جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نظر پزشکان متخصص در مورد بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر
    10 اردیبهشت 1402 - 21:09
    شناسه : 250456
    0

    نظر پزشکان متخصص در مورد بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر * نظرات درمورد راهنمای خرید و انتخاب تشک مناسب برای درمان کمر درد

    پ
    پ

    همان طور که می دانید استفاده از تشک های نامناسب و غیراستاندارد علاوه بر این که کیفیت خواب فرد را مختل خواهند کرد، می توانند سلامت جسمی وی را نیز تهدید نمایند. قرار گرفتن بدن در شرایط نامناسب در زمان خواب و استراحت، عدم قرار گرفتن ستون فقرات در یک راستا و همچنین خستگی عضلانی از پیامدهای تشک های نامناسب هستند که در نهایت سبب بروز کمردرد خواهند شد.

    نظر پزشکان متخصص در مورد بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر این است که چنین تشکی باید ضمن حفاظت از شرایط ارگونومیک بدن، راحتی بیمار را نیز تامین نماید. خرید تشک های مناسب و استاندارد می تواند با کاهش کمردرد موجب استراحت کافی در طول شب شود. این مساله نقش پر رنگی در ترمیم مهره های آسیب دیده خواهد داشت.

    بهترین مدل تشک طبی برای مبتلایان به کمردرد

    داشتن خوابی راحت و کافی تاثیر شگرفی بر روی سلامتی جسمی و روانی انسان ها دارد. خرید تشک هایی که متناسب و سازگار با شرایط بدنی فرد نباشد می تواند با تشدید علائمی چون کمردرد و یا گردن درد، نارضایتی وی را به دنبال داشته باشد. بهترین تشک طبی برای دیسک کمر و در حالت کلی برای مبتلایان به کمردرد، تشکی است که بتواند به استراحت ساختار ستون فقرات در طول شب کمک کند.

    images 1682851372 644e462cd8842 - نظر پزشکان متخصص در مورد بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر -

    نکات مهم در مورد انتخاب بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر

    در صورتی که قصد خرید تشک طبی دارید با کمی تحقیق و جستجو متوجه تنوع محصولات خواهید شد. نظر پزشکان متخصص در مورد بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر این است که به هنگام خرید نکات زیر را همواره به یاد داشته باشید:

    دوام و استحکام تشک :

    نظر پزشکان متخصص در مورد بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر این است که لزوما تشک های محکم و سفت در این گونه موارد مناسب نیستند. بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر تشکی است که با توجه به خصوصیات فیزیکی فردی انتخاب گردد و از کلی گرایی در این خصوص پرهیز گردد. البته عموما تشک های نرم در این گونه موارد توصیه نمی شوند.

    توجه به مواد اولیه و نوع تشک :

    مواد اولیه مورد استفاده در تشک ها از دو نوع مواد مصنوعی و طبیعی تشکیل شده اند. در این بین برخی به دلیل قابلیت بیشتر تسکین درد، بر انواع دیگر ارجحیت دارند. توصیه می شود خرید خود را بیشتر از روکش های ارگانیک مانند پشم و پنبه طبیعی انتخاب کنید زیرا به افزایش گردش خون و خون رسانی بهتر کمک می کنند.

     قدرت حمایت :

    بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر تشکی است که بتواند از تراز ستون فقرات محافظت کرده و کمردرد را تسکین دهد. این مساله می تواند با حفظ حالت S مانند ستون فقرات، فشار وارد بر ناحیه پشت و کمر را متعادل کند.

    تشک های لاتکس و یا مموری فوم :

    نظر پزشکان متخصص در مورد بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر استفاده از تشک لاتکس و یا مموری فوم است. راحتی و پشتیبانی این دو مدل فوق العاده بوده و می توانند همه منحنی های طبیعی بدن را پوشش دهند.

    قابلیت تنظیم :

    در مورد انتخاب بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر لازم است دقت کنید تشک و تختخواب از امکان تنظیم برخوردار باشند. درست است که می توان با استفاده از بالش و کمک دیگران تشک را برای استراحت مناسب تنظیم کرد؛ ولی این کار بی دردسر نخواهد بود. داشتن پایه ای برای تنظیم ارتفاع تشک می تواند بیمار را قادر سازد حتی در دوران بعد از جراحی نیز تشک خود را بدون کمک دیگران تنظیم نماید.

    راحتی در تعمیر و نگهداری و تمیز کردن :

    بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر و در حالت کلی بهترین تشک، تشکی است که بتوان به سادگی آن را تمیز کرد. رعایت بهداشت در مورد نگهداری تشک، حرف اول را می زند. پس بررسی کنید که تشک موردنظرتان از امکان تعویض کاور و شستشو برخوردار باشد.

    تامین خوابی راحت و گرم :

    بیمار بعد از جراحی کمر و در روزهای اولیه بیشتر وقت خود را در رختخواب و به استراحت سپری می کند. با توجه به این مساله تشک انتخابی باید با تامین گردش هوا، دما و شرایط مناسبی را برای بیمار فراهم نماید. در صورتی که تشک نتواند جریان هوا را از خود عبور دهد به مرور زمان و با تجمع گرد و غبار ممکن است سبب ایجاد آلرژی شود.

    images 1682851297 644e45e1a3bfd - نظر پزشکان متخصص در مورد بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر -

    بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر و مزایای آن

    نظر پزشکان متخصص در مورد بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر را هرگز نادیده نگیرید تا بیمار شما بتواند دوران نقاهت خود را به راحتی و در آرامش سپری کند. خرید تشک طبی مناسب طبق نظر پزشک معالج می تواند مزایای زیر را داشته باشد:

    • با انتخاب بهترین تشک طبی می توانید دردهای قسمت های کمر، عضلات و گردن را تسکین دهید.
    • تشک های طبی کمتر ارتعاشات را انتقال می دهند و به همین دلیل بیمار با تکان های شدید دچار تشدید ناگهانی درد نخواهد شد.
    • با انتخاب بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر می توان از ستون فقرات به واسطه تامین فرم آن حمایت کرد.
    • راحتی نشیمنگاه به دلیل توزیع متناسب فشار بر روی کل بدن تامین شده و بهبودی با سرعت بیشتری حاصل می شود.
    • ترمیم و بهبود کمردرد به دلیل تراز گردن و ستون فقرات سرعت بیشتری می یابد.
    • با خرید بهترین نوع تشک طبی با توجه به نظر متخصصان می توانید در بلند مدت از استایل بدنی خوبی برخوردار شوید و دچار برآمدگی در ناحیه شانه و یا کمر نخواهید شد.
    • در صورت استفاده از تشک های غیراستاندارد و نامناسب به دلیل عدم گردش مناسب هوا، دما افزایش یافته و موجب تعریق فرد و در نتیجه جا به جایی وی خواهد شد. با خرید تشک های طبی استاندارد این احتمال به صفر رسیده و روند بهبودی به دلیل جا به جایی کمتر بیمار، تسریع می گردد.
    • با انتخاب بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر می توان به دلیل بهبود و تسریع در جریان گردش خون، انتظار بهبودی و ترمیم در کمترین زمان را داشت.
    • بهترین مدل تشک طبی برای بعد از عمل دیسک کمر به دلیل کیفیت بالایی که دارد از ویژگی ضد حساسیت برخوردار خواهد بود. این مساله از حرکات اضافی بیمار که به دلیل دردهای پوستی و خارش ایجاد می گردد می کاهد.

    برچسب ها : تشک,تشک طبی,دیسک کمر,کمر درد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.