×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

انواع ایزوگام و کاربرد آن - شرکت عمرانی امیدی فر پیمانکاری امیدی فر

بهترین ایزوگام کدام است؟

ایزوگام از قیر و انواع الیاف مصنوعی ساخته شده است که بسیار بادوام بوده و با حرارت به سطح مورد نظر می چسبد. ایزوگام از ورود آب و رطوبت به محیط زیر جلوگیری می کند. ایزوگام ها معمولاً حدود ده سال عمر می کنند. در مرحله اصلی حفاظت از دیوارهای ساختمان، یک لایه ضد آب ایجاد می شود. پیش از این، یعنی تا ۴۰ سال، ساختمان ها به طور سنتی بسته بودند .

فواید نصب ایزوگام

نصب ایزوگام باعث عایق کاری ساختمان می شود و از نفوذ آب و رطوبت بهترین ایزوگام از پشت بام خانه جلوگیری می کند. و شما را از خطر نشت رطوبت محافظت می کند. ایزوگام سبک است و به سقف ساختمان ها فشار وارد نمی کند. هر متر مربع چهار کیلوگرم وزن دارد. قیمت نهایی آن قابل قبول است. ایزوگام را می توان برای مکان هایی که آب نفوذ کرده و آسیب دیده است، اعمال کرد. از سوی دیگر، انعطاف پذیری و روش ایزوگام آن را ایده آل می کند

بهترین ایزوگام و نکات مهم

بهترین ایزوگام در مقایسه با بقیه، روش های مشارکت توسعه یافته است. ایزوگام در زمان کمتری نسبت به قیر و آسفالت ساخته می شود و نسبت به سایر عایق های رطوبتی ارزان تر است. نوع دیگری از ایزوگام های موجود در بازار، ایزوگام های فویل دار هستند که عایق حرارتی در برابر نور خورشید هستند. از طرفی به راحتی روی دیوار و سقف نصب می شود و در برابر خط و خش و نور مقاوم است.

ایزوگام استاندارد و بهترین ایزوگام

بهترین ایزوگام ایزوگامی استاندارد و درجه یک، ایزوگامی است که مطابق با پارامترهای کنوانسیون استاندارد ملی است. استانداردهایی که باید رعایت شود؛ مواد اولیه مرغوب، قیر پلیمری بالا، وزن و ضخامت استاندارد، کیفیت، استحکام و تولید محصول با توجه به کیفیت هوا. عوامل متعددی وجود دارد که از نظر فیزیکی در تولید ایزوگام باید در نظر گرفته شود.

ضخامت بهترین ایزوگام

ضخامت و وزن ایزوگام استاندارد در درجه اول منعکس کننده مشتری مداری شرکت تولید کننده ایزوگام است.. وزن رول ایزوگام طبق هنجارها باید بین ۳۷-۴۲ کیلوگرم باشد. تست ایزوگام توسط کارشناسان آزمایشگاه با تجهیزات پیشرفته انجام می شود. ایزوگام باید دارای استحکام کششی، مقاوم در برابر آب، رطوبت و نور خورشید و همچنین مقاوم در برابر سرما و گرما باشد. این مواد در آزمایشگاه آزمایش می شوند. ابعاد ایزوگاما طبق استاندارد باید ۱۰ متر طول و ۱ متر عرض باشد. ایزوگام استاندارد دارای ابعاد ۱×۱۰ متر و ضخامت ۳.۵-۴ میلی متر است. وزن آنها بین ۴۰ کیلوگرم تا ۴۲ کیلوگرم تولید شده در کویل خلاء است. اگر این محصولات استاندارد و با کیفیت باشند، در شرایط مساعد ۱۵ تا ۲۰ سال عمر می کنند.

نصب ایزوگام در شیراز | تعمیر ایزوگام در شیراز | بهترین مارک ایزوگام | نصاب  ایزوگام در شیراز

بهترین ایزوگام تهران

در آسفالت کم کیفیت به جای پلیمر از قیر یا مواد غیر پلیمری استفاده می شود. بنابراین نوع تقلبی بوی نامطبوعی از خود متصاعد می کند. اگر لایه بیرونی ایزوگامای بی کیفیت را لمس کنید، ذرات و رنگدانه های سیاه آن به دست شما می چسبد. از جمله مواردی که ضعف آنها را نشان می دهد ضخامت آن است که نشان دهنده کیفیت پایین آن است.

بهترین ایزوگام بازار

ایزوگام یک برند قابل اعتماد در صنعت ساخت و تولید، رعایت استانداردهای ساخت و دارای خطوط تولید پیشرفته است. شرکت های پیشرو از مواد درجه یک برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. این کارخانه ها دارای فیلترهای سختگیرانه برای بررسی استحکام و کیفیت ایزوگام ها هستند. بهترین برند موجود در بازار، ایزوگام دارای انعطاف پذیری، استحکام کششی بالا و مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت و وزن و ضخامت استاندارد می باشد.

بهترین مارک ها و بهترین ایزوگام

در میان بهترین مارک ها ما؛ ایزوگام صدف گستر دلیجان، پشم شیشه ایزوگام ایران، بام گستر دلیجان، ایزوگام شرق گستر دلیجان، ایزوگام سامان دلیجان، ایزوگام سینو راد. دلیل اصلی فروش خوب این برندها استفاده از استانداردهای ساخت است.

اطلاعات بهترین ایزوگام

برندها و محصولات زیادی در بازار ایزوگام با کیفیت و قیمت ایزوگام متفاوت وجود دارد. متأسفانه ۷۰ درصد این محصولات بی کیفیت بوده و باعث ضرر خریدار می شود. به همین دلیل داشتن یک برند شناخته شده با کیفیت عالی و قیمت مناسب مهم است. برند ایزوگام مناسب، وزن و ضخامت متناسب بوده و اطلاعات محصول روی لیبل یا روی بدنه آن درج شود. برچسب باید دارای نام شرکت سازنده، اطلاعات تماس و راه های تماس با شرکت باشد. از طرفی محصول باید دارای بسته بندی مناسب شامل لیبل و لیبل باشد و با بهترین مواد اولیه تولید شود.

خرید بهترین برند ایزوگام

هنگام خرید بهترین ایزوگام بهترین برند ایزوگام باید مراقب کلاهبرداران و فروشندگان محصولات نامرغوب باشید. یافتن ایزوگام با کیفیت بالا مستلزم دانستن برند ایزوگام است. همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح دادیم، از طریق برچسب و اطلاعات ایزوگام آن و همچنین از طریق روش هایی که توضیح دادیم می توانید یک ایزوگام باکیفیت را تشخیص دهید.

اگر نمی توانید آن را تشخیص دهید، می توانید به ما اعتماد کنید. مجموعه ما بهترین برندهای ایزوگام در کرج و تهران را برای شما مشتریان عزیز آماده کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.