جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قفل ریموتی درب چیست و چگونه کار می‌کند؟
    09 اردیبهشت 1402 - 18:15
    شناسه : 250333
    0

    قفل ریموتی درب قفلی است که توسط یک ریموت کنترل و از راه دور قابل کنترل است. روش کار قفل ریموتی درب بسیار ساده است. تنها کافی است که دکمه روی ریموت را فشار دهید تا درب باز شود. قفل ریموتی برای امنیت بیشتر در منازل، اماکن تجاری، اداری و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. […]

    پ
    پ

    reasons for failure of remote electronic lock - قفل ریموتی درب چیست و چگونه کار می‌کند؟ - تقویت درب ورودی

    قفل ریموتی درب قفلی است که توسط یک ریموت کنترل و از راه دور قابل کنترل است. روش کار قفل ریموتی درب بسیار ساده است. تنها کافی است که دکمه روی ریموت را فشار دهید تا درب باز شود. قفل ریموتی برای امنیت بیشتر در منازل، اماکن تجاری، اداری و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، این قفل به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به استفاده از کلید، درب ورودی خود را باز و بسته کنید و از راحتی و امنیت بیشتری برخوردار شوید.

    با استفاده از قفل ریموتی درب شما می‌توانید درب ورودی را از راه دور و به سرعت باز و بسته کنید.  این قفل در انواع مختلفی تولید شده است که شناخته شده‌ترین آن قفل درب پارکینگ است. اما امروزه در ساخت قفل‌های الکترونیکی نیز از این تکنولوژی استفاده شده است و قفل‌هایی با نام قفل ریموتی هوشمند وارد بازار شده است. این قفل‌ها در زمان کوتاهی در ادارات و ساختمان‌های تجاری مورد استفاده قرار گرفت و از محبوبیت بالایی برخوردار شد.

    قفل الکترونیکی ریموتی با ویژگی‌های و امکاناتی که برای مخاطبان ایجاد کرده است، راحتی و امنیت بیشتری را برای ساختمان ایجاد می‌کند. اما اگر این سوال برای شما به وجود آمده است که قفل الکترونیکی چیست و چگونه کار می‌کند، در ادامه همراه ما باشید.

    قفل الکترونیکی چیست؟

    قفل الکترونیکی به قفلی گفته می‌شود که از جریان الکترونیکی برای باز کردن درب استفاده می‌کند. این قفل‌ها راه حل جدید و پیشرفته‌ای برای افزایش امنیت ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری هستند. با استفاده از قفل الکترونیکی دیگر نیازی به کلید نخواهید داشت و می‌توانید با روش‌های متعددی همچون کارت، رمز عبور، روش‌های بیومتریک و … درب را باز کنید. علاوه بر دسترسی آسان به این قفل‌ها، هنگامی که از قفل الکترونیکی استفاده می‌کنید، می‌توانید از راه دور درب ورودی ساختمان را کنترل کنید.

    قفل الکترونیکی چیست

    قفل الکترونیکی با نام‌های قفل دیجیتال و قفل هوشمند نیز شناخته شده است. در سیستم این قفل‌ها از باتری به عنوان سیستم برق استفاده شده است و نیازی به سیم کشی نیست. از تکنولوژی‌های مختلفی در طراحی قفل الکترونیکی استفاده شده است که یکی از این‌ها امکان استفاده از ماژولی برای اتصال به ریموت کنترل است. با استفاده از این ماژول قفل الکترونیکی شما به یک قفل ریموتی تبدیل شده است و دسترسی آسان‌تری را مهیا کرده است. برای شناخت بیشتر این محصول همراه ما باشید.

    قفل الکترونیکی ریموتی چیست؟

    همانطور که گفته شد، قفل الکترونیکی ریموتی نوعی از قفل الکترونیکی است که استفاده از آن بسیار آسان و کاربردی است. این قفل‌ها همانند قفل‌های پارکینگ تنها با یک دستگاه ریموت کنترل و فشردن یک کلید قابل کنترل است. قفل الکترونیکی ریموتی معمولا برای درب ورودی خانه، ساختمان‌های تجاری و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    قفل الکترونیکی ریموتی چیست

    نحوه کار قفل الکترونیکی ریموتی بسیار ساده است و با فشردن دکمه روی دستگاه ریموت، قفل باز و بسته می شود و این به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی و بدون نیاز به استفاده از کلیدهای فیزیکی وارد محل مورد نظر شوند. حال این سوال پیش خواهد آمد که تفاوت قفل ریموتی با قفل الکترونیکی ریموتی در چیست؟

    در جواب این سوال باید گفت که قفل‌های ریموتی یا قفل برقی بسیار مکانیزم ساده‌ای دارد و به راحتی قابل حک شدن است. اما قفل الکترونیکی ریموتی از طراحی پیچیده‌تری برخوردار است و دارای سیستم ضد سرقت، ضد شوک و آلارم است. علاوه بر این موارد در طراحی قفل ریموتی الکترونیکی معمولا از روش‌های دیگری برای دسترسی به ساختمان نیز استفاده شده است که راحتی بیشتری را برای کاربران فراهم کرده است. که در ادامه به معرفی انواع آن خواهیم پرداخت.

    انواع قفل الکترونیکی ریموت دار

    قفل الکترونیکی ریموتی نیز مانند دیگر قفل‌های الکترونیکی دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

    • قفل الکترونیکی ریموتی رمزدار : قفل رمزی نوعی از قفل الکترونیکی است که توسط پین کد دسترسی به ساختمان را برای کاربران فراهم کرده است. در قفل الکترونیکی رمزی ریموت دار این امکان وجود دارد که علاوه بر ریموت از رمز عبور نیز برای باز کردن درب استفاده کنید.
    • قفل الکترونیکی ریموتی اثر انگشتی : قفل های بیومتریک درب به جای کلید سنتی از اطلاعات قابل شناسایی شخصی استفاده می کنند. آنها از اسکنر حرارتی یا نوری برای ذخیره اثر انگشت هر کسی که مجاز به باز کردن قفل در شما است، استفاده می کنند. در این قفل الکترونیکی امنیت بالایی برای ساختمان ایجاد شده است. استفاده از ماژول در این قفل امکان باز نمودن قفل را قبل از رسیدن به درب برای کاربران فراهم کرده است.
    • قفل الکترونیکی ریموتی کارتی : قفل کارتی درب آپارتمان بدلیل سهولت و سادگی در استفاده هم برای مصارف شخصی و حتی حرفه ای ترجیح داده می شود. طیف وسیعی از قفل های RFID وجود دارد، که می توانید متناسب با فضای داخلی و محیط اطراف خود انتخاب کنید. اما استفاده از این نوع قفل به همراه ریموت در ساختمان‌های اداری و تجاری کاربردی‌تر است.

    Kadas is the best smart lock - قفل ریموتی درب چیست و چگونه کار می‌کند؟ - تقویت درب ورودی

    مزایای قفل الکترونیکی ریموتی چیست؟

    • دسترسی سریع : با استفاده از قفل الکترونیکی ریموت دار درب شما دیگر نیازی به معطلی برای وارد کردن رمز عبور یا موارد دیگر نخواهید داشت و قبل از رسیدن به درب تنها با فشار یک دکمه درب برای شما باز خواهد شد.
    • راحتی استفاده : یکی دیگر از مزایای قفل ریموتی همچون دیگر قفل‌های الکترونیکی دسترسی بدون کلید به درب ورودی ساختمان است.
    • امنیت : با استفاده قفل الکترونیکی دیگر نگرانی بابت لو رفتن رمز عبور یا گم شده کارت درب ورودی ندارید. در صورتی که ریموت شما گم شود، به راحتی می‌توانید ریموت دیگری جایگزین کنید.
    • کارایی بالا : قفل ریموتی هوشمند با استفاده کم از باتری کارایی بالایی دارد و نیاز به تعویض و تعمیر کمتری دارد.
    • قابلیت کنترل : با استفاده از قفل الکترونیکی ریموتی، می توانید به راحتی کنترل دسترسی کاربران به محل مورد نظر را داشته باشید.

    بهترین قفل ریموت دار هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟

    امروزه تنوع متعددی از قفل الکترونیکی ریموتی در بازار ایران موجود است که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. اما بهترین قفل الکترونیکی ریموتی کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه به نکات مهم هنگام خرید قفل ریموتی بیان شده است.

    بهترین قفل الکترونیکی ریموتی

    1. خدمات پس از فروش : پشتیبانی خرید و خدماتی که یک شرکت بعد از فروش محصولات خود ارائه می‌دهد، بسیار مهم است. شرکت‌هایی که دارای نمایندگی‌های زیاد در سراسر جهان باشند و گارانتی‌های بسیار خوبی ارائه دهند، معمولاً از نظر خدمات پس از فروش بی‌رقیب هستند. برندی را انتخاب کنید که نمایندگی فعالی در کشور داشته باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی اقدام به رفع آن نماید.
    2. کاربری قفل ریموتی : علاوه بر استفاده از ریموت برای باز کردن درب، استفاده از روش دیگر نیز توصیه شده است. پس دقت کنید تا علاوه بر ریموت با یکی دیگر روش‌های دسترسی بتوانید درب را باز کنید.
    3. طراحی ظاهری : کاملاً طبیعی است اگر اولین معیار هر فرد در انتخاب قفل دیجیتال ظاهر آن باشد. بنابراین، شما نیز باید باتوجه‌به طراحی محیط و حتی درب موردنظر، یکی از انواع قفل‌های دیجیتالی را انتخاب کنید.

    قفل الکترونیکی ریموتی را از کجا بخریم؟

    در این مطلب سعی بر این داشتیم تا شما را با تمامی نکات مربوط به قفل الکترونیکی ریموت دار آشنا کنیم. اما این قفل را از کجا خریداری کنیم؟ این سوالی است که برای اکثر مردم مهم است. امروزه برندهای متفاوتی قفل الکترونیکی را عرضه می‌کنند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهند.

    برند کاداس یکی از برندهای تولید کننده قفل دیجیتال در جهان است که بطور کاملا تخصصی به تولید این محصول مشغول است. کاداس ایران (نمایندگی فروش محصولات قفل دیجیتال کاداس) این محصولات را بطور مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار داده است. بنابراین اگر به دنبال خرید انواع قفل دیجیتال اعم از قفل الکترونیکی ریموتی، قفل اثر انگشتی، قفل رمزی، قفل کارتی و … هستید، حتما به سایت این مجموعه به نشانی اینترنتی www.kaadas.ir مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.