شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کپی ترید و ربات ترید در صرافی بینگ ایکس bingx و اپلیکیشن آن
    21 اردیبهشت 1402 - 14:15
    شناسه : 251607
    0

    در این مقاله به صورت تخصصی به بررسی کپی ترید و ربات ترید صرافی بینگ ایکس bingx و نحوه استفاده و فعال کردن آن به بینگ ایکس و کارمزد آنها پرداخته شده است.

    پ
    پ

     بینگ ایکس

    صرافی بینگ ایکس bingx از صرافی‌های متمرکز است که در سال 2018 و در کشور سنگاپور شروع به فعالیت کرد. امکانات بی نظیر این صرافی توانست در زمان بسیار کوتاهی، کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کند.

    کپی تریدینگ یکی از همین امکانات بود که وقتی در صرافی بینگ ایکس رونمایی شد، خیال کاربران تازه وارد از ترید کردن راحت شد. همچنین در کنار کپی تریدینگ، یک ربات کاملا اختصاصی و رایگان به نام ربات grid در این صرافی راه اندازی شد که بتواند به جای کاربران با دقت بالا و در هر زمانی، معامله کند.

    بدون شک، داشتن چنین امکاناتی، این صرافی را در زمره بهترین صرافی‌های دنیا قرار می‌دهد. با اینکه هنوز 5 سال از تاسیس این صرافی می‌گذرد، اما آوازه‌ی آن در سراسر جهان و میان تریدرها پیچیده است.

    ما قصد داریم تا کپی تریدینگ و ربات گرید صرافی بینگ ایکس را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

    برهمین اساس چند پرسش مطرح کرده‌ایم که می‌توانید پاسخ هر کدام را در طول متن، ببینید:

    1.     کپی تریدینگ چیست؟

    2.     چرا کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس از بقیه صرافی‌ها بهتر است؟

    3.     نحوه استفاده و ورود به سیستم کپی تریدینگ در صرافی bingx چگونه است؟

    4.     ربات تریدینگ صرافی بینگ ایکس چیست و چگونه کار می‌کند؟

    5.     کارمزد کپی ترید و ربات ترید در صرافی بینگ ایکس چقدر است؟

    Copy Trading در صرافی بینگ ایکس چیست؟

    تجزیه و تحلیل نمودارها، تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال و کلی از مباحث پیچیده بازارهای مالی، آمار و ریاضیات، در کنار هم قرار می‌گیرند تا به شما بگویند که فلان ارز در فلان موقع ممکن است به n مقدار از لحاظ ارزش برسد. شما هم باید طبق همین تحلیل‌ها، استراتژی کسب سود خود را بچینید و شروع به فعالیت کنید.

    در بازارهای مالی کریپتوکارنسی، همه نمی‌توانند اینگونه عمل کنند. زیرا یادگیری این مباحث نیازمند وقت و زمان و آزمون و خطاهای بسیار زیاد است. تنها راه علاج، کپی کردن تمام پوزیشن‌ها، استراتژی‌ها و معاملات افراد حرفه‌ای است.

    اگر بتوانید از روی دست تریدرهای حرفه‌ای کپی برداری کنید، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که شما هم سود کنید. اما این کپی کردن به صورت دستی، شاید امکان‌پذیر نباشد. در چنین مواقعی، سیستم copy trade در صرافی می‌تواند مانند یک فرشته نجات عمل کند. به زبان ساده‌تر، به کمک کپی ترید می‌توان از نتیجه تجزیه و تحلیل‌های تریدرهای معروف، برای انجام معاملات خود، استفاده کرد.

    سیستم کپی ترید به شما این امکان را می‌دهد که بدون تحلیل‌های خسته کننده نمودارها، بتوانید به راحتی سود کسب کنید. البته این کار مستلزم بررسی تاریخچه معاملات شخص مورد نظر دارد. نمی‌توان با این سیستم از هر تریدری کپی برداری کرد. در واقع باید این نکته را مد نظر داشته باشید که شما نیازمند یک دانش سطحی برای انتخاب تریدر مورد نظر هستید تا بتوانید تریدر خوبی را برای کپی تریدینگ انتخاب کنید.

    کپی تریدینگ نیازمند یک پلتفرم و بستر بسیار مناسب است. اگر صرافی مورد نظر توانسته باشد شبکه اجتماعی بسیار قوی از تریدرهای معروف بسازد، مطمئنا پلتفرم خوبی برای انجام کپی ترید است. در غیر اینصورت، نمی‌توان به ان اعتماد کرد.

    کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، شما را با شبکه‌ای از کاربران و تریدرهای بسیار معروف در دنیا مرتبط می‌کند. شما می‌توانید از دانش و تحلیل این افراد به راحتی استفاده کرده و آن را در معاملات خود کپی کنید. بعلاوه اینکه صرافی بینگ ایکس توانسته است امکانی را فراهم کند تا کاربران با تریدرهای صرافی بایننس هم در ارتباط باشند.

    صرافی بینگ ایکس از صرافی‌های معتبر در دنیاست که در بخش کپی تریدینگ، تابع مقررات و قوانین است. همه چیز با حساب و کتاب پیش می‌رود. شما می‌توانید با کاربران دیگر در ارتباط باشید و طبق قوانین داخلی صرافی bingx، کپی ترید کرده و کارمزد خرید و فروش را پرداخت کنید.

    نحوه استفاده از سیستم کپی ترید در صرافی بینگ ایکس bingx

    صرافی بینگ ایکس

    برای استفاده از سیستم کپی تریدینگ در صرافی bingx بینگ ایکس، کافیست تا در این صرافی یک حساب کاربری ایجاد کنید. در صفحه اصلی این صرافی، در قسمت نوار بالایی وارد copy trade شوید و بعد از تکمیل مراحل مورد نظر، ثبت نام خود را انجام دهید. بعد از تکمیل ثبت نام و دریافت ایمیل مبنی بر فعال شدن کپی ترید، می‌توانید دوباره به همین مسیر باز گردید و از ابتدا وارد قسمت کپی ترید شده و کار خود را آغاز کنید.

    وقتی وارد محیط کپی تریدینگ می‌شوید، به راحتی می‌توانید تریدرهای مختلف که در سراسر دنیا هستند و جزء تریدرهای موفق هستند را ببینید. تمام معاملات و میزان سود و ضرر این افراد کاملا مشخص است. شما هر کدام را که بخواهید می‌توانید انتخاب کنید و تمام پوزیشن‌هایی که در معامله خود فعال کرده است را نیز شما فعال کنید.

    سیستم کپی ترید در صرافی بینگ ایکس موقعیتی را فراهم کرده تا شما بتوانید در تمام معاملات شامل اسپات و فیوچرز و حتی در قسمت جفت ارزهای فارکس و کامودیتی و سهام از آن استفاده کنید. این سیستم نه تنها برای کاربران تازه وارد بسیار مناسب است و سودهای خوبی می‌تواند ایجاد کند، بلکه برای کاربران حرفه‌ای نیز مناسب است.

    کاربران حرفه‌ای می‌توانند از تریدرهای حرفه‌ای تر کپی کنند. و صد البته خودشان نیز می‌توانند به عنوان یک تریدر برای بقیه باشند و دیگران از آنها کپی کنند.

    در میان صرافی‌های معروف دنیا، سیستم کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس از هر نظر بهتر عمل کرده است. این صرافی امکانات بیشتر و بهتری نسبت به سایر صرافی‌ها دارد که کپی تریدینگ آن، مطرح‌تر از سایر امکانات است. ارتباط اجتماعی بسیار قوی این صرافی، با تریدرهای مطرح در دنیا و همچنین امکان کپی ترید از کاربران صرافی بایننس، از دلایل عمده محبوب شدن کپی تریدینگ این صرافی در میان سایر صرافی‌ها است.کامل ترین آموزش صرافی بینگ ایکس bingx را هم در سایت بینگ ایکس فارسی به صورت گام به گام و کاربردی می توانید مطالعه کنید.

    ربات ترید صرافی بینگ ایکس bingx چیست؟

     صرافی bingx

    انسان محدود به زمان و مکان است. اما صرافی‌های ارز دیجیتال این محدودیت را نداشته و همیشه در حال انجام هستند. دنیای کریپتوکارنسی‌ها در طول 24 ساعت و در پلتفرم‌ها باز است و همیشه در حال نوسان است. زمانی که شما در خواب ناز شبانه هستید و یا در زمان‌هایی که مشغله و گرفتاری دارید، غافل از این نوسانات هستید. شاید در همین زمان بتوانید سودهای بسیاری کسب کنید و یا از بروز ضرر جلوگیری کنید. اما به دلیل اینکه نمی‌توانید 24 ساعته بازار را چک کنید، این فرصت‌ها از دست‌تان می‌روند.

    ربات تریدها از ربات‌های بسیار کارآمد و مهم در دنیای ارزهای دیجیتال هستند. این ربات‌ها می‌توانند به جای انسان به معامله بپردازند. حتی درصد خطا در این ربات‌ها به صفر نزدیک است و اشتباهات انسانی را مرتکب نمی‌شوند. در واقع ربات‌ تریدها مانند غلام حلقه به گوش شما هستند و هر آنچه شما از آن‌ها درخواست کنید، انجام می‌دهند. به راحتی می‌توانند در زمان مشخص، مقدار مشخصی از یک ارز را در قیمت مد نظر شما بخرند یا آن را به فروش برسانند.

    برای استفاده از ربات تریدها باید آن‌ها را به صورت جداگانه خرید کرده و به حساب صرافی متصل کنید. اما صرافی bingx با بقیه صرافی‌ها متفاوت عمل می‌کند. این صرافی یک ربات جداگانه و کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. ربات گرید نام ربات صرافی بینگ ایکس است که از 3  قسمت دارد و می‌توان به دلخواه هر کدام را فعال کرد و از آن استفاده کرد:

    ·        Spot grid

    ·        Spot infinity grid

    ·        Futures grid

     هر کدام از این 3 قسمت، کارایی جداگانه‌ای دارند. از طریق ربات اسپات گرید می‌توان معاملات اسپات را در یک بازه حد سود و حد ضرر برای آن تعریف کرد. ربات به راحتی با رسیدن ارز به سقف قیمت، آن را می‌فروشد و با نزدیک شدن قیمت به کف، آن را می‌خرد.

    گاهی پی می‌اید که ارز مورد نظر شما مدتی را در روند صعودی بای می‌اند و دائم به سمت بالا حرکت می‌کند. اگر شما ربات اسپات گرید را انتخاب کرده باشید، به محض اینکه ربات به قیمت سقف نزدیک می‌شود، ارز را به فروش می‌رساند. این کار، شما را از دریافت سودهای بیشتر، محروم می‌کند. در چنین مواقعی می‌توان از ربات اسپات اینفینیتی گرید استفاده کرد. این ربات تا زمانی که ارز مورد نظر صعودی باشد، آن را نمی‌فروشد تا شما از آن سود کسب کنید.

    ربات فیوچرز گرید برای معاملات آتی کاربرد دارد. انجام معاملات فیوچرز همیشه با ریسک همراه است. اما ربات تریدینگ صرافی بینگ ایکس bingx توانسته است این ریسک را به شدت کاهش دهد.

    وقتی پوزیشن‌های مختلف را در قسمت فیوچرز باز و بسته کنید، آربیتراژ تشکیل می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از ربات تریدینگ در صرافی بینگ ایکس، سودهای خوبی در بخش معاملات فیوچرز بدست بیاورید. شاید این کار برای افراد غیر حرفه‌ای بدون ربات خیلی سخت باشد. اما ربات گرید این صرافی کمک رسانی خوبی انجام می‌دهد.

    ربات تریدینگ برای کاربران صرافی بینگ ایکس bingx کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای بابت فعال کردن آن از حساب شما کسر نخواهد شد. کارمزد دریافتی صرافی برای ربات تریدینگ صفر بوده و شما فقط و فقط کارمزد خرید و فروش ارز را طبق قوانین صرافی، پرداخت می‌کنید.

    و کلام آخر

    کپی تریدینگ و ربات گرید صرافی بینگ ایکس bingx از امکانات بسیار خوب این صرافی هستند که بسیاری از کاربران این صرافی به خاطر همین دو عامل جذب این صرافی شده‌اند. در سایر صرافی‌ها، اگر هم کپی ترید وجود داشته باشد، کارمزد آن بالاست و برای استفاده از ربات ترید باید آن را خریداری کرد. اما صرافی بینگ ایکس این امکانات را به طور رایگان در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

    منبع : صرافی بینگ ایکس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.