×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

آرنولد شوارتزنگر یکی از شخصیت های شناخته شده و مشهور در جهان ما است. آرنولد یک بازیگر و سیاستمدار بزرگ و شناخته شده است که به واسطه فعالیت های گوناگونی که تاکنون انجام داده است معروف و مشهور شده است. آرنولد شوارتزنگر (Arnold Alois Schwarzenegger) در سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ میلادی از جانب مجله تایم، در گروه صد شخصیت تاثیرگذار جهان ما شناخته شده است. تا پایان محتوا ما را همراهی کنید تا شما را با رازهایی از زندگی این شخصیت تاثیرگذار و شناخته شده سال های اخیر بیشتر آشنا کنیم. در وب سایت دانشگاه کسب و کار با آرنولد و شخصیت هایی مانند او بیشتر آشنا خواهید شد.

images 1683293864 645506a8da052 - آرنولد شوارتزنگر بهترین بازیگر هالیوود و مشهورترین بدنسازِ عصر حاضر - آرنولد

آرنولد شوارتزنگر را بیشتر بشناسیم

آرنولد شوارتزنگر با نام کامل آرنولد آلویس شوارتزنگر در سی ام ماه ژوئیه در سال ۱۹۴۷ میلادی متولد شده است. او اصالتا اتریشی-آمریکایی است. آرنولد آلویس یک بازیگر، بدنساز و سیاستمدار موفق و دوستداشتنی بود. آرنولد آلویس در سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ میلادی به عنوان سی و هشتمین فرماندار برای ایالت کالیفرنیا انتخاب شده است. همچنین او مابین سال های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۳ به عنوان رئیس شورای ریاست جمهوری برای آمادگی جسمانی، ورزشی و تغذیه فعالیت کرده است. آرنولد شوارتزنگر در رشته بدنسازی و پرورش اندام به صورت حرفه ای عمل می کرد به گونه ای که در این باره کتاب و مقاله های زیادی به رشته تحریر درآورده است. دومین رویداد مهم بدنسازی و پرورش اندام جهان به نام فستیوال ورزشی آرنولد برای زنده نگهداشتن یاد و توانایی های این ورزشکار بزرگ نامگذاری شده است.

images 1683293864 645506a8e33a9 - آرنولد شوارتزنگر بهترین بازیگر هالیوود و مشهورترین بدنسازِ عصر حاضر - آرنولد

مقالات پیشنهادی: توصیه میکنم مقالات کوین ترودو، ریچل هالیس و هگل را مطالعه کنید.

آرنولد شوارتزنگر و سینما

همانطور که در بالا ذکر کردیم آرنولد شوارتزنگر فعالیت های سینمایی شاخص نیز داشته است. آرنولد آلویس اولین بار در مستند بدنساز با نام تپش آهن در سال ۱۹۷۷ ایفای نقش کرد. او در این فیلم در واقع به جای خود ایفای نقش کرده است. علاوه بر این او در سال ۱۹۷۶ برای بازی در فیلم گرسنه بمان موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب شد. آرنولد ابتدا در بدنسازی و پرورش اندام بازنشسته شد و سپس وارد عرصه سینما شد. برجسته ترین ایفای نقش او در فیلم کونان بربر بود. همچنین آرنولد شوارتزنگر در چند فیلم زنجیره وار نابودگر ایفای نقش نموده است. برخی دیگر از فیلم های او عبارتند از مرد فراری، غارتگر، داغ سرخ، دروغ های حقیقی و غیره. آرنولد شوارتزنگر در دورانی که بدنسازی را انجام میداد او را با لقب بلوط اتریشی می شناختند. در دوران بازیگری نیز او را با لقب آرنی و شوارتزی می شناختند.

images 1683293864 645506a8e9941 - آرنولد شوارتزنگر بهترین بازیگر هالیوود و مشهورترین بدنسازِ عصر حاضر - آرنولد

زندگی ورزشی آرنولد

آرنولد شوارتزنگر در معتبرترین مسابقات مربوط به پرورش اندام و بدنسازی جهان تحت عنوان مستر المپیا پنج سال متوالی قهرمان جهان شده است. علاوه بر این در سال ۱۹۸۰ مجددا او به عنوان قهرمان جهان برگزیده شد. آرنولد پرورش اندام را از سن ۱۵ سالگی آغاز کرد و اولین قهرمانی خود را در سال ۱۹۷۰ در سن ۲۳ سالگی در مسابقات مستر المپیا دریافت کرد. نام آرنولد شوارتزنگر در کتاب رکوردهای گینس به عنوان دارنده کامل ترین و بهترین بدن انسان ثبت شده است. در وب سایت تخصصی دانشگاه کسب و کار شما می توانید با شخصیت های موفق و مشهور و زندگی آن ها آشنا شوید.

images 1683293864 645506a8f16b7 - آرنولد شوارتزنگر بهترین بازیگر هالیوود و مشهورترین بدنسازِ عصر حاضر - آرنولد

مسابقات آرنولد شوارتزنگر

ما در ابتدای محتوا در خصوص فستیوالی که برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آرنولد شوارتزنگر برگزار می شود صحبت کردیم. این مسابقات تحت عنوان آرنولد کلاسیک آغاز شدند. در حالی که بعدها با نام دیگری تحت عنوان جشنواره ورزشی آرنولد که همانند یک همایش سالانه ورزشی است برگزار شد. امروزه این مسابقات برای ورزش های گوناگون با هدف زنده نگهداشتن خاطره این بدنساز و ورزشکار بی نظیر به صورت سالانه در ایالت کلمبوس برگزار می شود. بخش اصلی این مسابقات در برگیرنده شاخه بدنسازی، تناسب اندام و فیگور است. مسابقات ورزشی آرنولد در حد فاصل ماه های فوریه و مارس در شهر کلمبوس در ایالت اوهایو در ایالات متحده برگزار می شود.

images 1683293865 645506a905a00 - آرنولد شوارتزنگر بهترین بازیگر هالیوود و مشهورترین بدنسازِ عصر حاضر - آرنولد

زندگی شخصی آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر در اولین ازدواج خود که با خواهرزاده جان اف کندی ریاست جمهور وقت ایالات متحده انجام داد صاحب پنج فرزند شد. حاصل این ازدواج او دو دختر و سه پسر بوده است. زندگی این دو، در سال ۲۰۱۱ به جدایی و در سال ۲۰۲۱ میلادی به طلاق ختم شد. وب سایت دانشگاه کسب و کار یک رسانه تخصصی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می دهد.

آرنولد شوارتزنگر و سیاست

آرنولد شوارتزنگر یک سیاستمدار جمهوری خواه بود. همچنین او از سوی حزب جمهوری خواه، نامزد فرمانداری ایالت کالیفرنیا شد. آرنولد در تلاش بود که مسیر ریگان را در سیاست ادامه دهد. آرنولد از طرفداران حفاظت محیط زیست بود. به همین دلیل با سیاست های ترامپ که در راستای مقابله با حفاظت از محیط زیست بودند مخالفت می کرد. آرنولد به گفته خودش جمهوری خواه ترامپی نبود.

همچنین آرنولد شوارتزنگر در خصوص ایدئولوژی لیبرال، چنین میگوید که در پی سخنرانی نیکسون در جریان انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۹۶۸ طرفدار این ایدئولوژی شده است. او دیدگاه لیبرالیسم را به دلیل کاهش مالیات، افزایش آزادی و مواردی از این دست که از سوی نیکسون بیان شده بودند تایید میکند. قابل ذکر است که بیان کنیم آرنولد حقوق ماهانه ای که فرمانداری به او میداد که ۱۷۵ هزار دلار بود را برای خود استفاده نمی کرد. او این حقوق را به سازمان های خیریه اهدا میکرد. همچنین در سال ۲۰۰۵ آرنولد محبوب ترین سیاستمدار سال ایالات متحده آمریکا انتخاب شد. اگر به مباحث کارآفرینی و استارتاپی علاقمند هستید می توانید از hbr.org ، Bloomberg.com، businessuni.net و wsj.com استفاده کنید و از جدیدترین مطالب دنیای کارآفرینی و استارتاپ مطلع شوید.

منبع: Businessuni.net استارتاپ

  1. هلن راد

    خوشتیپ تر از این آدم تو زندگیم کسی رو ندیدم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.