شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه در بازار فارکس موفق شویم و درآمد دلاری کسب کنیم؟
    17 اردیبهشت 1402 - 22:51
    شناسه : 251206
    1

    این مطلب که توسط بروکر اینوسلو تدوین و منتشر شده، به شما کمک میکند اطلاعات خوبی در رابطه با بازار فارکس و نحوه موفقیت در این بازار داشته باشید. اینوسلو یک بروکر بین المللی است که خدمات ویژه ای را برای معامله گران ایرانی فراهم نموده است. شما میتوانید بصورت آزمایشی در این بروکر یک حساب دمو افتتاح کنید و کاملا رایگان شروع به معامله کنید.

    پ
    پ

    چگونه در بازار فارکس موفق شویم و درآمد دلاری کسب کنیم؟

    هدف اکثریت هزاره های امروزی این است که به عنوان تاجر برای امرار معاش کار کنند. شما ممکن است رئیس خود باشید، برنامه خود را مدیریت کنید و اهداف خود را تعیین کنید. نه تنها این، بلکه با اتصال به اینترنت ثابت، می توانید از هر مکانی کار کنید. یک نفر بیشتر از این چه چیزی می تواند بخواهد؟

    این مطلب که توسط بروکر اینوسلو تدوین و منتشر شده، به شما کمک میکند اطلاعات خوبی در رابطه با بازار فارکس و نحوه موفقیت در این بازار داشته باشید. اینوسلو یک بروکر بین المللی است که خدمات ویژه ای را برای معامله گران ایرانی فراهم نموده است. شما میتوانید بصورت آزمایشی در این بروکر یک حساب دمو افتتاح کنید و کاملا رایگان شروع به معامله کنید.

    فارکس چیست؟

    “Forex”، یا FX، مخفف ارز خارجی است. تبادل ارز خارجی زمانی صورت می گیرد که ارز یک کشور با واحد پول کشور دیگر مبادله شود. فارکس بزرگترین بازار مالی در جهان است که روزانه حدود 6 تریلیون دلار معامله می شود.

     معاملات فارکس

    بیشتر معاملات در بازار نقدی انجام می شود که عمدتاً توسط بانک ها انجام می شود. بانک های بزرگ در سراسر جهان به طور مداوم برای مشتریان خود برای گردشگری، تجارت و برای حساب های خود ارز مبادله می کنند تا در مورد تغییر ارزش روزانه ارزها حدس و گمان بپردازند.

    مانند تمام معاملات، به ویژه معاملات فارکس، درک اقتصاد پشت ارزش گذاری ارز و نقشی که عوامل اقتصادی و ژئوپلیتیکی هر کشور ایفا می کنند، و همچنین نقشی که بانک مرکزی هر کشور در مدیریت پول کشورشان ایفا می کند، مهم است.

    نرخ ارز فارکس

    نرخ مبادله قیمتی است که برای یک ارز در ازای ارز دیگری پرداخت می شود. این صرافی است که بازار فارکس را هدایت می کند. نرخ‌های ذکر شده برای هر ارز بسته به عرضه و تقاضا و همچنین سایر رویدادهای اقتصادی یا ژئوپلیتیکی بالا و پایین می‌شوند، بنابراین فرصتی برای گمانه‌زنی در مورد حرکت یک ارز در برابر دیگری فراهم می‌کند.

    اصول بازار فارکس

    بیشتر معاملات و پرداخت های بین المللی فارکس با استفاده از دلار آمریکا، پوند انگلیس، ین ژاپن و یورو انجام می شود.

    دیگر جفت های تجاری محبوب عبارتند از: دلار استرالیا، فرانک سوئیس، دلار کانادا و دلار نیوزیلند.

    بازار فارکس 24 ساعت شبانه روز کار می کند، در ساعت 5 بعد از ظهر هر یکشنبه EST باز می شود و در ساعت 4 بعد از ظهر در روزهای جمعه EST بسته می شود. از این رو، اکثر کارگزاران فارکس معاملات 24 ساعته فارکس را به معامله گران روزانه در سراسر جهان ارائه می دهند. هنگام معامله با “صرافی خارجی”، معاملات همیشه به صورت جفت نقل می شوند.

    به عنوان مثال، هنگام مبادله یورو (واحد پول اتحادیه اروپا) در برابر دلار آمریکا، معامله به صورت EUR/USD ارائه می شود. اگر دلار را با ین ژاپن مبادله می کردیم، مظنه به صورت USD/JPY نقل می شد.

    شرکت کنندگان در بازار فارکس

    علاوه بر بانک‌ها که معمولاً برای مشتریان بزرگ تجارت می‌کنند، شرکت‌های بزرگ بین‌المللی دارای میزهای تجاری هستند که فارکس را به عنوان وسیله‌ای برای پوشش هزینه‌های صادرات و/یا واردات کالاها و خدمات خود معامله می‌کنند.

    images 1683458855 64578b27533d7 - چگونه در بازار فارکس موفق شویم و درآمد دلاری کسب کنیم؟ -

    اغلب این نوع معاملات را می توان در بازار آتی نیز انجام داد. علاوه بر این، کارگزاری های زیادی وجود دارند که معاملات فارکس را برای معامله گران فردی ارائه می دهند.

    معاملات فارکس عمدتاً سوداگرانه است و از آنجایی که بازار فارکس بسیار نقد است، معامله گران می توانند ارزها را تقریباً آنی بخرند و بفروشند و بنابراین معاملات خود را به طور مؤثر مدیریت کنند.

    تقریباً 90٪ از کل معاملات فارکس معاملات سفته بازی است. معاملات در فارکس با استفاده از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال انجام می شود.

    عوامل موفقیت و کسب درآمد در بازار فارکس

    با این حال، اگر تجارت فارکس تنها منبع درآمد شما باشد، فشار برای تولید نتایج، مستمر است و ممکن است به سرعت بسیار زیاد شود. اگر به این موضوع توجه نشود، ممکن است تأثیر منفی بر سلامت روان شما داشته باشد و شانس موفقیت شما را کاهش دهد. در ادامه در این مقاله اطلاعاتی در مورد نحوه انجام معاملات موفق فارکس در اختیار شما قرار می دهد. در زیر چند توصیه عملی برای مبتدیان و متخصصان آورده شده است. بدون هیچ مقدمه ای، بیایید شروع کنیم.

    1. یک پروفایل ریسک معاملاتی ایجاد کنید.

    قبل از هر تعهدی، بهتر است با اصول بازار آشنا شوید. وجوه موجود خود را بررسی کنید، در مورد بازارها و جفت ارزهای مورد علاقه خود تحقیق کنید و توصیفات معامله گران را بخوانید که انتظارات بازده معقولی را ارائه می دهد. اگر از پویایی ها ناراحت هستید، در بازار فارکس سرمایه گذاری نکنید، حتی اگر سودآور باشد. از طرف دیگر، اگر معتقدید که استراتژی سرمایه گذاری شما با بازار فارکس سازگار است، ادامه دهید!

    2. انتخاب یک کارگزار فارکس مناسب

    بازار خرده‌فروشی فارکس بسیار رقابتی است و چشم‌انداز نیاز به گذر از تمام کارگزاران موجود ممکن است طاقت‌فرسا باشد. انتخاب بروکر فارکس  مناسب برای تجارت با آن ممکن است دشوار باشد، به خصوص اگر نمی دانید به دنبال چه چیزی باشید. هنگام انتخاب یک کارگزار آنلاین فارکس، باید مقررات، پلتفرم ها، کمیسیون ها، کارمزدها و حداقل حساب ها را ارزیابی کنید.

    3. استفاده از ابزارهای معاملاتی فارکس برای کسب دانش

    یکی از مهمترین موانع برای تازه واردان که ممکن است ریسک آنها را افزایش دهد، کمبود اطلاعات و تخصص عمومی در بازار ارز است. معمولاً ایده خوبی است که بدون توجه به روش معاملاتی که استفاده می کنید، استاپ ضرر ایجاد کنید. تنظیم توقف ضرر به شما امکان می دهد قیمتی را که تراکنش در آن بسته می شود انتخاب کنید. حتی اگر حضور نداشته باشید، معامله شما پس از رسیدن به سطح اعلام شده بسته می شود. به بیان ساده، ایجاد توقف ضرر به شما ذهنیت لازم را می دهد که بیش از توان مالی خود ضرر نخواهید کرد.

    4. تعیین اهداف قابل دستیابی و به چالش کشیدن خود

    تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در حین کار تمام وقت امکان پذیر است. تنها چیزی که نیاز دارید صبر و انضباط است. برای درک واقعی نحوه عملکرد بازارها، به صبر و زمان نیاز دارید. همچنین تعیین بهترین استراتژی معاملاتی برای شما بسته به برنامه و شخصیت شما زمان می برد. بسیار مهم است که با ایجاد و دستیابی به اهداف، خود را به اینجا سوق دهید. پاداش این است که شما ممکن است یک روز بتوانید از معاملات خود امرار معاش کنید.

    جمع بندی

    درک نسبت‌ها، شاخص‌ها، نمودارها و معاملات تنها تعدادی از توانایی‌های حیاتی هستند که اگر در مورد تجارت فارکس جدی هستید، باید کسب کنید. ممکن است در ابتدا سرعت بخشیدن به مرحله یادگیری وسوسه انگیز باشد، اما بسیار مهم است که زمان خود را صرف درک پویایی و پیشرفت با سرعت معقول کنید. معامله گران آنلاین فارکس خوش شانس هستند که پتانسیل توسعه قوی و همچنین سبک زندگی ای دارند که مطمئنا لذت بخش خواهد بود. با این حال، اگر تا به حال این مسیر را طی کرده باشید، می‌دانید که این هدیه ساده نیست. هر چه زودتر شروع کنید، زودتر می رسید.

    images 1683458775 64578ad720f08 - چگونه در بازار فارکس موفق شویم و درآمد دلاری کسب کنیم؟ -

    پس چرا زمانی که ممکن است همین الان معاملات فارکس را شروع کنید، وقت بگذارید؟ وارد وب سایت invesloir.com شوید، از منو بالا گزینه فارسی را انتخای کنید و خیلی راحت در این سایت ثبت نام و شروع کنید. inveslo یک بروکر بین المللی دارای مجوز است که افتخارات فراوانی در حوزه بازارهای مالی دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.