شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ظروف میناکاری در دکوراسیون
    05 اردیبهشت 1402 - 17:25
    شناسه : 249931
    0

    ظروف میناکاری در دکوراسیون اصلی‌ترین مشخصه اغلب هنر‌های دستی ایران، ترکیب رنگ‌ های زیبا و جذاب در کنار هم است که در نگاه اول روح هر بینند‌ه‌ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این هنر‌ها آنقدر گسترده و متنوع هستند که می‌توانند دکوراسیون جذابی را برای محل زندگی ما به ارمغان آورند.

    پ
    پ

    ظروف میناکاری در دکوراسیون اصلی‌ترین مشخصه اغلب هنر‌های دستی ایران، ترکیب رنگ‌ های زیبا و جذاب در کنار هم است که در نگاه اول روح هر بینند‌ه‌ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این هنر‌ها آنقدر گسترده و متنوع هستند که می‌توانند دکوراسیون جذابی را برای محل زندگی ما به ارمغان آورند. در این بین هنر میناکاری از دیرباز مورد توجه بوده و امروزه نیز خرید اینترنتی ظروف میناکاری هنر نصف جهان یک امکان جدید برای بازدید از ظروف مختلفی که در سراسر کشور ساخته می‌شود, فراهم کرده است. این ظروف زیبا که می‌توانند از جنس مس,سفال,آهن و …ساخته شوند, جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی منزل ما می‌بخشند. اگر قصد دارید از این ظروف در تزئین دکوراسیون خود استفاده کنید, ادامه مطلب را از دست ندهید.

    هنر میناکاری

    images 1682418099 6447a9b300c87 - ظروف میناکاری در دکوراسیون -

    حتما با این هنر زیبا و ظرافت‌ های آن آشنایی دارید. ظروف بسیار خیره کنند‌ه‌ای توسط دستان هنرمندان ساخته می‌شوند و شاید ما به اندازه توریست‌ها و گردشگران قدردان زیبایی این هنر‌ها نباشیم. برای تولید این محصولات زحمات زیادی کشیده می‌شود. این هنر معمولا بر روی مس انجام می‌شود اگر چه ممکن است جنس ظرف اصلی متفاوت باشد. برای این کار ابتدا ظروف مسی را توسط اسید سولفوریک به طور کامل پاک می‌کنند. این مرحله از کار بسیار حساس است و انجام آن مستلزم دقت بالایی است؛ چرا که این ظروف پیش از انجام کار باید از هر نوع آلودگی پاک شوند.

    بعد از جرم زدایی ,لازم است تا برای ایجاد لعاب سفید دور ظرف, آن را در کوره قرار دهند. بعد از آن با رنگ‌ های مخصوص اشکال زیبا و منحصر به فردی که مطابق با نقش و نگار‌های اصیل ایرانی هستند، روی آن ایجاد می‌شود و پس از اتمام دوباره در کوره قرار می‌گیرد تا نقش و نگار‌ها به صورت کامل تثبیت شود. با این توصیفات جای تعجب نیست که این ظروف ارزش بالایی دارند. خرید اینترنتی ظروف میناکاری یک راه حل آسان برای مقایسه هنر, هنرمندان مختلف و در این محصولات است.

    انواع ظروف میناکاری در دکوراسیون

    زمانی که تصمیم به خرید اینترنتی ظروف میناکاری ظریف و خیره کننده برای روح بخشیدن به دکوراسیون منزل خود می‌گیرید, احتمالا در انتخاب نوع ظرف دچار تردید خواهید شد. در اینجا انواع مختلفی از ظروفی را که توسط این هنر تزیین می‌شوند,معرفی می‌کنیم.

    گلدان میناکاری

    احتمالا پرطرفدارترین ظرفی که با هنر جذاب میناکاری  هنر نصف جهان تزیین می‌شود,گلدان‌ ها هستند. نیازی نیست که حتما در آن‌ ها گل قرار دهید, گلدان‌ ها به تن‌ هایی زیبا هستند و می‌توانند دکوراسیون شما را زیباتر کنند. البته باید توجه داشت که خود این گلدان‌ ها نیز در ابعاد مختلف و با اندازه‌های متنوعی ساخته می‌شوند که انتخاب از بین آن‌ها نیز باید بر اساس سلیقه شخصی شما انجام شود. بعضی از گلدان‌ های مینا کاری شده آنقدر بزرگ هستند که به تنهایی می‌توانند در یک گوشه و روی زمین قرار بگیرند.

    بشقاب میناکاری

    این بشقاب‌ها آنقدر متنوع و زیبا هستند که می‌توانند عضو اصلی دکوراسیون شما باشند. می‌توان این بشقاب‌ها را بر روی گل میز‌ها یا درون دکور قرار داد تا در معرض دید باشند و یا به صورت یک دیوارکوب از آن‌ ها استفاده کرد. در خرید اینترنتی ظروف میناکاری می‌توانید انواع مختلفی از بشقاب‌ ها را مشاهده کنید.

    قندان میناکاری

    قندان‌ ها همیشه در فرهنگ ما ایرانیان,که علاقه خاصی به نوشیدن چای همراه با قند داریم, جایگاه خاصی دارند. به همین علت است که قندان‌ های تزیینی همیشه در هنر‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته‌ اند. قندان‌های میناکاری شده مناسب برای قرار گرفتن روی میز, اپن, جزیره یا دکور هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

    شکلات خوری میناکاری

    با توجه به این که شکلات‌ ها اغلب دارای پوست هستند و به ظروف آسیب نمیزنند, برای مجلل کردن مراسمات خود می‌توانید از این نوع شکلات خوری‌ها به همراه شیرینی خوری‌ های میناکاری استفاده کنید.

    ست دکوری میناکاری

    در خرید اینترنتی ظروف میناکاری,می‌توانید انواع مختلفی از شمعدان, جاعودی و… را مشاهده کنید که مناسب برای چیدمان دکور در جهیزیه هستند. این ظروف را می‌توان جز ارزشمندترین وسایل جهیزیه دانست.

    نکات مهم در خرید اینترنتی ظروف میناکاری

    images 1682418174 6447a9fe6a6ce - ظروف میناکاری در دکوراسیون -

    در زمان خرید این ظروف با توجه به هزینه زیادی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید, حتما باید نکات مهمی را مدنظر قرار دهید. خرید از یک فروشگاه معتبر اینترنتی به شما کمک می‌کند تا از خرید خود اطمینان حاصل کنید و با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید.

    1. محصولات دستی را با انواع کارخانه های اشتباه نگیرید و کالای اصل خریداری کنید.
    2.  حتما جنس ظرف را بررسی کنید تا مطابق با همان جنسی باشد که در مشخصات محصول درج شده است.
    3. فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که ضمانت خرید محصول را در اختیار شما قرار می‌دهند.
    4. لعاب ظروف را بررسی کنید که تا حد امکان فاقد برآمدگی یا خوردگی باشند.

    چیدمان ظروف میناکاری در دکوراسیون

    از مهمترین مسائل پیش از خرید اینترنتی ظروف میناکاری برای دکوراسیون,این است که جای مناسب برای قرارگیری آن را انتخاب کنید. رعایت چند نکته ساده به شما کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از این ظروف داشته باشید.

    •  در چیدمان، اطراف ظرف یا گلدان را با دیگر وسایل پر نکنید تا هنر میناکاری خود را نشان دهد.
    • اگر چه این ظروف را می‌توان در انواع دکوراسیون کلاسیک, مدرن و … به کار برد, اما دکور‌های مینیمال اغلب بهترین گزینه برای قرارگیری ظروف تزیین شده با هنر میناکاری هستند.
    • شما باید بهترین مکان را برای نصب و قراردادن این ظروف در منزل انتخاب کنید. البته این موضوع تا حد زیادی به ابعاد و نوع ظرفی که انتخاب می‌کنید, بستگی دارد.

    قیمت ظروف میناکاری

    اگر قصد استفاده از این صنایع دستی زیبا و ارزشمند در دکوراسیون خود را دارید, احتمالا در مورد قیمت این محصولات دچار ابهام هستید. قیمت این ظروف بسته به نوع ظرف و همچنین طرحی که انتخاب می‌کنید,ممکن است متفاوت باشد. معمولا ظروفی که دارای طرح‌ های ظریف‌ تری هستند, قیمت بالاتری دارند و بدیهی است که هر چه اندازه ظرف بزرگتر باشد, قیمت آن نیز بیشتر است. با این وجود در خرید اینترنتی ظروف میناکاری هنر نصف جهان تنوع زیادی را مشاهده می‌کنید. انواع این محصولات با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و که در خرید اینترنتی به راحتی قابل مشاهده است.

    نگهداری از ظروف میناکاری هنر نصف جهان

    تا به اینجا در مورد نقش این هنر زیبا در بهتر کردن جلوه دکوراسیون صحبت کردیم. اما مهمترین بخش پس از تهیه این محصولات,نگهداری و مراقبت صحیح از آن‌هاست. بدون مراقبت درست ممکن است عمر این هنر زیبا کمتر شود. اگرچه این محصولات با شیوه ساخت منحصر به فردی که دارند,قابل شستشو بوده و از این نظر نگرانی وجود ندارد, اما باید توجه کرد که استفاده سیم یا اسکاچ زبر برای شستشو می‌تواند طرح روی آن را از بین ببرد. برای تمیز کردن بهتر است از آب سرد و یا یک دستمال نم دار استفاده کرد تا احتمال خرابی محصول کاهش یابد.

    خرید اینترنتی ظروف میناکاری هنرنصف جهان

    images 1682418216 6447aa28c732c - ظروف میناکاری در دکوراسیون -

    هنر میناکاری از هنر‌های اصیل ایرانی است که از دیرباز مورد توجه مردم بومی کشور و توریست‌هایی که از سراسر جهان به ایران سفر می‌کنند,بوده است و قدمتی چند صد ساله دارد. با توجه به این که هنوز هم از این ظروف به عنوان اسباب پذیرایی مجلل و چیدمان بهره گرفته می‌شود، خرید اینترنتی ظروف میناکاری رواج پیدا کرده است. اگر به دنبال این محصولات برای تزیین دکوراسیون هستید, می‌توانید با بازدید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر, محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید اینترنتی ظروف میناکاری به سایت https://honarenesfejahan.net مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.