پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واکنش سازمان لیگ به صدرنشینی استقلال/ سپاهان به قهرمانی نزدیکتر شد!
    27 فروردین 1402 - 2:54
    شناسه : 248937
    1

    مدیر مسابقات سازمان لیگ در خصوص تعیین رتبه تیم‌ها در جدول لیگ برتر در صورت هم امتیاز بودن توضیحاتی ارایه کرد.

    پ
    پ

    2023 04 16 03 53 29 - واکنش سازمان لیگ به صدرنشینی استقلال/ سپاهان به قهرمانی نزدیکتر شد! -

    شب گذشته از هفته بیست و ششم لیگ برتر استقلال و سپاهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند تا جنگ صدرنشینی در لیگ برتر همچنان داغ دنبال شود.

    شاگردان ساپینتو به برد ۶ گله رسیدند و سپاهان هم با دو گل مقابل مس رفسنجان به برتری دست یافت. با این نتایج تفاضل دو تیم استقلال و سپاهان مساوی شد اما گل زده آبی پوشان بیشتر از رقیب اصفهانی است.

    سه تیم استقلال، سپاهان اصفهان و پرسپولیس مدعی قهرمانی در این فصل هستند. استقلال و سپاهان ۵۵ امتیازی در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پرسپولیس هم با ۵۴ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است.

    همین مساله ابهام‌های زیادی را در خصوص تعیین رتبه بندی تیم‌ها در جدول لیگ و همچنین تعیین قهرمان لیگ برتر بیست و دوم ایجاد کرده است.

    سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر در جریان است در جریان رقابت‌ها رتبه بندی تیم‌ها در جدول لیگ بر اساس تفاضل گل انجام می شود اما در هفته پایانی رقابت‌ها، رتبه بندی تیم‌ها برای تعیین تیم‌های قهرمان، نایب قهرمان یا تیم‌های کسب کننده سهمیه آسیایی یا تیم‌های سقوط کننده به لیگ یک ملاک اصلی نتایج بازی‌های رو در روی تیم‌ها تعیین کننده رتبه آن‌ها خواهد بود.

    به این ترتیب در صورتی که سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس در هفته پایانی هم امتیاز شوند بازی رو در رو ملاک تعیین قهرمان لیگ خواهد بود نه تفاضل گل. که سپاهان مقابل استقلال هر دو بازی رفت و برگشت خود را برده است و همچنین این تیم در تهران پرسپولیس را شکست داده و بازی دو تیم در اصفهان هم مساوی تمام شده است. به این ترتیب سپاهان قهرمان خواهد شد. اما در حال حاضر استقلال به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین لیگ است و بالاتر از سپاهان در جدول ایستاده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.