سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کسب و کارهایی که با داشتن سایت به درآمد نه رقمی در ماه رسیدند!
    02 اردیبهشت 1402 - 14:42
    شناسه : 249659
    0

    بسیاری از افراد از قدیم الایام برای خرید طلا به بازار یا یک مغازه طلا فروشی مراجعه می‌کردند و اقدام به خرید طلای مدنظر خود می‌کردند. اما در سال 1401 عده‌ای از طلافروشان با طراحی سایت طلا فروشی برای کسب و کار خود با فروشی چندین برابر مواجه شدند.

    پ
    پ

    images 1682066175 64424aff26c82 - کسب و کارهایی که با داشتن سایت به درآمد نه رقمی در ماه رسیدند! -

    همانطور که همه می‌دانیم امروزه دنیا بر پایه اینترنت استوار است و بیش از 85 درصد مردم کارهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند و از این طریق کسب درآمد می‌کنند. طبق آماری که بدست آمده در سال 1401 بسیاری از کسب وکارهایی که دارای وبسایت بودند به درآمد نه رقمی از طریق سایت خود رسیدند زیرا در گوگل میلیون‌ها نفر از سراسر کشور از وبسایت آنها دیدن می‌کردند در صورتی که با داشتن یک شرکت یا یک مغازه تنها افرادی که از جلوی محل کسب آنها عبور می‌کردند جزو مشتریان آنها می‌شدند. در ادامه با ما همراه باشید تا این کسب و کارها که داشتن یک وبسایت موجب افزایش درآمد آنها شده است را به شما معرفی کنیم.

    انواع کسب و کارهایی که با طراحی سایت به افزایش درآمد رسیدند.

    طلا فروشان

    images 1682066425 64424bf9d9832 - کسب و کارهایی که با داشتن سایت به درآمد نه رقمی در ماه رسیدند! -

    بسیاری از افراد از قدیم الایام برای خرید طلا به بازار یا یک مغازه طلا فروشی مراجعه می‌کردند و اقدام به خرید طلای مدنظر خود می‌کردند. اما در سال 1401 عده‌ای از طلافروشان با طراحی سایت طلا فروشی برای کسب و کار خود با فروشی چندین برابر مواجه شدند. هنگامی که از این دسته از افراد پرسیدند گفتند که در ابتدا از شرکتی که سایت آنها را طراحی کرده بودند خواستند تا سایتی را برای کسب و کار آنها طراحی نمایند که پس از ورود کاربر، انتخاب محصول از طرف کاربر و پرداخت آن یک فاکتور خرید نیز برای آنها صادر نماید که دارای اطلاعات خرید آنها اعم از گرم طلا، قیمت، نام فروشگاه و… باشد که مشتریان بتوانند به آنها اعتماد نمایند و خرید مطمعنی را تجربه نمایند. همین امکانات برای سایت این دسته از افراد طلا فروش باعث شد تا آنها از طریق دنیای اینترنت و گوگل بتوانند مشتریانی را به صورت مجازی بدست آورند.

    مشاورین املاک

    عده‌ای دیگر از افراد که طراحی سایت رونق بسیاری به کسب و کار آنها بخشید، مشاورین املاک بودند. همه ما برای خرید و اجاره ملک به بنگاه یا همان مشاور املاک مراجعه می‌کنیم اما بعدها با وجود مشغله مردم، سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی مانند دیوار و شیپور راه‌اندازی شدند که فایل املاک مردم را درون وبسیات خود قرار می‌دادند تا کار را برای همگان راحت کنند تا دیگر مردم برای خرید و اجاره ملک مسافت زیادی را به بنگاه طی نکنند. در سال 1401، پنج فردی که دارای کسب و کار مشاور املاک بودند با خود اینگونه فکرکردند که چرا خودشان یک سایت راه‌اندازی نکنند بجای اینکه به سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور مراجعه کنند. زیرا یکی از معایب این سایت‌ها این بود که فایل ملک آنها را رقبا به مشتریان نشان می‌دادندو از این طریق مشتریان خود را از دست می‌دادند. به همین علت این افراد اقدام به طراحی سایت املاک توسط افراد ماهر در این زمینه نمودند و پس از بهینه سازی سایت خود شاهد ورود هزار نفر به سایت خود شدند و به صورت مداوم افرادی با آنها برای خرید و اجاره ملک‌هایی که درون سایتشان بودند تماس می‌گرفتند. این دسته افراد متوجه شدند که مردم پس از اینکه ملک مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن‌ها بدست نمی‌آوردند به گوگل مراجعه می‌کنند و شروع به سرچ عباراتی مانند خرید ملک در امیریه، اجاره خانه 60 متری در تهرانپارس و …  تقریبا در تمامی محله‌ها می‌کنند.

    شرکت‌ها و ادارات

    images 1682066543 64424c6fa901f - کسب و کارهایی که با داشتن سایت به درآمد نه رقمی در ماه رسیدند! -

    میلیون‌ها شرکت و اداره درون کشور ما وجود دارند و این شامل شرکت‌های خدماتی، شرکت‌های کامپیوتری، شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های ساختمانی و … می‌شوند. در سال 1401 مدیر یک شرکت نظافتی که مشتریان کمی داشت ناامید شده بود و در فکر تغییر شغل بود به صورت اتفاقی یک آگهی طراحی سایت در تهران را مشاهده می‌کند که با آنها تماس می‌گیرد و با پرس و جو از چندین شرکت طراحی سایت دیگر بالاخره یکی از آنها که در زمینه طراحی سایت شرکتی حرفه‌ای مهارت داشتند را انتخاب نمود و در هنگام سال نو با سیلی از مشتریان مواجه شد که همه آنها برای خدمات نظافت منزل به این شرکت مراجعه کردند و مدیر شرکت پس از پرس و جو از مشتریان متوجه شد که آنها از طریق وبسایتشان به ایشان مراجعه کرده‌‌اند.

    ‌فروشگاه پوشاک

    images 1682066346 64424baabb03a - کسب و کارهایی که با داشتن سایت به درآمد نه رقمی در ماه رسیدند! -

    پوشاک از آن دسته محصولاتی است که امروزه مردم با جستجو در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و همچنین وبسایت‌های اینترنتی لباس مدنظر خود را انتخاب می‌کنند و اقدام به خرید آن می‌نمایند. باتوجه به فیلترینگ اینستاگرام بسیاری از کسب وکارها و فروشگاه‌هایی که در اینستاگرام مشغول به فعالیت بودند ناامید شدند ولی عده‌ای دیگر با راه‌اندازی وبسایت اینترنتی از اینستاگرام به سمت گوگل کوچ کردند. این دسته از افراد در اسفند ماه که نزدیک به عید نوروز بود درآمد‌های بالای صد میلیون را تجربه کردند. شاید رسیدن به همچین درآمدی از طریق وبسایت را باور نکنید اما بیایید تنها با ذکر یک مثال برای شما این قضیه را روشن کنیم. فرض کنید شما یک مانتو فروشی در خیابان پاسداران دارید، در اینصورت تنها افرادی مشتری شما می‌شوند که از خیابان پاسداران و نزدیکی مغازه شما عبور کنند؛ اما با داشتن یک وبسایت میلیون‌ها نفر از سراسر کشور و تمامی شهرها از وبسایت شما دیدن می‌کنند و می‌توانند از هر نقطه‌ای در کشور از شما خرید کنند و محصول خود را درب منزل دریافت نمایند.

    دندانپزشکان

    درست است که پزشکان بیماران مخصوص خود را دارند و درآمد خوبی هم دارند اما همیشه هستند بیمارانی که به پزشکی را نمی‌شناسند و به جستجوی پزشک مدنظر خود می‌پردازند. بیماران در هر ساعت از شبانه روز ممکن است به دندانپزشک نیاز داشته باشند و تنها کاری که در این حالت انجام می‌دهند رفتن به سراغ گوشی خود و سرچ کردن در اینترنت است. بسیاری از دندانپزشکان پس از طراحی وبسایت دندانپزشکی خود و بهینه کردن سایت خود بر روی عباراتی همچون ایمپلنت دندان، کامپوزیت و … پس از مدتی شاهد سه برابر شدن بیماران خود شدند و ظرف مدت چندین ماه به درآمدی نه رقمی رسیدند. طراحی وبسایت برای پزشکان از هر حوزه دیگری بیشتر خواهان دارد و اگر پزشکی دارای یک وبسایت اینترنتی باشد شهرت بیشتری را بدست خواهد آورد تا همه مردم با او آشنا شوند.

    چه زمانی می‌توانیم یک وبسایت اینترنتی را راه‌اندازی کنیم؟

    ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که مشاغل شما شامل دسته‌های بالا باشد و بخواهید با رقبای خود که با وبسایتشان به درآمد بالای صد میلیون رسیده‌‌اند رقابت نمایید. باید به شما بگوییم برای طراحی وبسایت هیچوقت دیر نیست و شما می‌توانید با طراحی سایت و بهره‌مندی از خدمات سئو سایت خود حتی از رقبای خود نیز پیشی بگیرید و آنها را از نتایج برتر گوگل کنار بزنید و خودتان به جای آنها بنشینید اما باید این نکته را فراموش نکنید که برای طراحی وبسایت و سئو یا بهینه سازی وبسایت خود باید به افراد متخصص در این زمینه مراجعه نمایید در غیر اینصورت می‌توان گفت پول خود را هدر کرده‌اید و پس از مدتی سایت شما از نتایج گوگل حذف خواهد شد.

     اگر می‌خواهید طراحی و بهینه سازی سایت خود را به شرکت‌ها و افراد فریلنسر بسپارید، برای اطمینان به آنها کافی است تا از آنها بخواهید نمونه کارهای طراحی وبسایت و سایت‌های که بهینه کرده‌اند را به شما نشان دهند تا ببینید چقدر در این زمینه مهارت دارند. ظاهر نمونه کارهای آنها شاهد مهارتشان در طراحی وبسایت است اما برای اطمینان از مهارت آنها در بهینه سازی سایت کافی است تا کسب و کاری که برایشان سایت طراحی کرده‌اند را درون اینترنت سرچ نمایید تا ببینید آن سایت در چه رتبه‌ای است. برای مثال اگر به شما یک نمونه وبسایت تالار پذیرایی را نشان دادند کافی است تا درون اینترنت رزرو تالار پذیرایی را سرچ نمایید و اگر آن سایت جزو ده سایت اول بود حاکی از مهارت آنها می‌باشد.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “کسب و کارهایی که با داشتن سایت به درآمد نه رقمی در ماه رسیدند!”
    1. سلام البته در کنار طراحی سایت باید از سئو هم در یک سایت استفاده کرد تا اون سایت بتونه به جایگاه خوب و درآمد برسه

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.