چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فنس چمنی: راه حلی کم هزینه و جذاب برای تزئین فضای بیرونی ساختمان
    19 اردیبهشت 1402 - 18:25
    شناسه : 251395
    0

    فنس چمن مصنوعی یکی از بهترین روش ها برای تزئین فضای بیرون ساختمان است. بسیاری از افراد از فنی چمنی برای محوطه سازی ویلا استفاده می کنند.

    پ
    پ

    فنس چمن مصنوعی یکی از بهترین روش ها برای تزئین فضای بیرون ساختمان است. بسیاری از افراد از فنی چمنی برای محوطه سازی ویلا استفاده می کنند.
    فنس چمنی از مواد اولیه با کیفیت تولید شده اند به گونه ای که در برابر عوامل خارجی مانند تابش نور خورشید و برف و باران مقاومت خوبی داشته باشد. فنس های چمن مصنوعی بصورت رول های مشبک در اشکال و طرح های مختلف طراحی می شوند و می توانند به عنوان یک پوشش مناسب برای دیوارها و سطوح عمودی مانند نرده های بالکن و پرچین های اطراف باغ ها و ویلا ها باشند.

    مزایای فنس چمنی

    فنس چمنی

    از مهمترین مزایای فنس چمنی می توان به نصب آسان و کم هزینه و همچنین ماندگاری بالا اشاره کرد. بر خلاف حصارهای چوبی و فلزی قدیمی که باید مرتب رنگ آمیزی شوند و به مراقبت های دوره ای نیاز دارند، فنس های چمن مصنوعی طوری طراحی و ساخته شده اند که بدون نیاز به پرداخت هزینه نگهداری و تعمیر بالا برای مدت طولانی قابل استفاده باشند. همچنین مانند چمن و گیاهان طبیعی نظیر پیچک به آبیاری، کوددهی و سمپاشی و هرس کردن نیاز ندارند.

    یکی دیگر از مزیت هایی که برای فنس های چمنی وجود دارد کمک به کاهش آلودگی فضای داخلی و خارجی ساختمان است. زمانی که شما از فنس های چمن مصنوعی برای نرده کشی ها و محوطه سازی استفاده می کنید، به دلیل عدم وجود الیاف طبیعی از تجمع حشرات جلوگیری می کند. همچنین مانند گیاهان طبیعی نظیر انواع پیچک ها برگ های خشک در حیاط شما نمی ریزد و به دلیل تراکم بالایی که دارد از نفوذ آلودگی و گرد و غبار به داخل خانه و محل کار شما جلوگیری می کند.

    همچنین می توانید از فنس چمنی به عنوان مانعی برای جلوگیری از دیده شدن فضای داخلی خانه و محوطه باغ یا ویلای خود استفاده کنید. همانطور که گفته شد فنس های چمنی تراکم بسیار خوبی دارند از این رو بسیاری از افراد از این محصول به عنوان پوششی برای نرده های بالکن و پوششی برای جلوگیری از دید همسایه ها استفاده می کنند.

    در نهایت نصب فنس چمنی یک ایده عالی برای کسانی است که میخواهند فضای بیرونی خانه یا محل کار خود را زیباتر کنند و همچنین از دیده شدن فضای داخلی خانه خود جلوگیری نمایند. شاید پیچک و گیاهان طبیعی مشابه زیبایی های خود را داشته باشند اما به هر حال هزینه و زحمت نگهداری از آنها به مراتب بیشتر است. از این رو نصب فنس چمنی ایده بهتر و ارزان قیمت تری می باشد.

    در هر صورت اگر به دنبال یک روش خلاقانه برای محوطه سازی و حصار کشی فضای بیرونی ساختمان یا ویلای خود هستید پیشنهاد می کنیم از فنس های چمنی ارزان قیمت و زیبا استفاده کنید. این محصول دارای رنگ بندی و طرح های بسیار متنوعی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فنس چمنی و خرید و قیمت چمن های مصنوعی به وب سایت شرکت حیاط سبز بام سبز به نشانی اینترنتی donyayechaman.com مراجعه کنید.

    قیمت فنس چمنی

    فنس چمن مصنوعی بسیار ارزان قیمت است و به نسبت حصارهای فلزی و چوبی بسیار کم هزینه تر بوده و خیلی سریع تر نصب می شود. همچنین به دلیل ماندگاری بالا و عدم نیاز به نگهداری خاص بسیار مقرون به صرفه می باشد.

    به طور متوسط قیمت فنس چمنی در تهران از متر مربعی 200 تا 600 هزار تومان متغیر است. دلیل این اختلاف قیمت به میزان تراکم و ابعاد پنل های فنس چمنی بستگی دارد. بر همین اساس هرچه فنس ها دارای تراکم بالاتری باشند و ابعاد بیشتری داشته باشند، گران قیمت تر خواهند بود.

    البته هزینه اولیه برای خرید و نصب فنس چمنی ممکن است کمی زیاد باشد اما در دراز مدت به نسبت نرده های فلزی و چوبی بسیار کم هزینه تر خواهد بود. در نهایت هزینه تعمیر و نگهداری زیادی ندارد و برای مدت طولانی قابل استفاده است. در هر صورت اگر زمانی لازم باشد می توانید بخش هایی که آسیب دیده اند را به راحتی و با کمترین هزینه تعویض کنید. بنابراین اگر قصد دارید برای ویلا یا محوطه خارجی ساختمان محل کار یا زندگی خود حصار کشی کنید، پیشنهاد می کنیم از فنس چمن مصنوعی استفاده کنید.

    برای اینکه بتوانید از قیمت روز انواع فنس های چمنی مطلع شوید می توانید به فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید. از جمله بزرگترین فروشگاه های چمن مصنوعی که می توانید برای خرید فنس چمنی به آنها مراجعه کنید به شرح ذیل است :

    Donyayechaman.com
    Iran-turf.com
    Chamanzar.com
    Baghkala.com
    Decorchi.com
    Gamantj.com

    برچسب ها : فنس چمنی,فنس چمن مصنوعی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.