شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انواع دسته بندی دزدگیر اماکن و معرفی دزدگیر فایروال از نگاه tavancctv
    26 فروردین 1402 - 15:56
    شناسه : 248915
    0

    در این مقاله انواع دسته بندی دزدگیر اماکن و همچنین پرفروش ترین برند دزدگیر اماکن یعنی دزدگیر فایروال معرفی شده است

    پ
    پ

    دزدگیر اماکن و انواع دسته بندی دزدگیر اماکن و منزل

    images 1681553410 643a7802d7375 - انواع دسته بندی دزدگیر اماکن و معرفی دزدگیر فایروال از نگاه tavancctv - دزدگیر اماکن

    به گزارش رسانه خبری با مردم و به نقل از وبسایت فروشگاه توان (نمایندگی دوربین داهوا) یکی از اصلی ابزارهای تامین امنیت در سال های اخیر دزدگیر اماکن می باشد که در این نوشتار به معرفی آن و همچنین شرح یکی از برند های دزدگیر منزل خواهیم پرداخت. برای خرید دزدگیر اماکن شما در قدم اول باید این وسیله حفاظتی را بشناسید و با قابلیت های آن آشنایی لازم را داشته باشید. دزدگیر اماکن معمولا همراه با تلفن کننده می باشد که در دزدگیر خانه تلفن کننده به دو دسته کلی تلفن کننده سیم کارتی و تلفن کننده شهری دسته بندی می شود.

    دزدگیر سیم کارتی منزل

    البته اگر شما تلفن کننده سیم کارتی را برای دزدگیر منزل خود انتخاب نمایید در اکثر موارد از خط شهری نیز بهره می برد و این قابلیت در تلفن کننده سیم کارتی دزدگیر اماکن وجود دارد که علاوه بر سیم برای ارسال پیام و تماس از خط شهری نیز بهره ببرد. معمولا تلفن کننده در دستگاه دزدگیر اماکن یا به صورت جدا بوده یا در داخل پنل دزدگیر تلفن کننده نیز وجود دارد.

    عملکرد دزدگیر اماکن و دزدگیر خانه

    images 1681553472 643a784013dd7 - انواع دسته بندی دزدگیر اماکن و معرفی دزدگیر فایروال از نگاه tavancctv - دزدگیر اماکن

    حال که با انواع پنل مرکزی دستگاه دزدگیر اماکن آشنا شدید با نحوه عملکرد دستگاه دزدگیر اماکن و تجهیزات وابسته آن آشنا خواهید شد. دستگاه دزدگیر اماکن یا خانه بدین صورت عمل می کند که در ابتدا باید به آن یک سری سنسور باید بدان متصل شود.

    چشمی دزدگیر اماکن یا خانه

    این سنسور های حرکتی که در اصطلاح رایج و بازار بدان چشمی دزدگیر نیز می گویند به دو دسته کلی چشمی دزدگیر بیسیم و چشمی دزدگیر باسیم دسته بندی می شود. معمولا چشمی دزدگیر باسیم خطای کمتری دارد اما در سال های اخیر خطا در چشمی های بیسیم بسیار کم شده و از نظر کارایی با چشمی های باسیم برابری می کند. نکته دیگری که باید بدان دقت باشید قیمت دزدگیر اماکن یا خانه را همین دقت چشمی ها و نوع آن ها تعیین می کند و در انتخاب و خرید یک دزدگیر اماکن خوب باید تمام این موارد را مد نظر داشته باشید.

    نحوه کارکرد چشمی دزدگیر خانه یا اماکن

    دستگاه دردگیر اماکن قادر است از طریق چشمی های مذکور در قدم اول هر نوع حرکتی را تشخیص دهد. در این قسمت بعد از این که حرکت تشخیص داده شده دستگاه دزدگیر در اصلاح تحریک می شود و می تواند چند عملگر را فعال کند. یکی از این عملگرها پخش انواع آژیر می باشد. دومین عملگر مهم و کاربردی در دستگاه دزدگیر اماکن برقراری تماس از طریق تلفن کننده سیم کارتی یا تلفن کننده غیر سیم کارتی می باشد.

    تجهیزات جانبی دستگاه دزدگیر اماکن یا منزل

    شما در هنگام خرید یک پکیج دزدگیر اماکن می توانید یک سری تجهیزات جانبی دیگر نیز تهیه نمایید. از مهمترین تجهیزات جانبی دستگاه دزدگیر اماکن یا خانه که باید آن را تهیه نمایید باطری بکاپ یا پشتیبان می باشد. از آنجایی که دستگاه دزدگیر اماکن – خانه یک دستگاه امنیتی می باشد باید این توانایی را داشته باشد که به صورت شبانه روز کار کند و هیچ گونه وقفه ای در کار دزدگیر وجود نداشته باشد.

    تامین برق در دزدگیر اماکن – خانه

    از این رو باید توان مصرفی پنل دزدگیر تامین شود که از طریق برق شهری تامین می شود، حال اگر به هر دلیلی برق قطع شود یا در لحظه ورود سارق به ساختمان برق قطع شود شما باید یک برق پشتیبان داشته باشید که این برق پشتیبان از طریق باطری تامین می شود. معمولا باطری هایی که در پنل دزدگیر اماکن قرار می گیرد به صورت ۴/۵ آمپر و ۷ آمپر و ۹ آمپر می باشد.

    ریموت دزدگیر خانه – اماکن

    یکی دیگر تجهیزات جانبی دیگر در دستگاه دزدگیر خانه – اماکن ریموت می باشد. معمولا در هنگام ترک محلی که دستگاه دزدگیر اماکن در آن نصب است شما باید دستگاه دزدگیر خود را فعال نمایید. از ابزار های مهم و کاربردی که در اکثر پنل های دزدگیر وجود دارد همین ریموت است که به صورت بیسیم می توانید دستگاه خود را فعال یا غیر فعال نمایید. اما در سال های اخیر و با ظهور تلفن کننده سیم کارتی این امکان برای کاربر دزدگیر اماکن وجود دارد تا از طریق ارسال کد دستوری به وسیله SMS پنل دزدگیر را فعال یا غیر فعال نماید.

    دزدگیر فایروال

    images 1681553591 643a78b7a8159 - انواع دسته بندی دزدگیر اماکن و معرفی دزدگیر فایروال از نگاه tavancctv - دزدگیر اماکن

    در ادامه توضیح درباره دزدگیر اماکن – منزل قصد داریم تا شما را با یک برند دزدگیر اماکن پر فروش و با کیفیت آشنا کرده و تا حدودی قابلیت های کاربردی آن را شرح دهیم. دستگاه دزدگیر اماکن فایروال دارای لیست کاملی بوده و با توجه به تنوع محصولی کاملی که دارد تمام نیازی های کاربران این سیستم حفاظتی را پاسخ می دهد.

    دزدگیر اماکن فایروال و انواع پنل آن

    دزدگیر فایروال دارای دو پنل سیم کارتی می باشد که این دو پنل فرق چندانی باهم ندارند به جز پشنیبانی از رله های خروجی که از طریق این رله های خروجی شما می توانید از راه دور یک سری ادوات الکترونیکی مثل کولر را خاموش یا روشن نمایید.

    مدل های معروف دزدگیر فایروال

    images 1681553648 643a78f084bcf - انواع دسته بندی دزدگیر اماکن و معرفی دزدگیر فایروال از نگاه tavancctv - دزدگیر اماکن

    این دستگاه دزدگیر اماکن فایروال مدل F10 بوده که به عنوان لیدر پنل های دزدگیر در بازار ایران به شمار می آید . محصولات دزدگیر فایروال علاوه بر پنل دزدگیر سیم کارتی فایروال دارای پنل دزدگیر با تلفن کننده معمولی نیز می باشد و قیمت دزدگیر فایروال در این محصول نسبت مدل های سیمکارتی ارزان تر می باشد.

    تجهیزات جانبی دزدگیر اماکن فایروال

    همانطور که گفتیم دستگاه دزدگیر اماکن فایروال دارای لیست کاملی می باشد و در آن انواع سنسورها و آژیرها وجود دارد. کلا تجهیزات جانبی در پنل دزدگیر اماکن فایروال به دو دسته کلی بیسیم و با سیم دسته بندی می شوند.

    دزدگیر سیم کارتی فایروال firewall

    نکته مهم‌ در بکارگیری تجهیزات بیسیم فرکانس کاری در این ادوات بیسیم باشد. در تجهیزات دزدگیر دو فرکانس کاری وجود دارد که این فرکانس ها ۳۱۵ و ۴۳۳ مگاهرتز می باشد. در مورد پنل های دزدگیر فایروال باید بگوییم پنل های سیم کارتی دزدگیر فایروال قادرند که تجهیزات بیسیم را با هر دو فرکانس کاری مذکور را پشتیبانی نمایند.

    سنسورهای تشخیص دزدگیر فایروال (FIREWALL)

    گفتیم از مهمترین سنسور ها در یک دستگاه دزدگیر منزل یا خانه چشمی دزدگیر می باشد. چشمی دزدگیر در برند فایروال هم به صورت بیسیم و هم به صورت باسیم می باشد. البته باید بگوییم چشمی بیسیم فایروال در دو مدل وجود دارد که یکی از مدل ها این قابلیت برایش وجود دارد که در هنگام ضعیف شدن باتری به دستگاه آلارم بفرستد.

    مگنت دزدگیر اماکن فایروال

    سنسور بعدی از سنسور های دزدگیر فایروال مگنت می باشد. این مگنت ها در دستگاه دزدگیر فایروال در لای در قرار می گیرد و با باز شدن در مربوطه دستگاه دزدگیر تحریک می شود. در این قسمت هم باید بگوییم که سنسور مگنت فایروال را نیز به دو دسته کلی با سیم و بیسیم تقسیم بندی می شود. سنسور کاربردی دیگر سنسور ضربه یا شوک سنسور می باشد.

    سنسور دود (دتکتور) در دزدگیر اماکن فایروال Firewall

    از دستگاه دزدگیر اماکن فایروال می توانید با توجه وجود سنسور های دودی که وجود دارد می توانید به عنوان دستگاه اعلان حریق استفاده نمایید. شما می توانید سنسور دود یا دتکتور دود فایروال را به یک زون مخصوص که به آن زون بیست و چهار ساعته می گویند متصل نمایید و در صورت تشخیص این سنسور های دود حتی اگر دستگاه دزدگیر فعال نباشد قابلیت تحریک پذیری دارد.

    تلفن کننده سیم کارتی دزدگیر فایروال

    یکی از قابلیت های کاربردی تلفن کننده سیمکارتی در پنل دزدگیر فایروال علاوه بر برقرای تماس و ارسال اس ام اس در هنگام تحریک زون ها قابلیت های کنترلی دستگاه دزدگیر فایروال از طریق این تلفن کننده می باشد. از اصلی ترین نقش های کنترلی که در قسمت قبل نیز بدان اشاره شد فعال یا غیر فعال کردن دستگاه می باشد. شما اگر تعداد سنسور در سیستم دزدگیرتان زیاد باشد می توانید از طریق ارسال اس ام اس از حالت زون گذارش گیری نمایید.

    images 1681553730 643a7942c62ad - انواع دسته بندی دزدگیر اماکن و معرفی دزدگیر فایروال از نگاه tavancctv - دزدگیر اماکن

    همچنین شما می توانید شرایط برقی یا باتری در دستگاه دزدگیر اماکن فایروال از طریق ارسال اس ام اس چک نمایید. حتی می توانید با ارسال کد دستور مربوطه میزان شارژ سیمکارتی که در پنل دزدگیر فایروال را چک کرده و از طریق ارسال پیامک سیمکارت را شارژ اعتباری نمایید. شاید بتوان دزدگیر اماکن فایروال را با توجه به کیفیت و تنوع محصولی که دارد بهترین دزدگیر خانه دانست و شما با انتخاب دزدگیر بیسیم اماکن از سری محصولات فایروال به یک راه حل جامع دست خواهید یافت.

    خرید و قیمت انواع دزدگیر اماکن و محصولات دزدگیر فایروال از فروشگاه توان tavancctv.com

    بازدید کنندگان گرامی و مشتریان عزیز برای استعلام قیمت انواع دزدگیر اماکن و محصولات دزدگیر اماکن فایروال میتوانید به سایت فروشگاه توان با آدرس https://tavancctv.com/ مراجعه کنید و خرید خود را با بهترین قیمت بازار و بیشترین تخفیف نهایی بفرمایید. مجموعه فروشگاه توان با افتخار اعلام میدارد در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت، تمام نیازهای امنیتی شما عزیزان را برطرف میکند.

    منبع خبر: فروشگاه توان نمایندگی داهوا https://tavancctv.com/

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.