چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 12 مدل پلاک طلا دخترانه جدید که می توانید برای ساخت سفارش بدهید
    10 اردیبهشت 1402 - 21:05
    شناسه : 250412
    1

    نمی توانیم از نقش عظیم و بزرگ جواهرات طلا در زیبایی ظاهری خانم ها غافل شویم! انتخاب درست طلا و جواهرات، شخصیتی منحصر به فرد را از یک زن به نمایش می گذارد. چرا شما از این فرصت و موهبت استفاده نمی کنید و زیباترین مدل های طلا جواهر را نمی خرید؟! ما در کنار شما هستیم تا مطابق با بودجه مالی خود، هر کدام از انواع جواهراتی را که می شناسید، داشته باشید.

    پ
    پ

    images 1682846443 644e32eb953bc - 12 مدل پلاک طلا دخترانه جدید که می توانید برای ساخت سفارش بدهید -

    آیا دلتان می خواهد بدانید زیباترین و جدیدترین مدل پلاک طلا  دخترانه کدام اند؟ آیا به فکر خرید طلا سبک و ارزان قیمت هستید؟ شاید هم نیاز دارید که یک گردنبند طلا بخرید و آن را هدیه بدهید! اگر اینچنین است، برایتان پیشنهادهای خوبی داریم. انواع مدل گردنبند طلا با درخشندگی و براقیت خاص و ویژه خود، جذاب و فریبنده است و نظر همه خانم های شیک پوش را به خود جلب می کند.

    بیشتر انواع گردنبند طلا به دلیل براق بودن و نمای شگفت انگیزی که می توانید به ظاهر خود اضافه کنید، یکی از مهم ترین جواهراتی هستند که باید در جعبه جواهرات خود داشته باشید. این جواهرات در اشکال و طرح های مختلف و متناسب موجود می باشند. با هر سلیقه ای که داشته باشید، بالاخره یکی از میلیون ها مدل پلاک طلا جدید، توجه شما را جلب می کند!

    بنابراین اگر می خواهید جدیدترین ترندهای پلاک طلا دخترانه امسال را بشناسید و یک گردنبند طلای متمایز را امتحان کنید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

    12 تا از محبوب ترین مدل پلاک طلا دخترانه ترند سال 2023

    images 1682846467 644e330323e5d - 12 مدل پلاک طلا دخترانه جدید که می توانید برای ساخت سفارش بدهید -

    1-مدل گردنبند طلا طرح قلب

    2- مدل گردنبند طلا طرح بی نهایت (ساده – همراه با سنگ قیمتی)

    3- مدل گردنبند طلا طرح ماه تولد

    4- مدل گردنبند طلا طرح با سنگ قیمتی

    5- مدل گردنبند طلا طرح دو ردیفی و سه ردیفی با پلاک متنوع

    6- مدل گردنبند به صورت رولباسی طلا

    7- مدل گردنبند طلا اسم فارسی و انگلیسی سفارشی

    8- مدل گردنبند طلا فیوژن (طرح توری یا مشبک یا میناکاری شده)

    9- مدل گردنبند طلا طرح صدف و مروارید

    10- مدل گردنبند طلا طرح پروانه (دو ردیفی و یا 3 ردیفی)

    11- مدل گردنبند طلا حروف انگلیسی

    12- مدل گردنبند طلا طرح ستاره یا دانه برفی

    تمامی انواع مدل های گردنبند طلا در جای خودشان خاص و تماشایی هستند. علاوه بر 12 مدل پرفروش که در قسمت بالا معرفی کردیم، شما می توانید ده ها و شاید هم صدها مدل دیگر را در فضای وب، در سایت های مرجع طلا و جواهر پیدا کنید. اکثر مدل ها قابل سفارش با سنگ قیمتی هستند. جالب آن است که بدانید برخی از مدل های گردنبند طلا را می توانید به صورت نیمست طلا، همراه با دستبند طلا و گوشواره طلا نیز سفارش بدهید. این موارد به خدمات ساخت طلای سفارشی در اصفهان اشاره دارند.

    به طور مثال، مدل گردنبند طلا طرح قلب، حروف انگلیسی یا طرح پروانه، قابل سفارش به صورت سرویس کامل طلا نیز هستند. یعنی همین طرح ها روی انگشتر طلا، گوشواره، دستبند طلا برایتان اجرا می شود. قیمت خرید سرویس کامل طلا، نسبت به خرید گردنبند طلا، گران تر تمام می شود. اجرت ساخت نیز در این قیمت ها نقش دارد.

    در کلام کلی، برای داشتن زیباترین و خاص ترین مدل های گردنبند طلا، پیشنهاد می کنیم این جواهرات را به صورت سفارشی سازی تهیه کنید. ما در گروه تخصصی طلا و جواهر داماس در اصفهان، در کنارتان هستیم تا مدل های شیک طلا زنانه و طلا دخترانه را خریداری نمایید. در ادامه به مهم ترین نکات خرید گردنبند طلا اشاره ای کوتاه خواهیم داشت.

    برای خرید مدل پلاک طلا دخترانه به این نکات توجه کنید

    images 1682846493 644e331dd1bd2 - 12 مدل پلاک طلا دخترانه جدید که می توانید برای ساخت سفارش بدهید -

    نمی توانیم از نقش عظیم و بزرگ جواهرات طلا در زیبایی ظاهری خانم ها غافل شویم! انتخاب درست طلا و جواهرات، شخصیتی منحصر به فرد را از یک زن به نمایش می گذارد. چرا شما از این فرصت و موهبت استفاده نمی کنید و زیباترین مدل های طلا جواهر را نمی خرید؟! ما در کنار شما هستیم تا مطابق با بودجه مالی خود، هر کدام از انواع جواهراتی را که می شناسید، داشته باشید.

    برای خرید زیباترین مدل پلاک طلا دخترانه، لازم است یک سری نکات را در نظر بگیرید. این موارد برای خرید سایر انواع مدل های طلا و جواهرات نیز اهمیت دارند. اگر نیاز به مشاوره خرید طلای دست دوم یا سفارش ساخت طلا دارید، با ما تماس بگیرید (09133677049 – میرهادی؛ طلا و جواهر داماس در اصفهان).

    1-زنجیر مناسب برای گردنبند طلا انتخاب کنید

    یکی از مهم ترین نکات برای سفارش ساخت گردنبند طلا در اصفهان، یا خرید پلاک طلا آماده، انتخاب درست زنجیر طلا است. برای پلاک طلا ظریف، زنجیرهای باریک و سبک را باید بخرید. زنجیرهای تابدار و موجدار، ظرافت و درخشش خاصی دارند. البته می توانید زنجیر طلا ساده را نیز انتخاب کنید. برای پلاک طلا بزرگ و سنگین، الزاماً زنجیرهای ضخیم و حلقه ای باید خریداری کنید. به طور کلی، زنجیر طلا باید همسان با پلاک طلای خودش باشد. دقت کنید که طول زنجیر طلا نیز مهم است، باید بدانید که مناسب ترین طول زنجیر برای شما و لباس تان چیست.

    2- مدل پلاک طلا دخترانه را متناسب با لباس بخرید

    گردنبند طلای جدید شما باید بر اساس نحوه پوشیدن و لباس های مورد علاقه تان انتخاب شود. اگر ظاهر ساده و غیر رسمی را ترجیح می دهید، گردنبند طلای نازک، بهترین گزینه است، اما اگر ظاهر شیک و مدرن را ترجیح می دهید، گردنبند طلای ضخیم و پهن، بهترین انتخاب است.

    3-طرح گردنبند طلا را از قبل انتخاب کنید

    طرح دلخواه خود را انتخاب کنید، زیرا طرح های گردنبند طلا از نظر شکل و جنس بسیار متفاوت اند، بنابراین همیشه طرحی را انتخاب کنید که با ظاهر دلخواه شما مطابقت داشته باشد. به مد متکی نباشید زیرا همه چیز به خود شما بستگی دارد.

    4-قیمت گردنبند طلا را محاسبه کنید

    آخرین نکته مهم درباره خرید زیباترین و مدل پلاک طلا دخترانه جدید، توجه به قیمت ها است. قیمت روز طلا معمولاً در منابع مختلف در دسترس است. وزن طلا و اجرت ساخت نیز در قیمت انواع مدل طلا جواهرات نقش دارند. وقتی مدل مورد نظرتان را انتخاب کردید، آنگاه قیمت برایتان محاسبه می شود. طبیعتاً هرچه وزن طلا بیشتر باشد، قیمت آن گران تر خواهد بود.

    سفارش ساخت انواع مدل پلاک طلا دخترانه؛ طلا و جواهر داماس

    images 1682846538 644e334abb12f - 12 مدل پلاک طلا دخترانه جدید که می توانید برای ساخت سفارش بدهید -

    فرقی نمی کند مدل پلاک طلا دخترانه را با طلای رزگلد انتخاب کنید یا طلای زرد، یا طلای ترکیبی، هر چیز که باشد، درخشان و زیباست. از بین مدل های موجود و آماده می توانید طرح دلخواهتان را بخرید. اگر به دنبال خرید طلا با طرح های اختصاصی و سفارشی هستید، ما در گروه تخصصی طلا و جواهر داماس در خدمتتان هستیم تا این جواهرات شیک را داشته باشید.

    خدمات متنوع طلا و جواهر داماس (damasgold.ir) عبارتند از: طراحی و ساخت انواع طلا و جواهرات؛ طراحی و ساخت انگشتر طلا؛ ساخت گردنبند طلا؛ ساخت دستبند طلا؛ طراحی مدل های زیبای نیمست طلا؛ مشاوره برای ساخت طلای سفارشی با سنگ های قیمتی.

    پیشنهاد می دهیم به وبسایت ما سری بزنید و مدل های جدید را بررسی کنید. بهترین طراحان و سازندگان طلا و جواهرات آماده هستند تا طرح های دلخواه شما را به مرحله اجرا در آورند. با ما تماس بگیرید. گروه تخصصی طلا و جواهر داماس (www.damasgold.ir)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.