شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری 2 زورگیر در گیلان
    30 آذر 1395 - 9:14
    شناسه : 25044
    0

    2 سارق زورگیر امروز در لنگرود دستگیر شدند. به گزارش «بامردم»، رییس پلیس آگاهی گیلان  اعلام کرد  : این 2 نفر در مناطق غرب گیلان به ویژه در جاده سراوان – فومن و شهرستان تالش زورگیری  می کردند. سرهنگ فرهاد فلاح کریمی افزود : 2 متهم اهل آستارا و لاهیجان هستند. وی گفت : این […]

    پ
    پ

    2 سارق زورگیر امروز در لنگرود دستگیر شدند.

    به گزارش «بامردم»، رییس پلیس آگاهی گیلان  اعلام کرد  : این 2 نفر در مناطق غرب گیلان به ویژه در جاده سراوان – فومن و شهرستان تالش زورگیری  می کردند.

    سرهنگ فرهاد فلاح کریمی افزود : 2 متهم اهل آستارا و لاهیجان هستند.

    وی گفت : این 2 نفر  با زور از رانندگان کامیون، 5 محموله بار برنج و 2 محموله بار سیب زمینی  و یک محموله بار میوه به  را سرقت کردند.

    رییس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه این 2 زورگیر را  18 آذر امسال ، جوانی 18 ساله که با کامیون از اصفهان به میدان بار ولیعصر رشت میوه  حمل می کرد به پلیس معرفی کرد افزود :  متهمان بعد از سرقت بار این جوان دست و پای وی را بسته و در مکانی خلوت در شهرستان سیاهکل رها کرده بودند.

    سرهنگ فرهاد فلاح کریمی اعلام کرد : 2 سارق که بار میوه را در میدان تره بار لنگرود فروخته بودند با ردیابی حساب بانکی شناسایی شدند.

    وی افزود :2 سارق زورگیر پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد.


    منبع: باشگاه خبرنگاران | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.