چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید سوپر فود ان بی اس
    05 اردیبهشت 1402 - 17:27
    شناسه : 249928
    1

    سوپرفود محصول فرآوری شده از دانه غلاته که با تغلیظ ۲۰۰ برابر مواد درون دانه تهیه می شود، پودر سوپرفود (NBS) یک مکمل غذایی کاملا گیاهی است که هیچگونه ماده شیمیایی ندارد.

    پ
    پ

    سوپرفود به دلیل نداشتن حتی ۱٪ ماده شیمیایی در ترکیبات خود، هیچگونه عوارض جانبی، تداخل دارویی و وابستگی ای برای فرد مصرف کننده ایجاد نمی کند.

    این مکمل غذایی توسط آقای دکتر عارف خلخالی اختراع شده است، در این محصول دانه های غلات با روش های مهندسی نوین تا ۲۰۰ برابر تغلیظ و فرآوری شده اند.

    سوپرفود حاوی تمامی ریزمغذی ها و مینرال های مورد نیاز روزانه بدن است و با تأمین انواع ویتامین های گروه B,C,A,D,K,E، امگا۳، امگا۶، امگا۹، آنتی اکسیدان ها، انواع مواد معدنی مانند روی، مس، زینک، منیزیم، آهن و بسیاری از مینرال های دیگر باعث رفع و بهبود مشکلات متفاوت بدن می گردد.

    برای خرید سوپر فود ان بی اس می توانید در گوگل کلمه خرید سوپرفود ان بی اس را سرچ کرده و از فروشگاه های اینترنتی این محصول را تهیه نمایید.

    nbs-food-store.jpg

    تاثیرات سوپرفود ان بی اس

    سوپرفود حاوی انواع ویتامین‌ها، چربی‌های سالم، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان است، این مکمل غذایی می‌تواند شامل انواع مواد غذایی لبنی و گیاهی نیز باشد، با توجه به غنی بودن مکمل nbs، در زمینه‌های زیادی می‌توان از آن بهره گرفت ازجمله:

    بهبود رماتیسم

    درمان دیابت

    رفع افسردگی

    سم‌زدایی بدن

    درمان میگرن

    درمان کم‌خونی

    تنظیم هورمون

    درمان ریزش مو

    درمان فشارخون

    بهبود کولیت روده

    بهبود آسم و آلرژی

    درمان کبد چرب

    تقویت سیستم عصبی

    درمان بیماری قلبی

    تقویت سیستم ایمنی

    کاهش درد مفاصل

    از بین بردن عفونت

    درمان لرزش دست

    بهبود بیماری ‌ام اس

    کنترل تشنج و صرع

    رفع ضعف و بی‌حالی

    رفع مشکلات گوارشی

    شادابی و بهبود پوست

    رفع استرس و اضطراب

    کمک به درمان سرطان

    میزان مصرف سوپرفودها

    میزان مصرف این مکمل غذایی به وزن افراد و همچنین شدت سم‌زدایی بدن بستگی دارد. بهتر است برای شروع آن را به میزان کم ‌مصرف نمایید.

    برای 5 روز اول یک‌چهارم قاشق چای خوری دوز مناسبی می‌باشد، (البته برای کسانیکه موارد احتیاط مصرف ندارند که در زیر یه آنها اشاره شده) با توجه به اینکه سوپرفودها دارای ویژگی سم‌زدایی هستند ممکن است پس از گذشت چند روز از مصرف آن، علائمی مانند زیاد و تیره شدن ادرار، تهوع، سردرد، سرگیجه و تعریق زیاد داشته باشید که نشانه سم‌زدایی است. در این صورت همین دوز را در روزهای بعد نیز ادامه دهید تا زمانی که علائم سم‌زدایی از بین بروند.

    پس از برطرف شدن علائم سم‌زدایی مطابق با دستور زیر مصرف نمایید:

    افراد با وزن 70 و کمتر از 70 کیلوگرم: هر روز صبح به‌صورت ناشتا یک قاشق چای‌خوری مصرف شود.

    افراد با وزن 70 تا 90 کیلوگرم: یک و نیم قاشق چای‌خوری به‌صورت ناشتا مصرف شود.

    افراد با وزن 90 تا 105 کیلوگرم: دو قاشق چای‌خوری به‌صورت ناشتا مصرف شود.

    افراد با وزن 105 تا 120 کیلوگرم: دو و نیم قاشق چای‌خوری به‌صورت ناشتا مصرف شود.

    nbs-foods.jpeg

    انواع مختلف محصولات سوپر فود ان بی اس:

    سوپر فود گلد

    سوپرفود پریمیوم

    سوپر فود vip

    سوپرفود vip پنج ستاره

    سوپرفود vip هفت ستاره

    پک ورزشی سوپرفود NBS

    موارد احتیاط مصرف:

    افرادی که فشارخون و یا دیابت دارند بایستی از دوز یک چهارم بعد از صبحانه شروع کرده و هر پنج روز اثرات محصول را به مشاور خود گزارش کنند و با نظر مشاوری که محصول را از وی خریداری کرده‌اند برای بالا بردن میزان مصرف، مشورت بگیرند.

    توجه داشته باشید محصول انرژی بخش است و در صورت تجاوز از میزان مصرف پیشنهادی مشاور ممکن است فشار و یا قند خون افرادی که مبتلا به این بیماری ها می‌باشند نوسان کند که امری طبیعی بوده و پس از مدتی تنظیم می‌گردد.

    افرادی که دچار بیماری‌‌‌‌های خود ایمنی مانند روماتیسم، ام اس، پسوریازیس، پنفیگوس وغیره می‌باشند به علت اینکه محصول سیستم ایمنی را تقویت کرده و در این افراد سیستم ایمنی به یکی از بافت‌‌‌‌‌های بدن حمله می‌کند بیماری ابتدا تشدید شده و پس از مدت یک یا حداکثر دو ماه کم کم علائم بیماری روبه خاموشی رفته و سیستم ایمنی تنظیم می‌شود و دیگر به بدن حمله نخواهد کرد. توجه داشته باشید در صورتی که بیماری خود ایمنی منشاء ژنتیکی داشته باشد توصیه می‌شود از محصول استفاده نشود.

    کسانی که در بدنشان پلاتین، پروتز و یا جسم خارجی مانند باطری قلب و غیره دارند فقط زیر نظر پزشک می‌توانند از محصول استفاده کنند.

    خانم‌‌‌‌های باردار زیر نظر پزشک.

    چه افرادی نباید از سوپر فود استفاده کنند؟

    مصرف سوپر فود nbs به خانم‌های باردار، افرادی که پروتز و پیوند عضو انجام داده‌اند، بیمارانی که مشکل آن‌ها ریشه ژنتیکی دارد، بیماران تب مدیترانه‌ای خانوادگی (FMF)، بیماران ای ال اس (ALS)، بیماران سلیاک (حساست به گلوتن)، مبتلایان به صرع مقاوم به درمان و افرادی که در بدنشان پلاتین دارند و مبتلایان به بیماری‌های قلبی عروقی توصیه نمی‌شود. همچنین افرادی که دارای سابقه بیماری خودایمنی، فشارخون و دیابت هستند باید در مصرف آن احتیاط نمایند.

    نتیجه گیری: مصرف سوپر فود ان بی اس باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از بروز بیماری ها در بدن جلوگیری می کند، همچنین در افرادی که به بیماری های مختلف مبتلا هستند باعث بهبود زودتر بیماری شده و در کاهش دردها اثر زیادی دارد.

    برای تهیه و مصرف این پودر ارگانیک و مقوی و انجام مشاوره رایگان در مورد نحوه مصرف خود با ما در تماس باشید: آدرس گروه تلگرام ما: t.me/nbsfoodstore برای مشاوره و خرید پودر سوپر فود ان بی اس اینجا را کلیک کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.