شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نتیجه بلفاروپلاستی کی مشخص میشود
    29 فروردین 1402 - 17:14
    شناسه : 249340
    0

    با افزایش سن، پلک ها کشیده می شوند و عضلات حمایت کننده آنها ضعیف می شوند. در نتیجه، پوست و چربی اضافی می تواند در بالا و زیر پلک شما جمع شود. این می تواند باعث افتادگی ابروها، افتادگی پلک ها شود. اما ممکن است این سوال برایتان پیش آید که نتیجه نهایی عمل بلفاروپلاستی کی مشخص میشود؟

    پ
    پ

    photo ۲۰۲۳ ۰۴ ۱۸ ۱۸ ۱۱ ۱۱ - نتیجه بلفاروپلاستی کی مشخص میشود -

    بلفاروپلاستی یکی از رایج ترین و پر تقاضا ترین روش های جوان سازی برای صورت می باشد. بلفاروپلاستی نوعی جراحی است که پوست اضافی پلک ها را از بین می برد. اگر قصد انجام جراحی بلفاروپلاستی را دارید و نمی دانید کدام مرکز این جراحی را به طور حرفه ای و تخصصی انجام می دهد ما پیشنهاد می کنیم به دکتر بلفاروپلاستی قم مراجعه کنید. در این صفحه از سایت بیرام کبیر به نشانی www.beyram-kabir.ir شما میتوانید اطلاعات لازم را در مورد بهترین پزشکان بلفاروپلاستی در ایران کسب نمایید.

    نتیجه بلفاروپلاستی کی مشخص میشود

    با افزایش سن، پلک ها کشیده می شوند و عضلات حمایت کننده آنها ضعیف می شوند. در نتیجه، پوست و چربی اضافی می تواند در بالا و زیر پلک شما جمع شود. این می تواند باعث افتادگی ابروها، افتادگی پلک ها شود. اما ممکن است این سوال برایتان پیش آید که نتیجه نهایی عمل بلفاروپلاستی کی مشخص میشود؟

    بلافاصله بعد از بلفاروپلاستی جای بخیه ها ممکن است تورم داشته باشند و چشم شما تغییرات لازم را که انتظارش را دارید نداشته باشد اما میتوان گفت از هفته ششم بعد از بلفاروپلاستی شما میتوانید نتایج بلفاروپلاستی را روی چشم های خود مشاهده کنید. دقت داشته باشید که نتایج بلفاروپلاستی را در این زمان نتایج قطعی قلمداد نکنید و این نکته را بدانید که در این زمان نتیجه نهایی نخواهد بود و شما با مرور زمان قرینگی بیشتر و تورم کمتر را تجربه خواهید کرد.

    photo ۲۰۲۳ ۰۴ ۱۸ ۱۸ ۱۱ ۰۸ - نتیجه بلفاروپلاستی کی مشخص میشود -

    مدت زمان نقاهت بعد از بلفاروپلاستی

    ممکن است این سوال برایتان پیش آید که دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی چگونه است؟ در پاسخ به این سوال پر تکرار باید بگوییم که بلفاروپلاستی جراحی است که پزشکان آن را سرپا انجام می دهند. بیماران پس از انجام عمل بلفاروپلاستی می توانند به خانه برگردند. اگر قبلا اینگونه جراحی های پلاستیکی را انجام داده باشید به احتمال زیاد می دانید که پس از جراحی در طول 24 ساعت اول باید از انجام هر گونه فعالیت بدنی خودداری کنید. همچنین باید موقع خواب نیز مراقب باشید و زیر سرتان را بلند تر از بدن­تان بگذارید.

    اگر به مرکز بلفاروپلاستی ما مراجعه کرده باشید حتما می دانید که تمامی نکات هنگام جراحی بلفاروپلاستی و بعد از جراحی بلفاروپلاستی را به طور کامل به شما توضیح می دهیم. اما اگر قصد انجام این جراحی را دارید و نمی دانید به کدام کلینیک مراجعه کنید، این مرکز می تواند بهترین خدمات را برای شما ارائه دهد و هر سوالی راجب جراحی بلفاروپلاستی داشتید را پاسخ دهد.

    چه عواملی بر بهبودی بلفاروپلاستی تاثیر گذار است

    توصیه می شود گازی که پزشک پس از جراحی بر روی چشمان­تان گذاشته است را به مدت 3 روز روی چشمان خود نگه دارید. برای کاهش درد و التهاب از کمپرس یخ نیز می توانید استفاده کنید. اما باید به این نکته توجه کنید که یخ نباید به صورت مستقیم با پوست چشم شما تماس داشته باشد، برای جلوگیری از این کار یخ را در حوله ای بگذارید و سپس آن را بر روی چشم خود قرار دهید.

    همانطور که گفتیم در این مدت باید از انجام فعالیت های سنگین بدنی خودداری کنید.

    از مصرف خود سرانه ی دارو ها نیز باید خودداری کنید و از ویتامین ها و داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید.

    داروهایی که مصرف می کنید باید توسط پزشک به شما تجویز شوند.

    در سایت بیرام کبیر تلاش­مان بر این است که خدمات زیبایی و درمانی را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به شما عزیزان معرفی کنیم و تجارب بهترین پزشکان و متخصصان را به شما ارائه دهیم.

    photo ۲۰۲۳ ۰۴ ۱۸ ۱۸ ۱۱ ۱۳ - نتیجه بلفاروپلاستی کی مشخص میشود -

    استراحت بعد از بلفاروپلاستی

    همانطور که اشاره کردیم جراحی بلفاروپلاستی به صورت سرپا و یا با بستری شدن یک شبه انجام می شود و دوره نقاهت آن کوتاه می باشد. در این دوره نقاهت می توانید به راحتی به کارهای روزمره خود برسید. اما پیشنهاد می شود تا حدی که امکان دارد از رانندگی کردن و انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید. همچنین توصیه می شود در دوره نقاهت مطالعه کردن را کنار بگذارید و به چشم هایتان استراحت دهید.

    در کلینیک زیبایی و درمانی قم پس از انجام جراحی بلفاروپلاستی متخصصین ما تمام نکاتی را که می بایست پس از جراحی رعایت کنید را به طور کامل به شما توضیح خواهند داد، به طوری که هیچ سوال و ابهامی در ذهنتان باقی نماند.

    بهبودی بعد از بلفاروپلاستی چقدر طول می کشد

    یکی از سوالات پر تکراری که توسط مشتریان پرسیده می شود این است که بهبودی بعد از بلفاروپلاستی چقدر طول می کشد؟

    در پاسخ به این سوال باید بگوییم مدت زمان طول کشیدن دوره نقاهت برای هر شخصی یکسان نیست و وابسته به آن شخص دوره نقاهت می تواند 10 تا 14 روز طول بکشد.

    اگر از آن دسته از افراد هستید که پوستی مستعد جوش دارید و از جوش های ناحیه صورت، زیر چانه و گردن خود رنج می برید و به دنبال روش هایی برای رفع این مشکل هستید توصیه می کنیم مقاله علت جوش زیر چانه و گردن چیست بیرام کبیر را مطالعه کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

    ماندگاری عمل بلفاروپلاستی چقدر است

    بلفاروپلاستی می‌تواند با تقویت زیر چشم، پلک بالا یا هر دو، ظاهر شما را جوان تر و شاداب تر نشان دهد. بسته به دامنه جراحی، نتایج جراحی پف پلک می تواند بین پنج سال تا یک عمر باقی بماند.

    اگر جراحی بلفاروپلاستی را برای زیر چشم خود انجام داده اید و یا قصد انجام آن را دارید باید بگوییم که نتیجه جراحی زیر چشم تا آخر عمر باقی خواهد ماند. اما اگر این جراحی را برای پلک بالای چشم انجام داده اید، می توان گفت نتیجه جراحی پف پلک بالا تقریبا پنج تا هفت سال باقی می ماند.

    پیشنهاد ویژه: خیلی از افراد ممکن است با مشکل سیاهی دور چشم مواجه شوند. اگر شما هم جز این افراد هستید و از سیاهی دور چشم خود رنج می برید و به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستید می توانید از قرص برای رفع سیاهی دور چشم استفاده کنید.

    چند ماه بعد از جراحی بلفاروپلاستی چه می شود

    بعد از انجام جراحی بلفاروپلاستی چشم ها به مدت یک تا سه هفته کبود می شوند. اما این کبودی پلک ها پس از یک الی سه ماه به حالت طبیعی خود باز می گردد. در این مدت باید از تماس چشم با موبایل و صفحه نمایش کامپیوتر و یا لپ تاپ به مدت طولانی خودداری کنید. به این دلیل که تماس زیاد چشم با این صفحات باعث ایجاد خشکی چشم می شود. همچنین سیگار نیز می تواند باعث ایجاد عفونت در ناحیه جراحی شود. پس توصیه می کنیم در این دوره و حتی یک الی دو هفته قبل از جراحی از کشیدن سیگار خودداری کنید.

    کلاژن نقش مهمی در ترمیم پوست شما دارد و اشعه ماوراء بنفش به کلاژن آسیب می رساند. بنابراین، شما باید محافظت در برابر آفتاب را یکی از اولویت های اصلی در دوره نقاهت قرار دهید. علاوه بر ضد آفتاب ممکن است بخواهید از محافظت اضافی در طول دوره نقاهت استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید از کلاه لبه دار برای محافظت در برابر نور مستقیم خورشید استفاده کنید یا از عینک آفتابی برای محافظت از چشم های خود در برابر آسیب های خورشید استفاده کنید.

    اگر سوالی در مورد مراقبت های بلفاروپلاستی و سایر خدمات زیبایی و سلامتی سوالی دارید میتوانید به سایت بیرام کبیر به نشانی www.beyram-kabir.ir مراجعه کنید و سوالتان را در بخش نظرات از کارشناسان و پزشکان ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ شما داده شود.

    بهترین جراح بلفاروپلاستی ایران

    در ادامه قصد داریم شما را با بهترین جراح بلفاروپلاستی آشنا کنیم. همان طور که می دانید ناحیه پلک و زیر چشم نسبت به دیگر اجزای صورت زودتر با اثرات پیری مواجه می شوند و ایجاد هر تغییری در این نواحی نشان دهنده حالات درونی هر فردی است. به عنوان مثال: زمانی که شما نگران یا ناراحت هستید، اولین ناحیه ای که در صورت شما تغییر شکل می دهد و به واسطه آن دیگران از حالت درونی شما باخبر می شوند، چشم های شما می باشند.

    همانطور که گفته شد، با توجه به نوع پوست و همچنین بعد از سن 35 سالگی پلک ها و زیر چشم هر فردی حالت افتاده به خود می گیرد و پوست در این نواحی شل می شود که چهره را ناخوشایند جلوه می دهد. جراحی زیبایی که برای رفع این مشکل وجود دارد، بلفاروپلاستی است.

    با انجام جراحی بلفاروپلاستی حالت افتاده پلک ها و شل شدن پوست و پف زیر چشم همگی رفع می شوند. اما تنها کاری که نمی توان با بلفاروپلاستی انجام داد، رفع مشکل سیاهی چشم است. در ادامه با بهترین جراح بلفاروپلاستی بیشتر آشنا خواهید شد؛ پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

    انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی

    همانطور که گفتیم جراح بلفاروپلاستی افتادگی پلک را برطرف می کند و باعث جوان تر شدن ظاهر صورت می شود. در صورتی که با افزایش سن با این مشکلات روبرو شده اید و قصد دارید بهترین جراح بلفاروپلاستی را برای انجام آن انتخاب کنید، بهتر است به یک سری نکات توجه کافی داشته باشید.

    شاید در ابتدا تصور کنید انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی کمی سخت باشد، چرا که این روزها دکترهای زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت انجام می دهند و نمی توان به آسودگی بهترین گزینه را انتخاب نمود؛ از این رو با در نظر گرفتن یک سری نکات انتخاب خوبی خواهید داشت، برخی از این ملاک ها و نکات انتخاب بهترین جراح عبارتند از:

    • دارای تخصص جراحی چشم
    • دارای مهارت و تجربه در زمینه جراحی بلفاروپلاستی
    • برقراری رابطه صمیمانه با بیماران

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.