×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

تجهیز سلامت یکی از بزرگترین فروشگاه تجهیزات پزشکی با چندین سال سابقه در زمینه تجهیزات پزشکی، فروشگاه تجهیزات پزشکی، واردات، تامین و فروش تجهیزات پزشکی عمومی، خرید تجهیزات بیمارستان می باشد، تجهیز سلامت در حوزه تجهیزات پزشکی در ایران و تهران یکی از بهترین مراکز تهیه و فروش تجهیزات پزشکی و خرید تجهیزات پزشکی، توزیع تجهیزات پزشکی و اجاره تجهیزات پزشکی خاص برای کلینیک ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، مطب ها، مراکز جراحی و غیره می باشد.

4 types of important home medical equipment - فروشگاه تجهیزات پزشکی با کیفیت و ارزان - اکسیژن ساز

هدف فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت

هدف مرکز تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت رفاه جامعه پزشکی، محققین سلامت، موسسات بهداشتی و درمانی، دانشگاهیان و از همه مهمتر مردم است، تجهیز سلامت با تسهیل دسترسی عموم مردم به دستگاه ها و تجهیزات پزشکی با کیفیت مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی ایران، با بسیاری از تولیدکنندگان و واردکنندگان معتبر محصولات پزشکی همکاری کرده و طیف وسیعی از محصولات و خدمات را به صورت مستقیم و بدون دلال ارائه کرده است.

تجهیزات پزشکی چیستند؟

تجهیزات پزشکی به کلیه وسایل، ابزار و تجهیزات مورد استفاده در علم پزشکی اطلاق می شود، این دستگاه ها می توانند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند و در قالب سیستم هایی در دسترس پزشک یا بیمار قرار گیرند، بنابراین بسیاری از ابزار و ماشین آلات مورد استفاده در پزشکی (که در گروه دارویی قرار نمی گیرند) را می توان تجهیزات پزشکی دانست.
با توجه به تنوع تکنولوژی و تکنولوژی ساخت هر یک از این وسایل پزشکی، می توان تفاوت های زیادی را در ویژگی های هر یک از آنها مشاهده کرد.

موارد کابرد تجهیزات پزشکی

اما به طور خلاصه می توان گفت که این دستگاه ها برای کاربردهای زیر استفاده می شوند:

  • از ابتلای افراد به بیماری های مختلف جلوگیری کرده و آنها را تشخیص دهند
  • درمان یا کنترل بیماری های مختلف (مزمن، غیرمزمن و…)
  • درد یا آسیب ناشی از بیماری یا مشکلات فیزیکی خاص را تسکین یا درمان کند
  • تجهیزات لازم برای تحقیقات بیماری
  • انجام تحقیقات بالینی با بررسی علائم بیماری
  • بررسی رشد سویه های باکتریایی و…
  • تجهیزاتی برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن بدن یا محیط
  • تجهیزات اشعه ایکس …

فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت ارائه دهنده انواع تجهیزات پزشکی با کاربرد های متفاوت می باشد.

تحویل سریع تجهیزات پزشکی و تجهیزات بیمارستانی

فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت به عنوان مرجع محصولات پزشکی تمامی محصولات موجود در وب سایت را تا حد امکان در انبار خود نگهداری می کند که به شما مشتریان عزیز این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده و تحویل سریع خرید خود را انجام دهید.
پشتیبانی پس از خرید و اجاره تجهیزات پزشکی تخصصی
در صورتی که مشتریان گرامی خود، قادر به استفاده یا راه اندازی دستگاه خریداری شده نباشند، می توانند آموزش های لازم را از طریق تماس تلفنی یا تصویری با مرکز دریافت کنند.

medical equipment rental in east tehran 1 - فروشگاه تجهیزات پزشکی با کیفیت و ارزان - اکسیژن ساز

تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی

از آنجایی که برخی از تجهیزات مورد استفاده در بیمارستان ها بسیار گران و حساس هستند، لازم است به طور مرتب از این تجهیزات بازدید انجام شود و بررسی هایی به عمل برسد، اموال بیمارستانی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه های بیمارستان را تشکیل می دهد، بنابراین نگهداری صحیح از این امکانات می تواند باعث صرفه جویی زیادی در هزینه های بیمارستان ها شود، برای این منظور باید برنامه ریزی مشخصی برای نگهداری این امکانات وجود داشته باشد و همه همکاران در بیمارستان ها در این کار همکاری کنند، در صورت خرابی یکی از دستگاه ها، تکنسین دستگاه پزشکی می تواند به تعمیر و رفع نقص دستگاه کمک کند. نمایشگاه فناوری پزشکی آلمان یکی از مهم ترین نمایشگاه های پزشکی است.

دسته بندی تجهیزات پزشکی

تنوع بسیار زیاد تجهیزات مورد استفاده برای پیشگیری، تشخیص، نظارت و درمان بیماران به گونه ای است که بررسی آنها ساعت ها زمان می برد، به همین دلیل سعی می کنیم ضمن طبقه بندی این ابزارها، مروری بر آن ها داشته باشیم.

ابزار معاینه

تجهیزات معاینه یکی از ساده ترین وسایلی است که پزشکان می توانند در بسیاری از مطب ها از آن استفاده کنند، این دستگاه ها حتی در منازل نیز دیده می شوند، بنابراین استفاده از آنها محدود به مراکز درمانی و بالینی نمی شود.
برای مثال دستگاه ساده ای مانند فشارسنج یکی از دستگاه های آزمایشی است که امروزه در بسیاری از خانه ها یافت می شود و در دسترس بسیاری از افراد به ویژه افراد مبتلا به فشار خون بالا است.

تجهیزات پزشکی تشخیصی

در علم پزشکی تشخیص بیماری اولین قدم برای درمان است و قدم بعدی استفاده از روش های درمانی است که باعث بهبود وضعیت بیمار می شود، ابزارهای تشخیصی می توانند ساده یا بسیار پیچیده باشند، بسیاری از ابزارهای ساده ای که پزشکان برای معاینه استفاده می کنند، ابزارهای تشخیصی ارزان قیمتی هستند، اما تجهیزات پیشرفته مورد استفاده در پرتودرمانی یا پزشکی هسته ای از تکنیک هایی استفاده می کنند که ساخت آنها را پیچیده و بسیار گران می کند، به عنوان مثال تجهیزات MRI نیز یکی از مهمترین ابزارهای تشخیصی در اختیار مراکز درمانی تخصصی است.

تجهیزات پزشکی درمانی

هر وسیله ای که برای درمان بیماری طراحی شده باشد در این دسته قرار می گیرد، این ابزار شامل تجهیزات جراحی نیز می شود، این تجهیزات پزشکی از تکنولوژی مدرن برای اصلاح هر گونه ناهنجاری و بازیابی عملکرد قسمت آسیب دیده استفاده می کند، برخی از این ابزارها عبارتند از:
• پمپ اسپری
• تجهیزات پزشکی
• لیزیک، تجهیزات جراحی
• گاز و پارچه استریل

تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی

در بسیاری از موارد، تجزیه و تحلیل خواص شیمیایی بدن بیمار ضروری است (مثلاً بررسی میزان نمک یا ترکیبات موجود در خون بیمار) در این مرحله نیاز به تجهیزات آزمایشگاهی اهمیت خود را نشان خواهد داد.

oxygen generator - فروشگاه تجهیزات پزشکی با کیفیت و ارزان - اکسیژن ساز

تجهیزات پزشکی بادوام
از این ابزارها برای فراهم کردن شرایط مناسب برای بیمار استفاده می شود، این ابزارها به اصطلاح بادوام و قابل استفاده مجدد هستند و می توان از آنها برای مراقبت از بیمار در منزل یا بیمارستان استفاده کرد، اکثر این وسایل را می توان کرایه کرد، در فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت می توان بسیاری از این تجهیزات را خرید و یا اجاره کرد، در ادامه به نام برخی از آنها می پردازیم:
• ویلچر برقی یا دستی
• تخت بیمار
• کتانی مواج
• نبولایزر
• مخزن اکسیژن قابل حمل
• مولد اکسیژن
• مکش
• واکر، عصا یا عصا
تجهیزات پزشکی پشتیبانی از زندگی
این تجهیزات، ابزارهایی اند که برای بقای برخی از بیماران ضروری اند و بدون این حمایت ها، عملکرد سیستم بدن آنها دچار مشکل می شود، امروزه از این نوع دستگاه های حامی زندگی به طور گسترده استفاده می شود مانند انکوباتور، ونتیلاتور، دستگاه دیالیز و… که فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت به ارائه خدمات فروش و اجاره این تجهیزات نیز می پردازد.

hospital bed - فروشگاه تجهیزات پزشکی با کیفیت و ارزان - اکسیژن ساز

قیمت تجهیزات پزشکی

در حال حاضر تقریباً ۲ میلیون دستگاه مختلف پزشکی در بازار جهانی وجود دارد که در بیش از ۲۲۰۰۰ گروه دستگاه های عمومی گروه بندی شده اند، دستگاه پزشکی می تواند ماشین، دستگاه، ایمپلنت، نرم افزار، ماده یا سایر اشیا مرتبط باشد که سازنده قصد دارد به تنهایی یا به صورت ترکیبی از آنها در پزشکی استفاده کند که قیمت های متفاوتی بر اساس انواع متفاوت و برندهایشان دارند.

منبع : tajhizsalamat

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.