک خرید بدون واسطه است، صددرصد می‌تواند به نفع خریدار باشد. حتی آن دسته از فروشندگان که به دنبال منبعی برای خرید خود هستند، کافیست مقداری باهوش تر رفتار کنند و با خرید عمده محصول این چنینی، سود بیشتری را برای فروش خود در نظر بگیرند. شما قبل از خرید می‌توانید با مشاورین و پشتیبانی مجموعه نست در ارتباط باشید تا با اطلاعات کاملی که به دست می آورید، قادر باشید خریدی مقرون به صرفه و معقولانه را تجربه کنید.

    خرید تایل چوب پلاست امروزه بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، البته دلیل اصلی این استقبال بدون شک به خاطر کیفیت بالای محصول است. صددرصد مقاومت و دوامی که در مقابل رطوبت و آب، تایل چوب پلاست از خود نشان می‌دهد را نباید مزیت بی اهمیتی در نظر گرفت. این نکته را نیز به یاد داشته باشید اگر به صورت مداوم چوب پلاست در آب باقی بماند، کاملاً مشخص است که کیفیت محصول دیگر مقاومت خود را نمی‌تواند به رخ بکشد.

    جمع بندی

    چوب پلاست یکی از فوق العاده ترین چوب ها به شمار می‌آید که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در این بین، استفاده از تایل چوب پلاست به خاطر مقاومت ویژه خود در برابر رطوبت و حرارت دیگر جای هیچ گونه شک و تردید را باقی نگذاشته و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

    نست یکی از مجموعه های بی نظیر و البته باسابقه ای است که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت چوب پلاست مناسب عرضه می‌کند. ارسال فوری، تضمین سلامت کالا در کنار قیمتی باور نکردنی و صددرصد کمتر از بازار از جمله دلایل استقبال کاربران برای تهیه و خرید تایل چوبی از این مجموعه معتبر اینترنتی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.