شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین فروشگاه اینترنتی پشم سنگ در ایران
    31 فروردین 1402 - 12:57
    شناسه : 249453
    0

    پشم سنگ یکی از پرکاربرد محصولات در صنایع مختلف است و به عنوان عایق حرارتی و صوتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شاید از خود بپرسید که پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد. این محصول از ذوب سنگ بازالت که سنگی طبیعی است، تولید می شود.

    پ
    پ

    images 1681821842 643e9092c32da - بهترین فروشگاه اینترنتی پشم سنگ در ایران -

    پشم سنگ یکی از پرکاربرد محصولات در صنایع مختلف است و به عنوان عایق حرارتی و صوتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شاید از خود بپرسید که پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد. این محصول از ذوب سنگ بازالت که سنگی طبیعی است، تولید می شود.

    در فرایند ساخت این عایق حرارتی و صوتی، ابتدا سنگ بازالت را ذوب کرده و در ادامه با عملی خاص و با استفاده از تجهیزات کارگاهی، آن را به رشته های فیبر تبدیل کرده و متراکم می کنند.

    پشم سنگ یکی از بهترین عایق های حرارتی و صوتی است که امروزه در ساختمان سازی، سینماها، موتورخانه ها، استودیوها و غیره، از آن استفاده می شود. کارخانجات و کارگاه های زیادی اقدام به تولید پشم سنگ می کنند که در میان آنها، مجموعه عایق شاپ را می توان بهترین تولید کننده، معرفی کرد.

    عایق شاپ با بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه تولید انواع پشم سنگ، جهت رفاه مشتریان و از بین رفتن واسطه ها، وب سایت رسمی خود را افتتاح کرده است. در این صورت مشتریان می توانند بدون واسطه و با بهترین قیمت، اقدام به خرید پشم سنگ کنند.

    عایق شاپ محصولات بسیار مختلف و متنوعی از عایق حرارتی و صوتی پشم سنگ تولید می کند که در ادامه به بررسی کامل هر یک از آنها می پردازیم.

    چند نوع پشم سنگ تولید می شود؟

    با توجه به اینکه عایق پشم سنگ محصولی بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف به حساب می آید، انواع مختلفی از آن در عایق شاپ تولید می شود. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید پشم سنگ را دارید، دست نگه دارید و ابتدا با هریک از آنها آشنا شوید.

    هر کدام از انواع پشم سنگ دارای شکل ظاهری و ویژگی های خاص خود است. در ادامه به شکل مختصر در مورد انواع آن و ویژگی های هر کدام توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

    images 1681821878 643e90b6e3f88 - بهترین فروشگاه اینترنتی پشم سنگ در ایران -

    پشم سنگ لحافی

    یکی از انواع پر کاربرد این محصول، نوع لحافی آن است که مصارف مختلفی در صنعت دارد. همانطور که از اسم این محصول مشخص است، این نوع از پشم سنگ (Rockwool) به شکل رول بوده و از لایه های متراکم تشکیل شده است و انعطاف زیادی دارد.

    از این نوع محصول برای عایق کاری سطوح خاص استفاده می شود که انحنای کمی دارند. شاید در دیوارها، سقف های ساختمان پشم سنگ لحافی را زیاد دیده باشید. در عایق شاپ، به دلیل درخواست مشتریان، پشم سنگ لحافی به دو شکل روکش دار (آلومینیومی) و بدون روکش تولید می شود.

    پشم سنگ تخته ای

    برای عایق کردن و پیشگیری از هدر رفتن انرژی در کف، دیوارها و سقف های ساختمان از پشم سنگ تخته ای استفاده می شود. مجموعه عایق شاپ برای هر مصرف کننده ای، دانسیته و ضخامت به خصوصی را در نظر می گیرد و در فرآیند تولید، حتما نیاز مشتری خود را در نظر می گیرد.

    images 1681821903 643e90cf2e7ac - بهترین فروشگاه اینترنتی پشم سنگ در ایران -

    پشم سنگ پتویی

    عایق پشم سنگ توری دار یا همان پتویی همانطور که از نامش می توان حدس زد به شکل یک پتو است و انعطاف زیادی دارد. این عایق در صنایعی مثل ساختمان سازی، عایق کاری لوله های با قطر زیاد و ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرد. در بازار اسم این محصول به نام ایزوبلانکت شناخته می شود و قابلیت مقاومت در برابر حرارت های بسیار بالا را دارد. انتقال دما و گرما در این عایق بسیار کم بوده و چگالی زیادی دارد.

    پشم سنگ لوله ای

    پشم سنگ لوله ای یک نوع عایق حرارتی است که برای ایزوله کردن انتقال گرما و سرما در لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد.

    پشم سنگ فله

    اگر در جایی بخواهید از عایقی استفاده کنید که شکل هندسی تعریف شده ای نداشته باشد، باید از پشم سنگ فله استفاده کنید. این محصول به شکل الیاف و با فله باز در بازار موجود است. شکل این محصول خیلی ساده و نا منظم است.

    مزیت های عایق حرارتی پشم سنگ

    شاید مزیت های زیادی را بتوان در مورد عایق حرارتی پشم سنگ نام برد. بسیاری از کارشناسان و مهندسین ساختمان سازی، پشم سنگ را به عنوان بهترین عایق حرارتی و صوتی معرفی می کنند. کیفیت آن در عدم انتقال حرارت و همچنین تولید آن در ابعاد و اندازه مختلف، با توجه به نیاز مشتری دلیل استقبال از آن است.

    پشم سنگ طول عمر زیادی دارد و به لطف مواد به کار رفته شده در آن، باکتری ها، قارچ ها و حشرات توانایی رشد کردن، ندارند. حمل و نقل راحت، نصب آسان و وزن کم از جمله دیگر ویژگی های این محصول کاربردی است.

    images 1681821938 643e90f283277 - بهترین فروشگاه اینترنتی پشم سنگ در ایران -

    خرید انواع پشم سنگ از عایق شاپ با بهترین قیمت

    حال که با ویژگی ها، کاربرد و انواع پشم سنگ آشنا شدید، با دید بازتری می توانید اقدام به تهیه و نصب عایق حرارتی و صوتی کنید. عایق شاپ یکی از قدیمی ترین و بهترین مجموعه های تولید کننده انواع پشم سنگ در ایران است که امکان خرید بدون واسطه و با بهترین قیمت را برای شما فراهم می کند. پیشنهاد میکنیم برای خرید و اطلاع از قیمت عایق پشم سنگ، به عایق شاپ مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.