پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید تخت خواب بدون سرویس از فروشگاه تانیل چوب
    25 اردیبهشت 1402 - 12:26
    شناسه : 252022
    1

    معمولا تختخواب بدون سرویس در طرح و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند و می توانید مطابق با نیاز و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین، با خرید وسایل جانبی تخت خواب بدون سرویس از جمله بالش، پتو و… می‌توانید آن را طبق سلیقه خود در اتاق خواب‌تان بچینید و از وجود آن‌ها لذت ببرید.

    پ
    پ

    تخت خواب بدون سرویس یعنی تخت خوابی که هیچ گونه لوازم جانبی مانند پتو، بالش و… را با خود به همراه ندارد و باید به صورت جداگانه وسایل مورد نیاز تخت را خریداری نمایید. این نوع تخت خواب ها به دلیل آن که وسایل جانبی و اضافی خاصی ندارند، نسبت به سایر تخت خواب ها از قیمت کم تری برخوردار هستند. بنابراین شاید به نظر شما ایده آل باشد که تخت خواب خود را به صورت جداگانه خریداری کنید و مطابق با نیاز و سلیقه خود تمامی وسایل جانبی آن را انتخاب و خریداری نمایید و در اتاق خواب خود بچینید و دکوراسیونی خاص را خلق کنید.

    images 1683737887 645bcd1f073e4 - خرید تخت خواب بدون سرویس از فروشگاه تانیل چوب -

    حال به نظر شما تخت خواب بدون سرویس چه ویژگی هایی دارد؟ به راستی که در زمان خرید تخت خواب بدون سرویس به چه نکاتی باید توجه کرد؟

    اگر به دنبال پاسخ این دست از سوالات هستید به شما توصیه می کنیم که همواره تا پایان این مقاله با تانیل چوب همراه باشید.

    در ابتدا بهتر است بدانید که یکی از نقاط ضعف بارز تخت خواب بدون سرویس، پرداخت هزینه بیش تر است. به عبارت دیگر زمانی که به قصد خرید تخت خواب بدون سرویس به بازار یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه می‌کنید باید در نظر داشته باشید که می بایست همه یا برخی از وسایل جانبی آن را خریداری نمایید. بالطبع متحمل هزینه های بیش تری خواهید شد. بنابراین برای دوام و ماندگاری آن ها باید بهترین برندها و با کیفیت‌ترین آن ها را انتخاب کنیم تا خیالمان راحت باشد.

    پس اگر تصمیم گرفته اید که تخت خواب بدون سرویس را برای اتاق خواب منزل خود خریداری کنید، باید کمی مکث کرده و به جزئیات زیر دقت کنید:

    • سایز و ابعاد تخت خواب: قبل از خرید باید سایز و ابعاد تخت خواب مورد نیاز را تعیین کرده و اطمینان حاصل کنید که تمامی وسایل اضافی با سایز تخت شما همخوانی دارند.
    • کیفیت: برای انتخاب تخت خوابی با کیفیت و مرغوب، به جنس، کیفیت آن دقت کنید.
    • نگهداری و نظافت: یکی از راه های ماندگاری و دوام تخت خواب بدون سرویس، نگهداری و نظافت درست از آن است. بنابراین در نگهداری و نظافت آن کوشا باشید.
    • یکی از راه هایی که بدون رفت و آمد و زمان گذاشتن در ترافیک می توانید خرید خود را انجام دهید، استفاده از فروشگاه های اینترنتی است. البته فروشگاهی مطمئن و معتبر! یکی از سایت هایی که چندین سال است در زمینه محصولات چوبی مانند سرویس خواب، تخت خواب، کمد و… فعالیت دارد، تانیل چوب است. شما با انتخاب و خرید هر یک از محصولات این سایت می توانید صاحب بهترین ها باشید. ما در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را به شما همراهان ارائه کنیم.

    تخت خواب بدون سرویس چه ویژگی هایی دارد؟

    • مقرون به صرفه: تخت خواب بدون سرویس در مقایسه با سایر تخت خواب های با سرویس قیمت کم تری دارد.
    • استفاده بهینه از فضای اطراف: همانطور که از نام این نوع تخت خواب واضح و مشخص است، هیچ گونه لوازم جانبی را به دنبال خود ندارد و در صورت لزوم باید به صورت جداگانه خریداری شوند. بنابراین نوع تخت ها فضای زیادی را در اتاق خواب اشغال نمی کنند.
    • طرح و نقش های متنوع: تنوع زیادی در طرح های تختخواب بدون سرویس وجود دارد. از جمله آن ها می توان به مدرن، سنتی و… اشاره کرد که هر فرد مطابق با سلیقه و نیاز خود می تواند آن ها را انتخاب کند.
    • قابلیت حمل آسان: به دلیل آن که تختخواب بدون سرویس با خود وسایل خاصی ندارد، می توان آن ها را به سادگی جا به جا نمود.
    • انواع سایز و ابعاد: این نوع تخت خواب‌ها در انواع سایزها مانند یک نفره، دو نفره، سلطنتی و… وجود دارند.
    • سهولت در نگهداری: به دلیل آن که لوازم اضافی در برخی از تخت خواب ها وجود ندارد، نگهداری و نظافت آن‌ها راحت تر می‌باشد.

    به طور کلی، تخت خواب های بدون سروس به خاطر آن که ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که دارند، انتخاب مناسبی برای افرادی‌ست که به دنبال دکوراسیون خاصی برای اتاق خواب خود هستند.

    معمولا تختخواب بدون سرویس در طرح و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند و می توانید مطابق با نیاز و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین، با خرید وسایل جانبی تخت خواب بدون سرویس از جمله بالش، پتو و… می‌توانید آن را طبق سلیقه خود در اتاق خواب‌تان بچینید و از وجود آن‌ها لذت ببرید.

    پیشنهاد تانیل چوب به شما عزیزان این است که پیش از آن که نسبت به خرید تخت خواب بدون سرویس اقدامی را انجام دهید، بهتر است که با دقت نیازهای خود را مشخص کنید و در حین خرید این نوع تخت خواب تمامی وسایل خواب مدنظر خود را همراه با آن خریداری نمایید تا با یک تیر به به دو هدف بزنید. یکی آن که از زمان خود به خوبی استفاده می‌کنید و دیگری آن که تمامی وسایل مورد نیاز تخت خواب را با یکدیگر راحت تر می‌توانید سِت کنید.

    خرید تخت خواب بدون سرویس از فروشگاه تانیل چوب

    تخت خواب بدون سرویس از آن دسته محصولاتی است که باید بهترین آن را انتخاب کرد تا بتوان به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرد. می‌دانیم که در بازار و فروشگاه های اینترنتی زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند. یکی از معتبرترین آن ها، تانیل چوب است. از جمله محصولات فروشگاه تانیل چوب می‌توان به سرویس خواب، کمد، میز، ویترین و بوفه چوبی و حتی تشک اشاره کرد. تمامی محصولات تانیل چوب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود پشیمان نخواهید شد و به یکی از مشتریان اصلی ما تبدیل خواهید شد.

    شاید بخواهید که به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. برای خرید حضوری می‌توانید به شعب زیر مراجعه نمایید:

    شعبه یک (مرکزی): تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی شمال، شهرک صنعتی چهاردانگه، خیابان رحیمی، جنب بانک ملت، مجتمع تجاری شهر مبل رویال مکث، طبقه همکف و طبقه دوم

    شعبه دو (تانیلو): تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی شمال، شهرک صنعتی چهاردانگه، ورودی اول شهرک، نبش خیابان ناصری

    البته توجه داشته باشید که از محدوده تخت خواب های ساده در تانیل چوب تا مدرن قابل تهیه است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.