جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی فروشگاه های نایلون حبابدار
    18 اردیبهشت 1402 - 14:21
    شناسه : 251248
    0

    نایلون حبابدار جز محصولاتی است که برای بسته بندی در صنایع مختلف به کار گرفته میشود.برای جلوگیری از شکستگی لوازم هنگام جابه جایی آنها به عنوان مثال برای اسباب کشی به این محصول پر مصرف نیاز خواهیم داشت زیرا با استفاده از آن صدمات ناشی از جابه جایی مانند شکستگی و ضرب دیدگی خنثی خواهد شد.

    پ
    پ

    نایلون حبابدار جز محصولاتی است که برای بسته بندی در صنایع مختلف به کار گرفته میشود.برای جلوگیری از شکستگی لوازم هنگام جابه جایی آنها به عنوان مثال برای اسباب کشی به این محصول پر مصرف نیاز خواهیم داشت زیرا با استفاده از آن صدمات ناشی از جابه جایی مانند شکستگی و ضرب دیدگی خنثی خواهد شد.

    کاربرد این محصول پر مصرف محدود به بسته بندی نیست از نایلون حبابدار برای عایق بندی درب و پنجره ، لوله و تاسیسات کارخانه ، خلق آثار هنری مانند نقاشی و … استفاده میشود.به منظور استفاده های مختلف از پلاستیک حبابداراین نایلون در انواع مختلف رولی ریال متری و پاکتی تولید میشود.

    خرید این محصول پر مصرف امری است که باید با بررسی دقیق انجام شود در این نوشته به معرفی مراکز خرید این محصول خواهیم پرداخت تا در صورت نیاز به خرید لفاف پفکی به آنها مراجعه کنیم ، اما قبل از آن کمی بیشتر راجع به این کالا و کاربردهای این محصول و نکات مهم هنگام خرید آن صحبت کنیم.

    word image 251248 1 - معرفی فروشگاه های نایلون حبابدار -

    کاربرد نایلون حبابدار

    همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد مهم ترین وظیفه و کاربرد نایلون حبابدار بسته بندی اجناس و کالاها به منظور جلوگیری از شکستگی و ضرب دیدن آنها است اما کاربردهای گوناگون این پلاستیک محبوبیت آن را چند برابر کرده.

    • برای پوشاندن و عایق بندی درب و پنجره ها در فصول سرد ازآن استفاده میشود همچنین بهترین ایده برای پوشاندن گیاهان در سرمای زمستان و یا گرمای بیش از حد تابستان.
    • بسته بندی در صنایع مختلف خودرو سازی ، قطعات و لوازم کشتی سازی و هواپیمایی نیز از نایلون حبابدار استفاده میشود.
    • در تولیدی های لوازم شکستنی منزل مانند انواع چینی ، بلور ، لوازم زینتی ، تابلو مجسمه و ….
    • ساخت و جابه جایی انواع لوازم چوبی مانند مبلمان ، دکوری ، کمد و کابینت و ….

    ویژگی های نایلون حباب دار

    پلاستیک حبابدار و محیط زیست : تقریبا همه ی ما میدانیم که محصولات و تولیدات پلاستیکی به دلیل عدم تجزیه پذیری برای محیط زیست خطر آفرین هستند اما میتوانیم با انتخاب درست و استفاده ی مناسب از آنها این خطر را به حداقل برسانیم.از نایلون حبابدار میتوان چندین و چند بار تا زمانی که باد درون بالشتک های آن به طور کامل تخلیه نشده استفاده کرد و در آخر نیز ان را به قطعات کوچک تر تبدیل و استفاده کرد در نتیجه آسیب کمتری به محیط زیست خواهد رسید.

    ایمنی کالا : کاربرد اصلی لفاف پفکی حفاظت از کالاست ، جهت بالا بردن ایمنی و حفاظت از وسایل شکستنی آن را با حبابدار بپوشانید.

    قیمت مناسب : برای بسته بندی میتوان از کارت ، کاغذ های سنگین و یا دیگر ادوات استفاده کرد که قیمت تمام شده ی آنها نسبت به ضرب گیر حبابی بسیار بالاتر است و استفاده از آنها به صرفه نیست.

    انواع نایلون حباب دار

    نایلون های حبابدار در انواع مختلف حباب ریز ، حباب درشت و پاکتی تولید میشوند که هر کدام ویژگی و کارایی خاص خود را خود رادارند.

    • حباب ریز : این مدل نایلون ها معمولا به صورت دو لایه و سه لایه تولید میشوند که از انعطاف بالایی برخوردار هستند و به راحتی با استفاده از آن و نوار چسب میتوان کار بسته بندی را انجام داد.از این مدل پلاستیک معمولا برای بسته بندی های کوچک و متوسط استفاده میشود.
    • حباب درشت : این ضرب گیر معمولا به صورت 3 یا 5 لایه تولید میشود و نسبت به مدل اول انعطاف بسیار کمی دارد اما قدرت ضرب گیری آن بسیار بالا تر است در نتیجه برای بسته بندی های بزرگتر از آن استفاده میشود.
    • حبابدار پاکتی : از پاکتی ها برای بسته های کوچک تر مانند انواع بشقاب ، لیوان ، لوازم تزئینی ، مجسمه و … استفاده میشود که مانند مدل اول حباب های این لفاف دو یا سه لایه هستند و انعطاف آن بسیار بالاست.

    word image 251248 2 - معرفی فروشگاه های نایلون حبابدار -

    نکات مهم برای خرید نایلون حبابدار

    برای خرید کلیه محصولات چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین نیاز به بیان نکاتی است تا مصرف کنندگان گرامی بیشترین بهره را از خرید خود ببرند .در ادامه به بیان نکات مهمی در ارتباط با خرید ضربه گیر حبابی بیان خواهیم کرد تا تجربه ی بهترین خرید را داشته باشد.

    • اولین نکته ی مهم در ارتباط با خرید در نظر گرفتن ابعاد بسته ی مورد نظر است.قبل از خرید حتما ابعاد بسته یا بسته های مورد نظر را دقیق اندازه گیری کنید تا در هنگام استفاده کمتر یا مازاد نیاز خود را خریداری نکرده باشید.
    • پلاستیک های حبابدار در انواع مختلف حباب ریز ، حباب درشت ، پاکتی تولید میشوند .قبل از خرید بررسی کنید که کدام یک از این مدل ها مناسب برای بسته های شما است به عنوان مثال برای بسته بندی کالاهای بزرگ مانند یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی ، دستگاه های بزرگ کارخانه جات از پلاستیک حباب درشت استفاده میشود چون مقاومت آن بیشتر و قدرت ضرب گیری بالاتری دارد و برای بسته بندی های کوچک تر مانند ظروف شکستنی ، لوازم تزئینی و … از نایلون حباب ریز ، زیرا این مدل نایلون از انعطاف بیشتری برخوردار است.اما اگر شما یک شرکت تولیدی دارید که تعداد محصولات شما زیاد است برای جلوگیری از اتلاف زمان و کاهش هزینه (کاهش پرتی) ازورق های حبابدار و یا حبابدار پاکتی استفاده کنید.

    word image 251248 3 - معرفی فروشگاه های نایلون حبابدار -

    معرفی فروشگاه نایلون حبابدار

    با توجه به تمامی مزایا و کاربرد های که درباره ی حبابدارها بیان شد ، مراکز فروش نایلون حبابدار نیز به صورت حضوری و بستر وب نیز اقدام به فروش این نوع پلاستیک نموده اند که به معرفی آنها خواهیم پرداخت برای بررسی این فروشگاه ها به مطلب معرفی فروشگاه نایلون حبابدار مراجعه کنید.

    در این نوشته به معرفی تعدادی از فروشگاه های معتبر نایلون حبابدار داخلی و خارجی پرداخته شده که مهمترین آنها فروشگاه خارجی فروشگاه American Bubble Boy و فروشگاه Duck Bubble Wrap است و در داخل کشور فروشگاه اینترنتی پلاستلون در زمینه تولید و توزیع انواع نایلون و نایلکس در ایران فعالیت می کند و همچنین فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که معرف حضور همه است. جالب است که بدانید فروشگاه های نظیر دیجی کالا که اقدام به فروش انواع محصولات میکنند به طور تخصصی نمیتواند در همه ی زمینه ها راهنمایی مناسبی در ارتباط با کالایی که ارائه میدارند را داشته باشند.

    در اصل بهتر است که برای خرید انواع محصولات به فروشگاهی مراجعه کنید که تخصصا آن کالا را میفروشد زیرا هم جنس مرغوب تر ، با کیفیت بالا و همچنین حداقل قیمت را خریداری خواهید کرد و هم میتوانید پشتیبانی بهتری برای محصول خریداری شده بدست آورید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.