×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

images 1681981012 6440fe54f2385 - بهترین نرم افزار مدیریت امور قرارداد را بشناسید! - مدیریت امور قرارداد

در تمامی شرکت‌ها به خصوص شرکت‌های پیمانکاری، مدیران برای ادامه جریان کار و اتخاذ تصمیم درست و مفید، نیازمند نرم افزار مدیریت امور قرارداد برای تهیه گزارشاتی هستند، که از تمام اطلاعات و معاملات شرکت ارائه شده باشد.

از طریق نرم افزار امور قرارداد، مدیران قراردادها را مدیریت نموده و تصمیم گیری‌های نهایی درباره وضعیت قرارداد‌های سازمان را اتخاذ می کنند. در این خبر شما را با نرم افزار امور قرارداد آشنا می‌کنیم. باما همراه باشید.

نرم افزار امور قرارداد چیست؟

نرم افزار امور قرارداد، نرم افزاری آنلاین و تحت وب می‌باشد، که شرکت‌های پیمانکاری برای مدیریت امور یک قرارداد و انعقاد، ثبت و سازماندهی مناسب در سازمان خویش مورد استفاده قرار می‌دهند.

 به کلام دیگر برای پاسخ به سوال، نرم افزار امور قرارداد چیست؟ باید بگوییم که نرم افزار امور قرارداد به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که به مدیران در شرکت‌های پیمانکاری یاری می‌رساند؛ تا بتوانند یک قرارداد را تعیین وضعیت نموده و جریان امور قرارداد را در سازمان به نحو احسن و بهترین شکل ممکن پیش ببرند.

 این نرم افزار موجب می‌شود؛ مدیران بتوانند با تصمیم گیری مناسب و مفید، شرایط شرکت را بهبود دهند و حیات تجاری خود را تداوم بخشند. نرم افزار امور قراردادها دارای امکانات و ویژگی‌های فراوانی می‌باشد، که تاثیر مثبت و مفیدی در سازمان دارد.

تاثیر نرم افزار مدیریت امور قرارداد در سازمان

پیش‌تر اشاره نمودیم که نرم افزار مدیریت قراردادها به مدیران در تصمیم گیری و بهبود شرایط موسسات کمک می‌کند. اما تاثیرات مثبت دیگری نیز وجود دارد که نرم افزار مدیریت قراردادها بر سازمان‌ها برجای می‌گذارد، که شامل موارد زیر می‌باشد.

  • اتوماتیک عمل کردن فرآیندهای سازمان
  • پردازش و پیگیری قراردادهای سازمان به صورت سیستماتیک
  • نگهداری اطلاعات سازمان در بازه‌های زمانی مختلف
  • بهبود شرایط موسسه
  • گستردگی و بروزرسانی نرم افزار با توجه به نیازهای سازمان
  • کاهش از میان رفتن اطلاعات و ناپدید شدن اسناد مربوط به آن‌ها
  • کاهش عملیات کاغذی در سازمان
  • گزارش‌گیری آنلاین برای قراردادهای مختلف به صورت همزمان

بهترین نرم افزار مدیریت قرارداد چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای مدیریت قراردادها، نمی‌توانیم به تمام نرم افزارهای موجود در بازار اعتماد کنیم و یا حتی ممکن است نرم افزاری که انتخاب می‌کنیم متناسب با سازمان و نیازهای موسسه ما نباشد. بنابراین در این مبحث قصد داریم ویژگی‌های بهترین نرم افزار مدیریت امور قرارداد را بیان کنیم تا شما با ویژگی‌ها و نحوه کارکرد نرم افزار آشنا شوید. ویژگی‌های بهترین نرم افزار مدیریت امور قرارداد شامل:

  • ثبت قرارداد بر اساس قوانین معاملات و قوانین کشور
  • اتصال به ماژول‌های صورت وضعیت مالی
  • بارگذاری اسناد با فرمت‌های مختلف
  • تعیین وضعیت قراردادها
  • طبقه بندی قراردادها بر اساس نوع درخواست، شماره درخواست، نام تامین کننده، تاریخ و وضعیت فعلی
  • اتصال به سامانه‌های مختلف
  • ثبت پیوست در کارتابل
  • قابلیت اعمال الحاقیه در فرم‌های مختلف
  • ثبت قراردادها براساس نوع وجه، ارز بین المللی و یا پول داخلی
  • مشاهده درخواست‌هایی که توسط تایید کننده، رد شده‌اند
  • امکان مشاهده تاریخچه قرارداد و جزئیات آن

مهمترین مزایای نرم افزار امور قراردادها

آیا با مزایای نرم افزار مدیریت قراردادها آشنا هستید؟ استفاده از نرم افزار مدیریت قراردادها، دارای وجه مثبتی می‌باشد که شرکت‌های پیمانکاری در کوتاه مدت پس از استفاده از نرم افزار متوجه آن خواهند شد. مزایای نرم افزار مدیریت قراردادها شامل مواردی هست، که در این بخش ذکر نمودیم.

images 1681981093 6440fea5de272 - بهترین نرم افزار مدیریت امور قرارداد را بشناسید! - مدیریت امور قرارداد

  • تسریع در روند اجرای قرارداد: اولین مزیت نرم افزار مدیریت قرارداد، این است که موجب سرعت گرفتن امور در سازمان می‌شود و همین امر موجب همکاری بهتر دپارتمان‌ها با سازمان می‌گردد.
  • کاهش ریسک شکست خوردن قرارداد: نرم افزار امور قرارداد میزان هماهنگی و مطابقت میان تامین کننده و پیمانکار را افزایش می‌دهد و با اتوماسیون شدن فرآیندهای قرارداد در سازمان، مراحل قرارداد سریع‌تر و در زمان مقرر به پایان می‌رسد.
  • قابلیت مشاهده قرارداد با یک منبع واحد: مزیت دیگری که نرم افزار امور قراردادها از آن برخوردار می‌باشد؛ قابلیت مشاهده قرارداد با یک منبع واحد اطلاعاتی است. سیستم مدیریت قرارداد، این قابلیت را فراهم می‌آورد که اعضای تیم بتوانند با جزئیات، قرارداد را مشاهده کنند. به عبارت ساده‌تر، سیستم مدیریت قرارداد این قابلیت را دارد که اعضای تیم و تامین کنندگان، با شفافیت قیمت‎های پیشنهادی و الزامات قرارداد را مشاهده کنند.
  • تمدید قرارداد با شرایط بهتر: نرم افزار مدیریت قراردادها در زمان اتمام تاریخ قرارداد، تاریخ تمدید قرارداد را به طور خودکار شناسایی کرده و طی اطلاعیه‌ای به مالک قرارداد و تامین کنندگان اطلاع می‌دهد.
  • مدیریت اسناد ارزش افزوده: با کمک نرم افزار امور قرارداد، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان میان اسناد موجود در نرم افزار، پیدا کنید. تفاوتی نمی‌کند اسناد موجود تصویر، متن و… در فرمت‌های مختلف هستند. در هر شرایطی می‌تواند شما را به اطلاعات خواسته شده برساند.
  • حفاظت از قرارداد و محرمانه ماندن آن: آخرین مزیتی که نرم افزار قراردادها برای سازمان به ارمغان می‌آورد؛ حفاظت از اطلاعات سازمان است. زمانی که از نرم افزار مدیریت قراردادها استفاده می‌کنید؛ دیگر نگران فاش شدن اطلاعات قرارداد نباشید. اولین هدف نرم افزار حفاظت از قراردادن و محرمانه نگهداشتن اطلاعات آن می‌باشد.

نرم افزار مدیریت امور قرارداد آرین سیستم

نرم افزار مدیریت امور قرارداد آرین سیستم، جزء بهترین نرم افزار مدیریت قرارداد می‎باشد، که به شرکت‎های پیمانکاری در سرعت بخشیدن امور یاری می‌رساند. نرم افزار مدیریت امور قرارداد آرین سیستم به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، قراردادها را کنترل نموده و طی گزارشی اطلاعات قرارداد را در اختیار تامین کننده و اعضای تیم بگذارد. نرم افزار مدیریت امور قرارداد آرین سیستم، دارای امکانات و ویژگی‌های بسیاری می‌باشد که آن را در زمره‌ی بهترین نرم افزار مدیریت قرارداد، قرار داده است.

امکانات نرم افزار مدیریت امور قرارداد آرین سیستم

دانستیم که نرم افزار مدیریت امور قرارداد آرین سیستم، به چه منظوری در موسسات و سازمان‌های پیمانکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه می‌خواهیم به دیگر امکانات نرم افزار مدیریت امور قرارداد آرین سیستم، اشاره نماییم تا کاملا با این نرم افزار آشنا شوید. امکانات نرم افزار مدیریت امور قرارداد آرین سیستم شامل موارد ذکر شده در تصویر زیر می‌باشد.

images 1681981133 6440fecd444dd - بهترین نرم افزار مدیریت امور قرارداد را بشناسید! - مدیریت امور قرارداد

 نرم افزار مدیریت قراردادها ارتباطی یکپارچه با نرم افزار انبارداری آرین سیستم دارد. نرم افزار انبارداری آرین سیستم با ایجاد امکان پیگیری دقیق ورود و خروج کالاها در انبار، ثبت دقیق سفارشات مشتری و… تمام کالاهای انبار را ردیابی نموده و از ایجاد مشکلاتی نظیر افزایش بی موقع کالاهای انبار و یا نارضایتی مشتری به دلیل عدم وجود کالا در انبار جلوگیری می‌نماید.

نرم افزار حسابداری انبار آرین سیستم از طریق ارتباط یکپارچه‌ای که با واحد تولید و واحد فروش دارد، امکان ایجاد تعادل بین کالاهای تولیدی باتوجه سفارشات دریافتی را فراهم ‌می‌کند. یکی از امکاناتی که موجب عدم مواجهه با کمبود کالاها در انبار ‌می‌شود، تنظیم هشدار و آلارم‌های لازم در نرم افزار انبارداری آرین سیستم ‌است. بدین طریق هرموقع تعداد کالاهای مشخص شده انبار کمتر از حد مجاز بشود، سیستم هشدار و آلارم‌های لازم را برای مدیران مربوطه ارسال ‌می‌کند.

اگر شما هم قصد خرید یک نرم افزار اعتبارات اسنادی برای سازمان خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به سایت www.ariansystem.net امکانات نرم افزار امور قرارداد آرین سیستم را بررسی کنید. همچینین شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش شرکت آرین سیستم با شماره ۴۳۰۲۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.