جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واکنش آذری جهرمی به پیشنهاد پایتون به رئیسی / کاش تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید
    24 فروردین 1402 - 1:38
    شناسه : 248513
    0

    ویدیویی از نشست ابراهیم رئیسی با “جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان” منتشر شده که در آن داود دومیری گنجی، استاد دانشگاه ادعا می‌کند که می‌توانند با “پایتون” آینده را پیش‌بینی کنند.

    پ
    پ

    q2GOTSrKKd9f - واکنش آذری جهرمی به پیشنهاد پایتون به رئیسی / کاش تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید -

    به گزارش «یاورمردم» به نقل از انتخاب، این اظهارات با واکنشهای بسیاری در فضای مجازی از سوی مسئولین مواجه شد.

    ‌آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در واکنش به این اظهارات نوشت: خیلی از اساتید بزرگ دانشگاههای کشور، دلسوزانه از نظام رتبه بندی مبتنی بر تعداد مقالات گلایه دارند. کاش نشست رییس جمهور محترم با «جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان» تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید در دانشگاههای ایران.

    سید عباس صالحی نماینده ولی فقیه در روزنامه اطلاعات نیز نوشت: دو نهاد علم و دین، نهادهای اصلی قوام ملت‌ها هستند. انتشار حرف‌های سست و غیر عقلانی از روحانیون و دانشگاهیان فروپاشی سرمایه اجتماعی را در پی خواهد داشت. بویژه آن‌که در عالی‌ترین مجامع رسمی طرح شود و انتشار عام پیدا کند.

    مهدی محمدی مشاور قالیباف هم در واکنش تندی نوشت: ما مقصریم به خاطر سکوتمان در مقابل مزخرفات غیرعلمی و شبه علمی!

    وی با اشاره به برخی ادعاهای بی پایه و اساس مثل مستعان، غنی سازی در زیرزمین، لامبورگینی ایرانی، زمستان سخت، اشتغال با ۱ میلیون تومان، خودرو با سوخت آب، دلارزدایی و فروپاشی آمریکا، اداره مملکت با تهاتر نفت، افزود: سرنخ بسیاری از آنها به گروه اندکی احمق صاحب قدرت در یک گروه مشخص برمی گردد! تازه به مزخرفاتی که متاسفانه در قالب دین و مذهب جعل می شوند و موجب خدشه دار شدن دین و دین دار هم می شوند اشاره نکردم. مواظب فرسایش پیوسته اعتماد ملی باشیم.

    آقای میرسلیم! اگر دردی از مردم دوا نمی‌کنید، لااقل نمک به زخمشان نپاشید

    محمد فاضلی، استاد دانشگاه و جامعه شناس در توییتی نوشت: «مورد پایتون گیت خوشبختانه علنی شده و آنقدر هم چرند هست که مبنای عمل قرار نگیرد (انشالله) اما باید ترسید از هزاران جلسه ای که در آنها مقامات در معرض دانشمندان پایتونی قرار میگیرند؛ پایتونیسم منطق برنامه ریزی می شود؛ و سیاستهای پایتونی پنهان و آشکار وضع و اجرا میشوند.»

    سعید محمد نیز در واکنش به پایتون گیت نوشت: جا دارد نهادهای مسئول جهت جلوگیری از این واقعه در کشور مراقبت ویژه نمایند . سیا برای فروپاشی یکی از کشورهای بلوک شرق در جنگ سرد، یک جاسوس را در بالاترین سطح در سیستم انتصابات آن کشور نفوذ داده بود که ماموریت وی بکارگیری افراد ناکارآمد و غیر متخصص در پستهای کلیدی بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.