جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جدیدترین تکنیک جراحی بینی در سال 2023
    24 اردیبهشت 1402 - 20:15
    شناسه : 251936
    0

    در جراحی بینی در تهران با این تکنیک ، دکتر با استفاده از یک چاقوی جراحی کوچک ، برش هایی را در کنار و بالای بینی می زند. مکانی که برش ها در آن ایجاد می شود ، به جراح بینی این اجازه را می دهد که به راحتی استخوان را جا به جا کرده و چپ و راست ببرد.

    پ
    پ

    یک بینی سربالا ، خوش فرم و با اندازه مناسب ، برای بسیاری از ما ایرانی ها تبدیل به یک رویا شده است. اما خوشبختانه با پیشرفت علم و فراگیر شدن عمل های زیبایی ، این رویا دست نیافتنی نیست و بسیاری از ما می توانیم حتی با قیمت مناسب ، از این جراحی بهره مند شویم. حتما خود شما نیز متوجه شده اید ، در سال های اولی که تب جراحی بینی بین افراد داغ شده بود از تکنیک های محدودی استفاده می شد ؛ زیرا تعداد جراحان فعال در این زمینه و حتی متقاضیان این پروسه بسیار کم بود! در نتیجه این مسئله ، اگر کسی بینی خود را عمل می کرد همه به سرعت متوجه می شدند ؛ چون در اغلب موارد به علت تبحر نداشتن پزشک و دیگر محدودیت ها اغراق در چهره افراد دیده می شد. اما در سال های اخیر هر روزه متدها و روش های جدیدتری برای این عمل مورد استفاده قرار می گیرد و پزشکان نیز به طور مداوم در حال وفق دادن خود با این تکنیک ها هستند. دکتر پریسا قاسمی ، از جدیدترین تکنیک جراحی بینی در سال 2023 ، یعنی روش پرزرواتیو استفاده می کنند. مطمئنا این نام برای شما نیز نا آشناست ، پس با ما همراه باشید تا توضیحاتی را در خدمت تان قرار داده و مزایای این رویکرد نسبت به بقیه متدها را بیان کنیم.

    جراحی بینی - دکتر پریسا قاسمی

    عمل بینی به روش پرزرواتیو یا preservation rhinoplasty

    هدف از انجام این عمل در تهران به این روش ، این است که علاوه بر حفظ ساختار طبیعی بینی ، مشکلات آن را به بهترین شیوه ممکن حل نمود. یکی از مزیت های این پروسه این است که در آن قوز بینی از بین برده می شود ، اما نیازی به شکستن استخوان نیست و استخوان دورسوم (پشت بینی) حفظ خواهد شد! این موضوع برای اشخاصی که از رینوپلاستی به دلیل شکسته شدن استخوان وحشت دارند ، بسیار مناسب می باشد. در حین این عمل ، برش های بسیار کوچکی در پایین استخوان ها زده می شود و از طریق همین برش ها ، قسمت های اضافی بینی و غضروف ها بیرون آورده می شوند.

    البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که مثل روش بسته در جراحی ، همه افراد در لیست داوطلبین این مدل از عمل قرار نمی گیرند. تشخیص این که آیا شما نیز می توانید از این رویکرد جدید بهره مند شوید ، به عهده پزشک شما می باشد ؛ همچنین چون این تکنیک نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد ، پس ضروری است که برای انجام آن به سراغ بهترین جراح بینی تهران بروید. کمی پیش تر اعلام کردیم که این تکنیک ، مزیت هایی نسبت به روش های دیگر دارد. اما این مزایا چطور آن را نسبت به جراحی بینی معمولی متمایز می کنند؟ همراه ما باشید تا از این موضوع نیز اطلاع کسب کنید.

    در جراحی بینی در تهران با این تکنیک ، دکتر با استفاده از یک چاقوی جراحی کوچک ، برش هایی را در کنار و بالای بینی می زند. مکانی که برش ها در آن ایجاد می شود ، به جراح بینی این اجازه را می دهد که به راحتی استخوان را جا به جا کرده و چپ و راست ببرد. در این مرحله ، استخوان سپتوم یا همان تیغه وسطی بینی چند میلی متر کوچک شده و به سمت داخل حفره بینی فشار داده می شود. بعد از رسیدن این استخوان به سطح مورد نظر دکتر ، ایشان با استفاده از چند بخیه مخصوص آن را در سرجای خود محکم خواهند کرد. حال برسیم به نکاتی که به این تکنیک ، نسبت به بقیه تکنیک ها برتری می دهد!

    چون در این عمل کمترین دستکاری در بافت ها صورت می گیرد ، در نتیجه دوره نقاهت آن نیز با سرعت بیشتری صورت می گیرد ، پس می توانید زودتر به انجام کارهای روتین خود برگردید ؛ در حالی که در یک جراحی معمولی بینی ، باید تا مدت ها هنگام انجام کارهای ساده ای مثل خمیازه کشیدن و خندیدن هم مراقب باشید تا ساختار بینی تحت تاثیر قرار نگیرند! چون یکپارچگی بافت در این پروسه حفظ می شود ، نوک آن نیز تغییر کمی خواهد کرد و عضلات این عضو نیز حفظ خواهند شد. البته ؛ همانطور که قبلا مطلع شدید هدف اصلی این فرآیند برطرف کردن قوز است ، اما راه های تنفسی نیز در آن باز می شوند! پس با انجام جراحی بینی در تهران ، با یک تیر دو نشان زده و هم از یک بینی زیبا بهره مند می شوید ، هم یک نفس راحت می کشید. بنابراین اگر به فکر این هستید که تغییری در چهره خود ایجاد کنید و برای این کار عمل بینی را در نظر دارید ؛ ابتدا در مورد تمامی روش ها و تکنیک های معرفی شده تحقیق کنید و بعد از آن ، با راهنمایی های پزشک تان بهترین تکنیک را برای خود انتخاب کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.