پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لوازم یدکی عمده در تهران کجاست؟
    06 اردیبهشت 1402 - 12:48
    شناسه : 249989
    0

    لوازم یدکی عمده در تهران کجاست؟عمده فروشی نزدیک من کجاست؟

    پ
    پ

    وجود لوازم یدکی برای تمام خودرو ها الزامی و حائز اهمیت است و نمی توان زمانی که حس کردیم قطعه ای از خودرو خراب است از آن سر سری عبور کنم. چرا که ممکن است به سایر قسمتهای خودرو آسیب برساند.این خرابی می تواند در اثر ضربه یا استفاده طولانی مدت از خودرو به خصوص آن قطعه بیشتر در گیر بوده و… هزاران دلیل مشابه می تواند داشته باشد.

    متاسفانه روزانه بر تعداد متقلبان لوازم یدکی خودرو افزوده می شود. و این مورد دلیلی ندارد جز سود بیشتر، افراد با بسته بندی شبیه بسته بندی واقعی و دریافت هزینه گزاف از مردم بی تجربه جنس بی کیفیت و تقلبی را به آن ها می فروشند که این باعث می شود . 90 در صد سود کنند.  برای مشاهده ی لیست محصولات یدک فیت می توانید به لوازم یدکی عمده در تهران مراجعه کنید.

    کم کم مزه ی این موارد زیر دندانشان می رود. و نمی توانند به راه درست و فروش از طریق راهش برگردند. اما نگران نباشید هنوز هم هستند افرادی که دنبال راه حلال و نان حلال . برای همین خیلی اهمیت دارد که لوازم یدکی خود را از کجا تهیه کنید یدک فیت یکی از بهترین و با انصاف ترین لوازم یدکی های عمده در بازار است که می تواند شما را در این راستا راهنمایی کند.

    images 1682498095 6448e22f76bc0 - لوازم یدکی عمده در تهران کجاست؟ -

    لوازم یدکی چیست؟

     لوازم یدکی، لوازمی است که در زمان خرابی و بروز مشکل در  قطعات اصلی خودرو می تواند جایگزین آن قطعات خراب ‌شود و خودرو مجدد بتواند کارایی خود را به دست آورد. لوارم یدکی مشترک هستند اما متناسب با نوع خودرو متفاوت می شوند. به طور مثال تمامی خودرو ها شمع دارند اما شمع پراید و 405 متفاوت است.

    با توجه به افزایش لوازم یدکی تقلبی و فیک در بازار باید بیشتر حواستان به خرید قطعات مورد نیاز باشد زیرا ممکن است شما قطعه ای را تعویض کنید و فکر کنید دیگر ماشین درست شده و ناگهان دچار سانحه شوید. لوازم یدکی‌تقلبی و نا مرغوب معمولا ارزان‌تر هستند اما بی کیفیت.

    عمده فروشی لوازم یدکی خودرو

    با خرید از مرکز معتبر یدک فیت خیالتان را از کیفیت اجناس و قطعات آسوده کنید. تمامی قطعات یدکی در یدک فیت دارای گواهی اصالت کالا می باشند. مرکز فروش یدک فیت امکان خرید به صورت آنلاین و حضوری را فراهم کرده است:

    خرید حضوری: 

    خ امیرکبیر،خ ناظم اطبا جنوبی کوچه هشمتی مجتمع نور طبقه دوم پلاک 301

    خرید آنلاین: yadakfit.com

    هدف یدک فیت ایجاد راحتی و دسترسی بالا برای کاربران است. امکان ارسال به سراسر کشور نیز فراهم است. لوازم یدکی برقی، موتوری و… برای انواع خودرو ها موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۳۳۹۴۷۱۹۵ تماس بگیرید.

    images 1682498131 6448e253c5d86 - لوازم یدکی عمده در تهران کجاست؟ -

    خرید عمده لوازم یدکی

    اگر به دنبال خرید عمده لوازم یدکی هستید یدک فیت در خدمت شماست. تمامی محصولات برای خودروهای مختلف به صورت تک و عمده به فروش می رسد. هم چنین می توانید محصولات یک خودرو خاص را به صورت عمده خریداری کنید.

    برای اطلاع از شرایط خرید عمده لوازم یدکی و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

    شمار تماس: ۰۲۱۳۳۹۴۷۱۹۵

    موبایل: ۰۹۱۲۶۷۶۵۱۲۱

    خرید عمده لوازم یدکی پراید و خرید عمده لوازم یدکی 405 دو زمینه اصلی پخش عمده یدک فیت هستند که هر دو جزو ماشین های پرطرفدار داخلی هستند و مشتریان زیادی دارند. برای اطلاع از جزئیات خرید عمده حتما با کارشناسان یدک فیت تماس بگیرید.

    قیمت لوازم یدکی خودرو

    قیمت لوازم یدکی برای هر خودرو متناسب با نوع خودرو و برند های مختلف متفاوت است. البته با توجه به نوسانات قیمت در سایت یدک فیت قیمت قطعی ذکر نشده و برای اطلاع از قیمت ها و موجودی های کالاها می توانید با کارشناسان تماس بگیرید. یدک فیت هر روز هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

    هشدار لوازم یدکی تقلبی

    لطفا هنگام خرید محصولات لوازم یدکی هر نوع خودرویی مراقب باشید و کالای با کیفیت خریداری کنید تا دوباره متحمل هزینه نشوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.