پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در سفر به تبریز کجا غذا بخوریم؟
    28 فروردین 1402 - 15:20
    شناسه : 249200
    0

    خوردن غذاهای مخصوص و چشیدن طعم ویژه خوراک های محلی، یکی از سرگرمی هایی است که اکثر مسافران به آن علاقه مند هستند. شهر تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست! شما می توانید به این شهر سفر کنید و در بهترین رستوران ها و فست فودها غذا سفارش بدهید.

    پ
    پ

    images 1681624174 643b8c6e33be7 - در سفر به تبریز کجا غذا بخوریم؟ -

    شهر تبریز یکی از زیباترین مقاصد مسافرتی ایران است که در هر فصل سال، جذابیت های خاص خودش را به نمایش می گذارد. افراد زیادی تصمیم می گیرند به تبریز سفر کنند و از این مناظر لذت ببرند. اگر شما هم به طبیعت گردی و خرید سوغاتی های معروف علاقه مند هستید و می خواهید بازارهای تاریخی، کلیساها و بناهای باستانی را از نزدیک تماشا کنید، شاید بهتر باشد این بار به سفر به تبریز فکر کنید. اینجا، شهری است که داستان های زیادی از تاریخ برای گفتن دارد!

    با اطلاعاتی که از وبسایت تیناسفر، مجری برگزاری تور تبریز به دست آورده ایم، به جرأت می توان گفت که برای یک سفر خاطره انگیز در بهار و زمستان، تبریز می تواند انتخاب برتر باشد؛ کوهستان های تبریز در زمستان، پوشیده از برف هستند و زیبایی خیره کننده ای را به نمایش می گذارند! دشت های وسیع و چمنزارهای دیدنی در حومه تبریز نیز مناظر بی بدیل را پیش چشمان شما نمایان می سازند! چه فرصتی بهتر از اینکه برنامه سفرتان را ترتیب بدهید و دو یا سه روز را در تبریز بگذرانید؟!

    بهترین و معروف ترین رستورن ها در تبریز که برای غذا خوردن پیشنهاد می دهیم

    images 1681624227 643b8ca3c96bb - در سفر به تبریز کجا غذا بخوریم؟ -

    خوردن غذاهای مخصوص و چشیدن طعم ویژه خوراک های محلی، یکی از سرگرمی هایی است که اکثر مسافران به آن علاقه مند هستند. شهر تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست! شما می توانید به این شهر سفر کنید و در بهترین رستوران ها و فست فودها غذا سفارش بدهید. خبر خوب این است که ما در اینجا می خواهیم چند تا از این غذاخوری های معتبر را به شما معرفی کنیم. اگر به تبریز سفر کردید، این فهرست را با خود داشته باشید و به آنجا سری بزنید. خالی از لطف نخواهد بود که یک ناهار یا شام خوشمزه را در محیطی به یادماندنی میل کنید!

    ۱-رستوران چلو کبابی باختر در تبریز

    یکی از بهترین و عالی ترین رستوران ها در تبریز، چلو کبابی باختر نام دارد که تقریباً یک غذاخوری لاکچری نیز محسوب می شود. در این رستوران می توانید طعم ویژه و مخصوص انواع کباب را بچشید؛ چیزی که شاید در شهر خودتان آن را تجربه نکرده اید! انواع کباب برگ و سلطانی، شیشلیک، بره کباب، جوجه کباب مخصوص و ده ها مدل کباب دیگر را می توانید تست کنید.

    این رستوران در تمام طول هفته بسیار شلوغ و پرطرفدار است. شما نیز می توانید در سفر به تبریز، یک بار در این مجموعه غذا سفارش بدهید. چلو کبابی باختر دارای چندین شعبه در مکان های مختلف می باشد. این رستوران برای صرف وعده های ناهار و شام و برگزاری مهمانی ها و مجالس عروسی و جشن در دسترس است.

    ۲-رستوران ایمانی، سردرود، تبریز

    دومین رستوران برتر در تبریز، یک غذاخوری لوکس و گران قیمت است که در سردرود در اطراف تبریز واقع شده و منوی غذایی متنوعی دارد. در دو شعبه این رستوران معروف می توانید انواع دسر، سالاد، پیش غذا، نوشیدنی گرم و سرد، خوراک های گوشتی، انواع کباب و جوجه کباب، انواع برنج، خوراک ماهی، خوراک فیله، انواع سوپ و … را سفارش بدهید. اینجا بهترین مکان برای برگزاری جشن ها و دورهمی های خانوادگی است. وقتی به تبریز سفر کردید، پیشنهاد می دهیم یک وعده غذایی را در رستوران ایمانی میل کنید. محیط رستوران به سبک آرامش بخش طراحی و تزئین شده است.

    ۳-رستوران ائل گلی، تبریز

    نمی توانیم از بهترین رستوران های تبریز صحبت کنیم اما نامی از رستوران ائل گلی نیاوریم! درست است؛ ائل گلی، هم یک جاذبه گردشگری در تبریز است و هم یکی از آثار تاریخی ایران به شمار می رود. در این رستوران که در محوطه قدیمی ائل گلی واقع شده می توانید انواع منوی غذایی، نوشیدنی، دسر و پیش غذا، سالاد و صبحانه های مخصوص را میل کنید. کوفته تبریزی مخصوص، غذای مورد علاقه اکثر مسافران در این رستوران تهیه می شود. خوردن کوفته تبریزی را به شما پیشنهاد می دهیم؛ طعمی که هرگز از یاد نخواهید برد!

    ۴-سفره خانه قائم مقام فراهانی، تبریز

    اگر دلتان می خواهد به جای رستوران به سفره خانه بروید و در یک محیط سنتی و آرامش بخش غذا بخورید، یکی از بهترین سفره خانه های تبریز، یعنی قائم مقام فراهانی را به شما پیشنهاد می دهیم. در این مکان می توانید علاوه بر خوردن منوی غذایی مخصوص، از مکان های تاریخی نیز دیدن کنید. در این جا یک یخچال تاریخی دیدنی وجود دارد که شما را به هیجان می آورد. این سفره خانه از جمله رستوران های سنتی گران قیمت تبریز به شمار می رود. حتماً یک وعده ناهار یا شام را در این مکان میل کنید که به شما خیلی خوش می گذرد.

    ۵-رستوران مظفریه در تبریز

    یکی دیگر از بهترین رستوران های تبریز، مجموعه غذایی مظفریه نام دارد که در چندین شعبه فعالیت می کند. این رستوران لوکس، به خاطر داشتن منوی غذایی کبابی ویژه، انواع جوجه کباب مخصوص، بوفه سرویس دسر و سالاد، سوپ و پیش غذا، معروف است. خوراک های کبابی این رستوران در تمام تبریز شهرت دارد. وقتی به تبریز سفر کنید می توانید وعده شام را همراه با پخش موسیقی زنده در این رستوران میل نمایید و لحظات خاطره انگیزی را برای خودتان و همراهانتان رقم بزنید.

    ۶-رستوران اجاق، تبریز

    اگر می خواهید یک مکان تعجب آور را برای غذا خوردن انتخاب کنید، رستوران اجاق در تبریز، برایتان مناسب است. اینجا تمامی خوراک های کبابی بر سر میز مشتریان، سِرو می شوند! این نحوه سرویس دهی می تواند بسیار جذاب باشد! این رستوران نیز در گروه غذاخوری های لوکس و گران قرار می گیرد.

    ۷-رستوران گازماخ، تبریز

    اگر برای غذاخوردن، طرفدار ته دیگ هستید، رستوران گازماخ، جای خوبی برایتان است. برای ارائه همه غذاها، ته دیگ مخصوص هم برای مشتریان تهیه می شود. انواع کباب های مخصوص، انواع خورشت با طعم ویژه، کباب تابه ای با طعم منحصر به فرد، هر کدام برایتان خاطره ای خوش از غذا خوردن در تبریز را تداعی می کنند.

    چطور بهترین سفر را به تبریز داشته باشیم؟

    images 1681624401 643b8d510e155 - در سفر به تبریز کجا غذا بخوریم؟ -

    برای سفر به تبریز لازم نیست کارهای سختی انجام دهید! شما می توانید با خودروی خود راهی این شهر زیبا شوید و یا اینکه اگر می خواهید از رانندگی دور باشید، تورهای تبریز هوایی و زمینی را رزرو نمایید. تورهای مسافرتی، انتخاب خوبی برای خانواده ها هستند تا چند روزی را در کنار هم به تفریح و سرگرمی مشغول باشند. تبریز، زیبایی های زیادی برای جلوه گری دارد. کافیست در بهار، تابستان یا اوایل پاییز به این شهر سفری داشته باشید. اگر علاقه مند به ورزش ها و تفریحات زمستانی و برفی هستید، سفر به تبریز در زمستان، بهترین انتخاب است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.