×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 251391 1 2 - استفاده از سرور اختصاصی ایران برای سایت‌های سازمانی -

سرور اختصاصی ایران یکی از بهترین سرورهایی است که کاربران می‌توانند از آن برای توسعه و پیشرفت سازمان خود استفاده کنند. دیتاسنتر این سرور در ایران وجود دارد و همان‌طور که از اسم آن مشخص است؛ منابع آن فقط به یک کاربر اختصاص داده می‌شود.

سرور اختصاصی ایران از خصوصیات و ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است. همین خصوصیات بسیار عالی باعث شده که اکثر مدیران سازمان‌ها از این سرور برای سایت خود استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی که مدیران را وادار به استفاده از سرور اختصاصی ایران می‌کند؛ انعطاف بالای آن است. یعنی کاربر می‌تواند منابع سرور را بر اساس نیاز سایت و میزان ترافیک آن ارتقا دهد.

در این مطلب به طور کامل مزایای سرور اختصاصی ایران را بیان خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چرا سایت‌های سازمانی باید از این نوع سرور استفاده کنند.

مزیت‌های سرور اختصاصی ایران

مزیت‌هایی که سرور اختصاصی ایران برای کاربران و سایت‌های آنها به همراه دارد؛ باعث شده که روزبه‌روز محبوبیت آن بیشتر شود. این مزیت‌ها به همراه خدمات بسیار عالی، قطعاً توسعه و پیشرفت سازمان‌های مختلف را هم در پی خواهد داشت. از جمله مهم‌ترین و برجسته‌ترین مزیت‌های سرور اختصاصی ایران، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

سرور اختصاصی ایران پرسرعت

قابلیت ارتقای منابع

قابلیت ارتقای منابع، یکی از مزیت‌های بسیار عالی سرور اختصاصی ایران است که برای سایت‌های سازمانی کاربرد بسیار خوبی دارد. همان‌طور که می‌دانید؛ ترافیک سایت‌های سازمانی روزبه‌روز بیشتر می‌شود. به همین دلیل برای اینکه به بهترین شکل فعالیت خود را ادامه دهد؛ باید بر اساس نیاز خود میزان منابع آن از جمله پهنای باند، رم و… را ارتقا دهند.

امنیت بالا

یکی دیگر از مزیت‌های بسیار عالی سرور اختصاصی ایران، امنیت بالای آن است. این مزیت بسیار عالی باعث شده که کاربران نگران به‌خطرافتادن اطلاعات و داده‌های سایت خود نباشند. سایت‌های سازمانی هم معمولاً از آن دسته سایت‌هایی هستند که برای حفاظت از اطلاعات خود، نیاز شدیدی به سرورهای امن و مطمئن دارند. مدیران سازمان‌ها با انتخاب سرور اختصاصی ایران، خیال خود را از این بابت راحت خواهند کرد.

منابع اختصاصی

سرورهای اختصاصی برخلاف سرورهای اشتراکی، منابع خود را با سایر کاربران به اشتراک نخواهند گذاشت. یعنی اگر بخواهید از سرور اشتراکی استفاده کنید؛ باید منابع سرور را با سایر کاربران شریک شوید که این امر مشکلات مختلفی مانند ترافیک سنگین ناگهانی، به سقف رسیدن پهنای باند و کاهش سرعت سایت را در پی خواهد داشت.

پیش‌آمدن هرکدام از این مشکلات، قطعاً اتفاق خوشایندی برای سایت‌های سازمانی نخواهد بود. مدیران سازمان‌ها با استفاده از سرور اختصاصی ایران، می‌توانند این مشکلات را از سایت خود دور کرده و تمامی منابع سرور را به خود اختصاص دهند.

افزایش سرعت سایت

همان‌طور که گفتیم؛ در سرور اختصاصی ایران، تمامی منابع سخت افزاری پیشرفته مانند حافظه SSD را در اختیار یک کاربر قرار می‌گیرد و حتی توانایی ارتقای آنها را هم دارد. همین امر باعث می‌شود که سرعت سایت تا حد بسیار زیادی بالا برود. بالا بودن سرعت سایت دقیقاً همان چیزی است که سایت‌های سازمانی به آن نیاز دارند و برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.

سرور اختصاصی ایران SSD

پس مدیران سازمان‌ها برای اینکه سرعت سایت خود را بالا ببرند و به بهترین شکل رضایت بازدیدکنندگان را جلب کنند؛ باید به سراغ خرید سرور اختصاصی ایران SSD بروند.

 سرور اختصاصی همان‌طور که از نامش پیداست، برخلاف سرور اشتراکی، علاوه بر سخت‌افزار اختصاصی به دلیل اینکه در دیتاسنتر به‌صورت اختصاصی نگهداری و محافظت می‌شود، دارای امنیت بسیار بالا نیز می‌باشد. خرید سرور اختصاصی تنها مختص، وب‌سایت پربازدید نیست؛ و توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند با دسترسی بالا از آن استفاده کنند.

افزایش آپ‌ تایم

بسیاری از سایت‌های سازمانی اگر برای مدت کوتاهی آفلاین شوند؛ قطعاً فرصت‌های زیادی را از دست خواهند داد. به همین دلیل همواره در تلاش هستند تا آپتایم سایت را افزایش داده و از آفلاین شدن آن جلوگیری کنند. سرورهای اختصاصی ایران، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که سطح بالای آپ تایم را تضمین کنند و مانع از آفلاین شدن سایت شوند. به همین دلیل است که کارشناسان و متخصصان این حوزه، همواره سرور اختصاصی ایران را برای سایت‌های سازمانی پیشنهاد می‌کنند.

سخن نهایی

معمولاً سایت‌های سازمانی برای اینکه زمینه توسعه و پیشرفت کسب‌وکار را فراهم کنند؛ به فاکتورهای مهمی مانند امنیت و سرعت بالا، افزایش آپتایم و قابلیت ارتقای منابع نیاز خواهند داشت. تمامی این فاکتورها را سرور اختصاصی ایران در اختیار سایت‌های سازمانی قرار می‌دهند؛ به همین دلیل امروزه اکثر مدیران سایت‌ها، از این سرور استفاده می‌کنند.

در این مطلب به طور کامل مزیت‌های سرور اختصاصی ایران را مورد بررسی قرار دادیم و به شما گفتیم که چرا سایت‌های سازمانی باید از این سرور برای پیشرفت و توسعه خود استفاده کنند. اگر همچنان درباره سرور اختصاصی ایران برای سایت‌های سازمانی سؤالی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.