جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای انتخاب پنجره گیوتینی، سایبان و سقف برقی
    31 فروردین 1402 - 13:05
    شناسه : 249472
    7

    امروزه با توجه به پیشرفت ها و خلق فناوری های حاصل شده، زندگی برای انسان ها راحت تر شده است. از جمله این فناوری ها و تجهیزات می توان به سایبان برقی، سقف متحرک و پنجره گیوتینی اشاره کرد. این وسایل توانسته اند بسیاری از مشکلات افراد، به ویژه مغازه داران را رفع کنند. در ادامه این مقاله، هر یک از این فناوری های نوین را نقد و بررسی خواهیم کرد. 

    پ
    پ

    images 1681830574 643eb2aeb44dd - راهنمای انتخاب پنجره گیوتینی، سایبان و سقف برقی -

    امروزه با توجه به پیشرفت ها و خلق فناوری های حاصل شده، زندگی برای انسان ها راحت تر شده است. از جمله این فناوری ها و تجهیزات می توان به سایبان برقی، سقف متحرک و پنجره گیوتینی اشاره کرد. این وسایل توانسته اند بسیاری از مشکلات افراد، به ویژه مغازه داران را رفع کنند. در ادامه این مقاله، هر یک از این فناوری های نوین را نقد و بررسی خواهیم کرد.

    سایبان برقی چیست؟

    از سایبان برقی یا همان شیروانی برقی به منظور افزایش امنیت و کاهش خطرات ناشی از سقوط افراد و اشیاء از سقف ساختمان ها و غیره، استفاده می شود. این وسیله از دو بخش سایبان و موتور برقی تشکیل شده است.

    سایبان های برقی در دو نوع افقی و عمودی تولید می شوند. سایبان های افقی در سقف ساختمان قرار گرفته و می توانند با نصب موتور برقی و کنترل از راه دور، به صورت اتوماتیک بالا و پایین شوند. در حالت عادی، این سایبان ها به صورت دستی و با استفاده از سیم یا کنترل (ریموت)، جهت باز و بسته شدن عمل می کنند.

    سایبان های عمودی به صورت عمود بر روی دیوار قرار می گیرند و مانند پرده به سمت پایین و بالا می روند. این سایبان ها با استفاده از موتور برقی و کنترل از راه دور نیز کنترل می شوند.

    هدف اصلی از نصب سایبان برقی، ایجاد ایمنی در ساختمان ها، کاهش خطرات ناشی از سقوط افراد و اشیاء از سقف، جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و محافظت از وسایل مربوطه هنگام بارش باران و برف است. قیمت سایبان برقی بسته به نوع، اندازه و کیفیت ساخت آن متفاوت است.

    images 1681830631 643eb2e778964 - راهنمای انتخاب پنجره گیوتینی، سایبان و سقف برقی -

    انواع سایبان برقی

    سایبان برقی به دو نوع افقی و عمودی تقسیم بندی می شود و هر یک از آن ها نیز به برخی اقسام مختلف تقسیم بندی می شوند. به طور کلی، انواع سایبان برقی عبارتند از:

    1. سایبان برقی افقی: این نوع سایبان برقی برای ایجاد ایمنی در سطح سقف ساختمان ها و جلوگیری از سقوط افراد و اشیاء به کار می روند. سایبان برقی افقی معمولاً با عرض 20 تا 25 سانتی متر ساخته می شوند و به وسیله یک موتور برقی کنترل می شوند. برخی از انواع سایبان برقی افقی عبارتند از:
    • سایبان برقی برای محوطه های باز
    • سایبان برقی ماشین
    • سایبان برقی مغازه
    1. سایبان برقی عمودی: این نوع از سایبان، در ساختمان هایی با فضایی کم مورد استفاده قرار می گیرد و در جلوگیری از سقوط افراد از پنجره ها کاربرد دارد. سایبان برقی عمودی عموماً در دو نوع بازویی و جعبه ای تولید می شوند و به وسیله یک موتور برقی کنترل خواهد شد.

    هریک از انواع سایبان برقی برای استفاده در شرایط خاصی طراحی شده اند و با توجه به نوع ساختمان و نیازهای مشتری، مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به خرید سایبان برقی مغازه و محدوده قیمت سایبان برقی ماشین خواهیم پرداخت.

    راهنما خرید سایبان برقی مغازه

    برای خرید سایبان برقی مغازه ابتدا نیاز است که ابعاد مغازه و تجهیزات برقی مورد استفاده را بررسی کنید تا بدانید چه نوع سایبانی برای شما مناسب است. همچنین نیاز است که از کیفیت و استانداردهای مربوط به سایبان های برقی آگاهی داشته باشید.

    پس از بررسی نیاز های خود می توانید به فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های تخصصی سایه برگ مراجعه کنید و برای خرید سایبان برقی مناسب برای مغازه خود اقدام کنید. همچنین می توانید با کارشناسان سایه برگ تماس گرفته و نظرات و پیشنهادات آنها را در انتخاب سایبان برقی مغازه در نظر بگیرید.

    images 1681830667 643eb30b96c83 - راهنمای انتخاب پنجره گیوتینی، سایبان و سقف برقی -

    قیمت سایبان برقی ماشین

    قیمت سایبان برقی ماشین وابسته به نوع و برند آن، ابعاد ماشین و نیازهای برقی آن متغیر است. همچنین قیمت سایبان برقی ماشین در بازار به شدت متفاوت است و بسته به منطقه و فروشگاه مربوطه متفاوت می باشد.

    به طور کلی، قیمت سایبان برقی ماشین به صورت متری محاسبه می کنند و به طور میانگین از متری 235.000 تومان تا 400.000 تومان تخمین زده می شود. برای دقیق تر دانستن قیمت می توانید به فروشگاه الکترونیک و یا فروشگاه تخصصی سایبان سایه برگ مراجعه کرده و با برندها و مدل های مختلف سایبان برقی ماشین آشنا شوید و قیمت ها را مقایسه کنید.

    انواع سقف برقی متحرک

    سقف برقی متحرک یا رولیک، از انواع سقف هایی است که با یک سیستم برقی، قابلیت باز و بسته شدن دارد. در ادامه انواع سقف برقی متحرک را به شما شرح داده ایم:

    • سقف برقی متحرک پارچه ای: سقف متحرک پارچه ای از پارچه هایی همچون برزنتی، ترانزیت، کتان و پی وی سی تشکیل شده است و با کمک سیستم برقی باز و بسته می شود.
    • سقف برقی متحرک شیشه ای: در این نوع سقف برقی، از شیشه های ضخیم استفاده می شود. سقف برفی متحرک شیشه ای برای فضاهای بزرگ و باز ساخته می شود و به دلیل طراحی زیبا و جذاب خود، به خوبی با دکوراسیون داخلی ساختمان ترکیب می شود.
    • سقف برقی متحرک فلزی: در این نوع سقف برقی، از ورق های فلزی برای ساخت سیستم سقف برقی استفاده می شود. سقف برقی فلزی به دلیل قابلیت اجرایی و تعمیراتی خود، برای اماکن صنعتی و تجاری مناسب است.
    • سقف برقی متحرک خشک: این نوع سقف برقی به طور اختصاصی برای مناطق خشک ساخته می شود. ساختار آن به گونه ای است که در برابر گرد و غبار محافظت می کند و مقاومت آن در برابر هوای گرم و خشک بیشتر است.
    • سقف برقی متحرک بادوام: این نوع سقف برقی از جنس پلی کربنات بوده و به دلیل قابلیت انعطاف پذیری و مقاومت در برابر باد و باران برای استفاده در اماکن باز، مناسب است.

    images 1681830694 643eb326aab0f - راهنمای انتخاب پنجره گیوتینی، سایبان و سقف برقی -

    پنجره گیوتینی چیست؟

    شیشه گیوتینی برقی، نوعی پنجره است که برای باز و بسته کردن آن از یک سیستم برقی استفاده می شود. در پنجره گیوتینی برقی، دو قسمت بالا و پایین پنجره به طور جداگانه قابل حرکت هستند. با استفاده از کنترل از راه دور، می توان پنجره را به صورت برقی باز و بسته کرد.

    به طور کلی، پنجره گیوتینی برقی دارای مزایایی مانند راحتی در استفاده، دقت بیشتر در تنظیم ارتفاع پنجره، افزایش امنیت و قابلیت کنترل از راه دور است. علاوه بر این، با استفاده از پنجره گیوتینی، می توان از هوای تازه خارجی به طور بهینه استفاده کرد و در عین حال، عایق حرارتی و صوتی مناسبی در فصول سرد و گرم است. استفاده از پنجره گیوتینی، به دلیل داشتن سیستم و موتور برقی، هزینه بالایی داشته و نیاز به نصب تجهیزات برقی دارد.

    قیمت پنجره گیوتینی

    قیمت پنجره گیوتینی بسته به اندازه، جنس و سایر عوامل مختلف ممکن است متفاوت باشد. همچنین، اگر پنجره گیوتینی برقی باشد، قیمت آن نسبت به پنجره شیشه گیوتینی ساده بیشتر خواهد بود.

    در کل، قیمت پنجره گیوتینی بسته به برند و کیفیت محصول، میزان اندازه، نوع جنس مانند PVC، چوب، آلومینیوم, غیره و همچنین نوع پنجره (ساده یا برقی) متفاوت است.

    به طور کلی، برای اینکه بدانید قیمت تمام شده پنجره گیوتینی برای شما چقدر است، بهتر است با تعدادی از تولید کنندگان و فروشندگان محصولات پنجره شیشه گیوتینی سایه برگ تماس بگیرید و نسبت به آخرین قیمت و مشخصات محصول کسب اطلاعات کنید.

     جمع بندی

    حال که با ویژگی ها، کاربرد و انواع سایبان و سقف متحرک آشنا شدید می توانید بهتر از پیش اقدام به خرید آن کنید. استفاده از سایبان برقی برای مغازه (فروشگاه) و ماشین بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا عوامل طبیعی مانند تابش خورشید باعث رنگ پریدگی خودرو و محصولات پشت ویترین می شود. در پایان پیشنهاد می کنیم، اگر قصد تصمیم به خرید انواع سایبان برقی، شیشه گیوتینی، سقف متحرک و غیره را دارید، به سایه برگ مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.