×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نیاز به مسافرت و استراحت فکری، از موارد لازم و اجتناب ناپذیر زندگی پر استرس امروزی به حساب می‌آید. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند، پس از مدتی کار و خستگی های ناشی از آن، چند روزی را دور از فضای کاری و در یک محیط جدید، به همراه دوستان و خانواده تجربه کنند. در این بین مسافرخانه ها و هتل‌ها و به طور کلی مراکز اقامتی شهرهای مقصد، می‌توانند انتخاب مناسبی برای بسیاری از مسافران باشند.

استفاده از کالای خواب هتلی مناسب، اعم از تشک و لحاف و ملحفه و حتی حوله، جزء مواردی است که تاثیر بسیار زیادی در رضایت میهمانان و مسافران از هتل‌ها و مراکز اقامتی دارد و هتل‌داران باید به آن توجه خاص و ویژه ای داشته باشند. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

انواع تشک هتلی

در میان موارد مختلف تشکیل دهنده کالای خواب هتلی، تشک نقش بسیار زیادی در جلب توجه و رضایت میهمانان دارد. البته یک تشک هتلی، همانطور که برای مسافران بسیار مهم است، برای هتل‌داران نیز اهمیت خاص خودش را دارد. رنگ و زیبایی، جنس، میزان سفتی و نرمی، و در کنار همه اینها دوام و قیمت مناسب از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب یک تشک هتلی هستند.

images 1682078634 64427baa8cf9d - اهمیت کالای خواب هتلی در رضایت میهمانان - تشک هتلی

تشک های هتلی معمولا ابعاد استانداردی دارند. ابعاد استاندارد تشک هتلی تک نفره ۹۰*۲۰۰ و ۱۰۰*۲۰۰ می‌باشد. تشک های دو نفره هم معمولا در ابعاد ۱۴۰*۲۰۰ ، ۱۶۰*۲۰۰ و ۱۸۰*۲۰۰ ساخته می‌شوند. البته معمولا بسیاری از هتلداران، چند تشک تک نفره و دو نفره، با ابعاد بزرگتر هم برای میهمانان خاص در صورت نیاز در نظر می‌گیرند. بیان همه این مطالب به این دلیل است که عنوان کنیم تشک هتلی و خصوصیات و ابعاد آن اهمیت خاصی برای میهمانان و مسافران دارد.

لحاف هتلی

دومین مورد مهم در بین کالای خواب هتلی، لحاف مناسب است. لحاف هتلی هم مانند تشک، اهمیت زیادی برای میهمانان دارد. سبک و راحتی، ضد حساسیت بودن، رنگ و جنس الیاف و پارچه و همچنین نوع دوخت، از جمله خصوصیات مهم برای لحاف هتلی به حساب می‌آیند. امروزه بیشتر هتل‌ها و مراکز اقامتی معتبر، ترجیح می‌دهند از لحاف هتلی لایت استفاده کنند. خصوصیات این نوع از لحاف ها باعث شده استفاده از آن ها روز به روز در هتل‌ها و مراکز اقامتی رواج بیشتری پیدا کند.

سبک و راحتی بیشتر، ضد حساسیت بودن، رنگ روشن و سفید و شست و شوی راحت، از جمله خصوصیاتی است که باعث شده هم هتل‌داران و هم مسافران این نوع از لحاف هتلی را به انواع دیگر و حتی انواع پتو، ترجیح دهند. لحاف های هتلی لایت معمولا در یک غلاف پارچه ای محصور شده و از چهار طرف به قلاب کاور بسته می‌شوند. این امر باعث ثابت ماندن لحاف در کاور می‌گردد.

ملحفه هتلی

نمی‌توان از اهمیت ملحفه هتلی برای برخی مسافران و میهمانان به راحتی گذشت. ملحفه هم به اندازه سایر موارد تشکیل دهنده کالای خواب هتلی می‌تواند در جذب میهمان برای هتل‌ها مهم و تاثیرگذار باشد. رنگ اکثر ملحفه های هتلی، روشن و سفید است. کیفیت نخ مصرفی، تراکم و یک دست بودن بافت پارچه در کنار لطافت، ویژگی های ملحفه هتلی را تشکیل می‌دهند. تشخیص یک ملحفه هتلی خوب و با کیفیت کار خیلی سختی نیست.

images 1682078907 64427cbba9e01 - اهمیت کالای خواب هتلی در رضایت میهمانان - تشک هتلی

لمس پارچه می‌تواند کیفیت ملحفه را تا حدود زیادی نشان دهد. البته تراکم بافت ملحفه هم تا حد زیادی می‌تواند نشان دهنده مرغوبیت و کیفیت آن باشد. به طور کلی یک ملحفه هتلی خوب ملحفه ای است که خوش رنگ و شفاف و بدون پرز باشد. علاوه بر آن باید به راحتی شسته و اتو شود. شستشوی راحت و اتوی آسان یک ملحفه، اهمیت خاصی برای هتل‌داران دارد.

حوله هتلی

این که حوله هتلی جزء آخرین موارد از کالای خواب هتلی معرفی می‌گردد، نشان دهنده اهمیت کمتر آن نیست، برعکس گاهی ممکن است حوله های هتلی از نظر بهداشتی اهمیت بیشتری نسبت به موارد فوق داشته باشد. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، باید بگوییم همه موارد تشکیل دهنده کالای خواب هتلی اهمیت زیادی دارند و نمی‌توان از هیچ کدام از آنها چشم پوشی کرد.

حوله های هتلی به سه دسته حوله دست و صورت، حوله حمام و حوله زیر پایی تقسیم می‌شوند. نقش و کاربرد هریک از این حوله از نامشان مشخص است. قابلیت خشک شدن سریع، شفاف و نرم و لطیف بودن و بوی مناسب، ویژگی هایی است که باید در یک حوله هتلی مرغوب و میهمان پسند وجود داشته باشد.

images 1682078812 64427c5c93d18 - اهمیت کالای خواب هتلی در رضایت میهمانان - تشک هتلی

همانطور که عنوان شد، حوله نقش بسیار مهمی ‌برای جلوگیری از گسترش انواع بیماری های پوستی و قارچ ها و باکتری ها و… دارند. به همین دلیل باید جنس و تراکم آن به گونه ای باشد که سریع خشک شوند. درخشندگی و لطافت، در کنار داشتن بوی خوش و مطبوع هم نشان دهنده نظافت و پاکیزگی انواع حوله های هتلی است.

خرید کالای خواب هتلی از تولیدکننده

رسپینا لوتوس هفت اقلیم، تولیدکننده تخصصی کالای خواب هتلی در کشور با بیش از ۱۲ سال تجربه، توانسته است با محصولات متنوع و باکیفیت خود بازار کشور را از آن خود کند. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره یا خرید منسوجات هتلی با ما در ارتباط باشید.

  • آدرس سایت: Raspinalotus.com
  • اینستاگرام: Raspinalotus
  • اینستاگرام: Raspinabed

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.