شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جدیدترین عروسک تنبل درختی
    09 اردیبهشت 1402 - 17:49
    شناسه : 250316
    0

    عروسک تنبل با ظاهری نرم و انعطاف پذیر برای کودکان و نوجوانان گزینه مناسبی است. جالب است که بدانید این تنبل بودن یه راهکار متابولیک برای کم شدن مصرف انرژی در این حیوان است. تنبل حیوانی است که به دلیل آهستگی و کندی به این نام شهرت یافته است.

    پ
    پ
    images 1682496703 6448dcbf426b3 - جدیدترین عروسک تنبل درختی -

    عروسک تنبل با ظاهری نرم و انعطاف پذیر برای کودکان و نوجوانان گزینه مناسبی است. جالب است که بدانید این تنبل بودن یه راهکار متابولیک برای کم شدن مصرف انرژی در این حیوان است. تنبل حیوانی است که به دلیل آهستگی و کندی به این نام شهرت یافته است.

    تنبل (Sloth)  یک حیوان کوچک به شکل خزنده درختی است که در آمریکای جنوبی و مرکزی زندگی می‌کند. عروسک تنبل با الهام گرفتن از این حیوان به محبوبیت فراوان دست یافته است. تنبل به دلیل حرکت کند و آرامش بخش خود، معروف شده است. آنها به دلیل نیاز کمتری که به غذا و حرکت در طول روز دارند، می‌توانند با مقدار کمی انرژی به فعالیت خود بپردازند. تنبل‌ها با پوستی ضخیم و موهای روی بدن، به راحتی مخفی می شوند وبا خونسردی تمام از سایر حیوانات پنهان می شوند .

    انیمیشن دیدنی زوتوپیا را تمام کودکان دیده اند که در رابطه با یک روباه و خرگوش ماجراجو است. در این شهر، همه چیز تحت نظارت حیوانات است. افسر پلیس و روباه با کمک یکدیگر از پرونده مشکوکی در شهر رخ داده، پرده بر می‌دارند. در این میان شخصیت تنبل خان به دلیل ظاهر و شخصیت ریلکس و آرام خود، خیلی زود به محبوبیت رسید. در فروشگاه اینترنتی بازیکده شما می‌توانید عروسک تنبل خان را به راحتی و با یک کلیک سفارش دهید. عروسک تنبل خان به دلیل دارا بودن متریال درجه یک  و جنس پارچه به کار رفته یکی از بهترین گزینه ها برای کادو دادن به کودکان است. در طراحی عروسک تنبل درختی، به جزئیات دقت فراوانی شده است تا عروسک ظاهری طبیعی داشته باشد.

    تاریخچه عروسک تنبل Lellyimages 1682496703 6448dcbf65784 - جدیدترین عروسک تنبل درختی -

    در سال 1959 بنیانگذار کمپانی بزرگ Lelly در شهر PALAZZOLO ایتالیا در زیرزمین خانه خود و در زمان اوقات فراغت به طراحی عروسک هایی به شکل حیوانات مشغول بود. همسر او RITA با دست، پارچه ها رو به یکدیگر میدوخت و با کاه به پر کردن داخل آن ها می پرداخت. زوج جوان در ابتدا برای سرگرمی و خوشحال کردن اطرافیان، عروسک های حیوانات را طراحی می کردند. با گذشت زمان و افزایش تقاضای مغازه های محلی در آن شهر، با جدیت فراوان به تولید عروسک های پولیشی پرداختند. آنها همکاری خود را با برندهای بزرگ شروع کردند و به تدریج این برند به شهرت جهانی رسید. در حال حاضر این کمپانی توسط فرزندان آنها اداره می شود و به تولید عروسک های با کیفیت می پردازند.

    عروسک تنبل برای آموزش به کودکان در اندازه‌های مختلف که شبیه به نمونه ‌های واقعی این حیوانات است تولید شده است. تنبل‌ها حیوانات با‌نمکی هستند که پنجه‌های بزرگ و خمیده دارند و خود را از شاخه درختان آویزان می‌کنند. این حیوانات همیشه به صورت وارونه از درخت آویزان هستند. آن‌ها از جمله جانوران پستاندار هستند که به دو دسته تنبل‌های دو انگشتی و تنبل‌های سه انگشتی تقسیم می‌شوند.

    شکل ظاهری عروسک تنبل

    عروسک های حیوانات که با پنبه و پارچه های کتان تولید شده اند؛ کاملا ایمن بوده و از آسیب های بدنی که کودکان در هنگام بازی با آن مواجه اند، جلوگیری می‌کند. نکته دیگری که در تولید عروسک تنبل قابل توجه است؛ استفاده از مواد بازگشت پذیر به چرخه طبیعت است که به حفظ محیط زیست کمک می کند. شکل ظاهری عروسک تنبل خان به گونه طبیعی آن بسیار نزدیک است.

    شما می توانید از اندازه های مختلف آن در آموزشگاه ها، مهد کودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس استفاده کنید. رنگ های به کار رفته در این عروسک کرم، قهوه ای و سفید است که از نظر کودک شناختی، کاربرد زیادی دارد.

    چرا این حیوان تنبل نام گذاری شده؟

    images 1682496703 6448dcbf7d91a - جدیدترین عروسک تنبل درختی -

    تنبل ها حیوانات بسیار با نمکی هستند که دارای پنجه های خمیده و بزرگ هستند و از شاخه های درختان، خود را آویزان می کنند. تنبل ها همیشه به شکل وارونه از درخت آویزان هستند و از حیوانات پستانداری هستند که به دو دسته تنبل های دو انگشتی و سه انگشتی تقسیم می شوند. تنبل های درختی در حالی که از درخت آویزان هستند به فعالیت های دیگر نیز می پردازند. برای مثال می توانند جفت گیری کنند، غذا بخورند و تولید مثل کنند، بدون اینکه لازم باشد از درخت پایین بیایند.

    سخن آخر

    عروسک تنبل به دلیل ویژگی هایی مثل قابلیت شستشو گزینه مناسبی برای خرید است زیرا خیال بزرگتر ها راحت است که اگر در هنگام بازی، عروسک کثیف شد به راحتی می توانند آن را تمیز کنند. کودکان به دلیل حس کنجکاوی که در سنین پایین  دارند؛ بسیاری از اشیا را در دهان می برند. بنابراین وسایلی که در اختیار آنها قرار می گیرد باید بهداشتی و تمیز باشند. اگر شما هم میخواهید این عروسک جذاب را تهیه کنید، بهترین گزینه سایت بازیکده (https://bazikadeh.com) است که دارای تنوع و کیفیت بالا در زمینه انواع عروسک است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.