شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با وام “تا سقف 100 میلیون تومان” خرید لوازم خانگی را راحت تر تجربه کنید
    21 اردیبهشت 1402 - 14:00
    شناسه : 251602
    0

    لذا در چنین شرایطی بسیاری از عرضه کنندگان لوازم خانگی به سراغ طرح هایی نظیر فروش اقساطی این اقلام رفته اند. در این میان برخی از مجموعه ها نیز با فراهم آوردن امکان دریافت تسهیلات متنوع و متفاوت و تلاش کرده اند که شرایط خرید لوازم خانگی را برای هم وطنانمان راحت تر نمایند.

    پ
    پ

    افزایش نرخ مربوط به انواع لوازم خانگی، از لوازم برقی گرفته تا مبلمان و سایر وسایل، طی چند سال اخیر، به میزان قابل توجهی قدرت خرید خانواده ها را تحت تاثیر قرار داده است.

    لذا در چنین شرایطی بسیاری از عرضه کنندگان لوازم خانگی به سراغ طرح هایی نظیر فروش اقساطی این اقلام رفته اند. در این میان برخی از مجموعه ها نیز با فراهم آوردن امکان دریافت تسهیلات متنوع و متفاوت و تلاش کرده اند که شرایط خرید لوازم خانگی را برای هم وطنانمان راحت تر نمایند.

    طرح هایی که از سوی هم وطنانمان هم با استقبال قابل توجهی مواجه شده است. اما چطور می توان از مزایای این طرح ها بهره برد؟

    وام 100 میلیون تومانی لوازم خانگی

    چگونه برای دریافت تسهیلات و خرید اقساطی لوازم خانگی اقدام کنیم؟

    پیش از این هم اشاره کردیم که بالارفتن مداوم نرخ لوازم خانگی، طی سالهای اخیر در کشورمان باعث شده که بسیاری از خانواده ها برای خرید این لوازم ضروری، به سراغ روش هایی نظیر خرید اقساطی بروند. اما چطور می توانیم لوازم خانگی را به صورت اقساطی تهیه کنیم؟

    اگر برای خرید هر یک از لوازم برقی منزل سری به بازار و بورس لوازم خانگی در شهر خودتان زده باشید، بدون تردید با فروشگاه ها و هایپرکالاهای متعددی مواجه شده اید که اقدام به عرضه لوازم برقی منزل به صورت اقساطی کرده اند. در این بین می توانید با انتخاب بهترین شرایط اقساط، لوازم مورد نیاز خود را به صورت اعتباری خریداری نمایید.

    از سوی دیگر برخی از موسسات و حتی هایپر مارکت ها هم اقدام به ارائه تسهیلات مالی در این خصوص کرده اند. برای این منظور بایستی به یکی از شعب بانک های عامل مراجعه کرده و با ارائه اسناد و اعتبارات لازم و همچنین معرفی ضامن یا ضامنین مورد نیاز، درخواست خود را برای دریافت تسهیلات ارائه دهید.

    اما طی همین مراتب اداری و بانکی باعث می شود که برخی از هم وطنانمان تمایلی به دریافت این تسهیلات نداشته و به عبارتی عطای آن را به لقایش ببخشند.

    بنابراین در چنین شرایطی چاره چیست و چگونه می توان یک خرید اعتباری راحت را تجربه نمود؟

    راحت ترین شرایط دریافت تسهیلات خرید لوازم خانگی کدام است؟

    تا به اینجا توضیح دادیم که با بالا رفتن قیمت لوازم برقی منزل، بسیاری از مجموعه ها و فروشگاه ها، اقدام به عرضه اقساطی این اقلام نموده اند، اما دشوار و طولانی بودن مراحل تامین اسناد و اعتبارات و همچنین مراجعات به بانک، ممکن است برخی از خریداران را از انجام خرید اقساطی منصرف نماید.

    دشوار بودن تامین اسناد، اعتبارات و ضامنین، زمان بر بودن پرداخت تسهیلات، بلوکه کردن منابع مالی و … همه و همه دست به دست هم می دهند تا برخی از هم وطنانمان به طور کلی قید دریافت تسهیلات خرید لوازم خانگی را بزنند.

    اما در این میان هستند مجموعه هایی نظیر شهر لوازم خانگی که با هدف تامین رفاه حال هموطنان عزیزمان اقدام به عرضه گسترده ترین مجموعه لوازم برقی منزل با ساده ترین و مقرون به صرفه ترین شرایط اقساط نموده اند.

    وام خرید لوازم خانگی

    به این معنا که هم وطنان عزیزمان می توانند با مراجعه به این شهر تخصصی لوازم منزل، از میان برندها و انواع گوناگون لوازم برقی، کالای مورد نظر خود را از نظر سطح قیمت، کیفیت و همچنین میزان کارآیی برای مصرف کننده، با یکدیگر مقایسه نموده و سپس تا سقف 100 میلیون تومان اقدام به خرید اقساطی نمایند.

    اما ماجرای خرید اقساطی راحت در مجموعه شهر لوازم خانگی، به همین جا ختم نمی شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل به خرید اقساطی لوازم برقی منزل خود دارید، خوب است که بدانید برای خرید اعتباری از شهر لوازم خانگی، نیازی به مراجعه به بانک و یا حضور هیچ ضامنی نخواهید داشت.

    به بیان روشن تر، دیگر نیازی نیست که با مراجعه به شعب بانک های عامل، اقدام به ارائه اسناد و اعتبارات و یا معرفی ضامن نمایید.

    به عبارت دیگر شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه تخصصی، علاوه بر انتخاب محصول مورد علاقه تان، تنها با در اختیار داشتن یک دسته چک، از وام 100 میلیون تومانی لوازم خانگی بدون ضامن و بدون مراجعه به بانک برخوردار شوید.

    این امکان حتی برای سازمان ها و ارگان های مختلف از دولتی گرفته تا خصوصی ها نیز فراهم آمده است. به این معنا که کارکنان زیر مجموعه این سازمان ها می توانند با در دست داشتن فیش حقوقی خود، از مزایای این خرید اقساطی راحت بهره مند شوند.

    علاوه بر تمامی این موارد، توجه به این نکته هم ضروریست که قیمت تمام شده ی لوازم برقی در خرید اقساطی از شهر لوازم خانگی، تفاوت بسیار اندکی با قیمت تمام شده در خرید نقدی دارد. بنابراین می توانید با خیالی آسوده از قیمت و اعتبار محصول، نسبت به انتخاب هر یک از لوازم برقی منزل در شهر لوازم خانگی اقدام نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.