سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اهمیت استفاده از سیستم برق اضطراری در جنوب کشور
    11 اردیبهشت 1402 - 13:01
    شناسه : 250549
    0

    سوال که برای اکثر افراد پیش می آید ups چیست و چکار می کند. یو پی اس منبع تغذیه برق اضطراری است و در موقع لزوم انرژی مورد نیاز وسایل برقی را تامین می کند. نحوه عملکرد آنها به گونه ای است که باتری ها به عنوان منبع ذخیره انرژی هستند و در حالت عادی شارژر ups آن را شارژ می کند و در زمان نوسانات شدید و یا قطعی برق ورودی دستگاه یو پی اس، تجهیزات الکتریکی را روشن نگه می دارد.

    پ
    پ

    مشکل نوسانات ولتاژ در تمام فصول سال و بخصوص فصل تابستان و زمستان خیلی بیشتر است. تمام وسایل برقی برای کار کردن نیازمند ولتاژ استاندارد هستند. بهترین برق تکفاز مقدار ۲۲۰ ولت است و هرچقدر بتوانیم برای مکان هایی که افت ولتاژ دارند به این عدد نزدیک تر کنیم راندمان افزایش میابد. همچنین در بعضی موارد نیازمندیم در زمان قطعی برق تجهیزاتمان روشن بماند. خرید ups در شیراز و سایر شهر های جنوبی نظیر بندرعباس و بوشهر اهمیت پیدا می کند. در ادامه به صورت کامل به معرفی یو پی اس و استابلایزر می پردازیم.

    images 1682930340 644f7aa4bd07a - اهمیت استفاده از سیستم برق اضطراری در جنوب کشور -

    ups چیست؟

    سوال که برای اکثر افراد پیش می آید ups چیست و چکار می کند. یو پی اس منبع تغذیه برق اضطراری است و در موقع لزوم انرژی مورد نیاز وسایل برقی را تامین می کند. نحوه عملکرد آنها به گونه ای است که باتری ها به عنوان منبع ذخیره انرژی هستند و در حالت عادی شارژر ups آن را شارژ می کند و در زمان نوسانات شدید و یا قطعی برق ورودی دستگاه یو پی اس، تجهیزات الکتریکی را روشن نگه می دارد. دستگاه های برق اضطراری با تکنولوژی های متنوعی ساخته می شوند و جدید ترین و به روز ترین آن یو پی اس آنلاین هست. این دستگاه قادر است علاوه بر ولتاژ، فرکانس را نیز ثابت نگه دارد. خروجی دستگاه ولتاژ سینوسی کامل است و قیمت آن نسبت به مدل های دیگر گران تر است و تا توان های خیلی بالا ساخته می شود. مورد بعدی که تکنولوژی ضعیف تری دارد ups لاین اینتر اکتیو است. این دستگاه در بعضی برند ها قادر است با ژنراتور کار کند. خروجی با کیفیتی در اختیار مصرف کننده می گذارد و قیمت آن کمتر از مدل آنلاین است. اگر بخواهیم ضعیف ترین تکنولوژی را نام ببریم ups آفلاین است. در این تکنولوژی فیلتر خاصی روی ولتاژ صورت نمی گیرد. به علت محدودیت هایی که وجود دارد امکان ساخت در توان های بالا نیز وجود ندارد.

    کاربرد ups

    دستگاه های یو پی اس برای برق اضطراری استفاده می شود. با توجه به دستگاه هایی که باید بدان متصل شوند توان مناسب انتخاب می شود. مثلا در بانک ها برای تمام سرورها و سیستم های کامپیوتر و خودپرداز ups استفاده می شود. در بیمارستان ها و مراکز دولتی تمام آسانسورها، سیستم های امنیتی، رایانه ها، دستگاه های پزشکی باید به ups مجهز شوند. در برقی و کرکره ها در مغازه ها و پاساژ ها اگر سیستم برق اضطراری نداشته باشند در زمان قطعی برق رفت و آمد در آنها با مشکل مواجه می شود. با کار برد ups تا به اینجا آشنا شدیم و در ادامه به معرفی یکی از برند های با کیفیت خواهیم پرداخت.

    یو پی اس آلجا

    آلجا یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه برق اضطراری است و با تولید جدید ترین یو پی اس ها و استابلایزر ها توانسته است بخش اعظمی از بازار ایران و خاورمیانه را در اختیار بگیرد. این شرکت با به کار گیری نیروهای متخصص و با تجربه تمام استاندارد لازم را دریافت کند. تنوع در ups آلجا باعث شده برای تمام پروژه های مسکونی، صنعتی و اداری مدل های مناسب تولید شده باشد. فروش محصولات شرکت به تمام نقاط ایران بقدری زیاد بود که امکان خدمات دهی مطلوب وجود نداشت و شرکت به فکر اعطای نمایندگی افتاد و تقریبا در تمام استان های کشور تیم خدمات و فروش خود را دایر کرد. رضایت مشتریان و کیفیت محصولات همیشه از اولویت های شرکت آلجا بوده است.

    نمایندگی ups در بندرعباس

    یکی از استان هایی که مشکل برق در آن خیلی بیشتر است استان هرمزگان و مرکز آن شهر بندرعباس است. برای خرید ups در بندر عباس و شهرستان های اطراف آن مانند بسطک، حاجی آباد، میناب و … معمولا مراکز معتبری در دسترس نیست به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که از نزدیک ترین نمایندگی نظیر نوانیا که در دسترس عموم هست خرید انجام شود. خرید آنلاین و بی دردسر امروزه توانسته تا حدود زیادی مشکلات افراد را برطرف کند. همچنین گارانتی محصول خود نیز تا حدود بسیاری خیال افراد را از محصول خود راحت کرده است.

    images 1682930374 644f7ac66e84d - اهمیت استفاده از سیستم برق اضطراری در جنوب کشور -

    استابلایزر در بندرعباس

    در بعضی موارد هزینه تهیه یو پی اس بالا است و برای جلوگیری از آسیب دیدن تجهیزات می توان از استابلایزر استاده کرد. استابلایزر نیاز به باتری ندارد و در مدل های متفاوت تولید می شود. پیشرفته ترین و دقیق ترین نوع آن استابلایزر استاتیک است. این دستگاه به صورت تکفاز  و سه فاز ساخته می شود و اکثر قطعات آن وارداتی می باشد. برای خرید استابلایزر در بندرعباس می توان با یک تماس محصول مورد نظر خود را از نمایندگی بندرعباس دریافت کرد.

    بهترین مراکز تهیه سیستم برق اضطراری

    هر کار و رشته ای اگر به صورت تخصصی راه اندازی شود بی شک می تواند بهتر پاسخگوی همان حوزه باشد و خدمات بهتری ارائه دهد. مثلا فرض کنید شما دستگاهی خریداری کردید و هیچ گونه خدماتی در زمان خرابی به شما ارائه نمی دهند چه استرس و دردسری شما باید بکشید. تمام این موارد باعث شده است که ما تمام مراکز تخصصی نظیر نوانیا که در زمینه برق اضطراری سرامد است همیشه و در همه جا معرفی کنیم.  خدمات این شرکت فقط در زمینه استابلایزر، ups، باتری یو پی اس است.

    داریم به فصل تابستان نزدیک می شویم و باید از همین الان به فکر تجهیزات حساس خود باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.