×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دوربین خونه

خانه همواره مکانی برای امنیت و آرامش انسان ها بوده است و به همین دلیل است که امنیت منازل مسکونی و آپارتمان ها در درجه بالایی از اهمیت قرار دارد. روش های گوناگون تامین امنیت مانند دزدگیر منزل و دوربین های امنیتی هم به همین دلیل طراحی شده اند تا بتوانند احساس آرامش خاطر را برای ساکنان فضا فراهم کنند.

دوربین مداربسته یک راهکار جامع برای تامین امنیت است که به شکل یک سیستم امنیتی در محیط های مسکونی نصب می شود و تصاویر فضا را با استفاده از فناوری های خاص ضبط می کند و به صورت زنده و یا فایل تصاویر ضبط شده ارائه می کند. امکان نظارت از راه دور، مزیتی است که باعث گسترش استفاده از این دوربین ها شده است. این مساله باعث کنترل بر تمام رفت و آمدها و در نتیجه ایمنی بیشتر خواهد شد. با اضافه شدن فناوری های نوین هوش مصنوعی به این دوربین ها نیز، دوربین های معروف به home security که ویژه منازل طراحی شده اند، کاربردهای ویژه و جذابی نیز ارائه می‌دهند؛ کاربرد هایی همچون هشدار گریه کودک یا حرکت یک سالمند به سمت درب خروجی خانه!

اگر شما هم قصد خرید دوربین امنیتی برای منزل و یا آپارتمان خود دارید، نکاتی درباره این دوربین ها و فناوری های آنها را در ادامه این مطلب دنبال کنید. هم چنین مدل های متفاوتی از این دوربین ها را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید و خرید خود را انجام دهید.

ضرورت حضور دوربین امنیتی در منزل

یک دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی آن، مزایای زیادی را برای امنیت یک محیط به همراه دارند و چه در یک خانه مسکونی کوچک و چه در یک آپارتمان بزرگ، نظارت و در پی آن نظم و امنیت را در محیط ایجاد می کنند. ضرورت وجود این دوربین ها را می توان به شکل زیر بیان کرد:

  • پیشگیری از وقوع جرم و تنش
  • ارائه تصاویر دوربین به عنوان مدرک پس از وقوع جرم
  • کنترل بر تردد افراد مشکوک و غیر مجاز
  • ایجاد آرامش خاطر برای ساکنین و مهمان ها
  • زنگ هشدار در صورت وقوع رفتار غیر عادی
  • نظارت از راه دور از هر مکان و در هر زمان

همه این مزایای مهم و نجات بخش، دوربین های مداربسته را به اولویتی برای بسیاری از افراد و مسئولین امنیت محیط ها تبدیل کرده است و امروزه در بیشتر محیط های مسکونی، تجاری و بسیاری از کاربری های دیگر شاهد حضور دوربین های نظارتی مانند یک چشم همیشه بیدار هستیم؛ بنابراین انتخاب دوربین برای منزل، انتخاب یک نگهبان شبانه روزی و بسیار سخت گیر برای خانه شما می باشد.

دوربین مارکت

انواع دوربین آپارتمان از نظر تکنولوژی ساخت

پیشرفت فناوری در سال های اخیر، موجب پیدایش مدل های جذابی از دوربین های امنیتی و تنوع بالای این دوربین ها شده است که هم از نظر طراحی ساخت و هم از نظر ظاهر در دسته های گوناگونی طبقه بندی می شوند. دوربین های آنالوگ، تحت شبکه، بی سیم، دوربین های هوش مصنوعی، دوربین های تشخیص پلاک، دوربین خودرو و … انواعی از این تکنولوژی های ساخت هستند که در زمینه های متفاوت و در مکان های مختلف، مزایای بیشماری دارند؛ در نتیجه بهتر است با در نظر گرفتن بودجه و اهداف امنیتی خود، و شناخت این مدل ها، مناسب ترین نوع از این فناوری ها را برای محیط مسکونی خود انتخاب کنید.

انواع دوربین منزل از نظر شکل ظاهری

علاوه بر فناوری ساخت، دوربین های مداربسته، اشکال گوناگونی هم دارند که جذابیت خاصی به دنیای این دوربین ها بخشیده است. این طراحی های متنوع برای این منظور است که این دوربین ها بتوانند بر اساس فضای نصب خود، قابلیت هایی منطبق بر محیط ارائه بدهند و هر دوربین بتواند در شرایط مساعد خود، بهترین عملکرد را ارائه کند.

  • نوع اول از این دوربین های جذاب، دوربین دام یا گنبدی است که به صورت سقفی در محیط نصب شده و بهترین گزینه برای فضای داخل آپارتمان ها و منازل می باشد.
  • دوربین اسپیددام یا PTZ نوع دیگری از شکل دوربین مداربسته است که قابلیت چرخش و حرکت لنز در جهات مختلف را دارد و به همین دلیل گزینه خوبی برای محیط های بزرگی مانند پارکینگ منازل می باشد.
  • دوربین بالت مورد آخر در بررسی ظاهر این دوربین ها است که استوانه ای شکل بوده و به دلیل بدنه با کیفیت و مقاوم در شرایط آب و هوایی گوناگون، گزینه خوبی برای نظارت بر محوطه و فضای باز آپارتمان می باشد.

دوربین برای آپارتمان

بهترین مکان های نصب دوربین در آپارتمان ها

قسمت های مختلفی از یک آپارتمان می تواند محلی برای نظارت و نصب دوربین برای آپارتمان باشد. هر بخش از یک آپارتمان به دلیل ملاحظات امنیتی، نیازمند کنترل ترددها می باشد تا از وقوع حوادث ناگوار و خطرات برای ساکنین جلوگیری کرد. راهروها، راه پله ها، آسانسورها، پارکینگ ها، فضاهای باز و حیاط، لابی و سالن های اجتماعات مواردی هستند که در یک آپارتمان مسکونی، با نصب سیستم امنیتی موجب بهبود وضعیت ایمنی فضا خواهند شد.

با هزینه ای مقرون به صرفه ایمنی منزل خود را تضمین کنید!

دوربین مارکت مکانی برای انتخاب انواع دوربین های فضاهای مسکونی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. مجموعه فروشگاه آنلاین فروش تجهیزات امنیتی دوربین مارکت، درصد رضایت بالایی را از سمت مخاطبان خود دریافت کرده است و دلیل این محبوبیت، ارائه برندهای اصلی و با کیفیت، گارانتی معتبر و قیمت های بسیار مناسب و بر اساس نرخ مصوب می باشد. شما هم می توانید با بازدید از سایت دوربین مارکت به آدرس www.Doorbinmarket.com و مشاهده انواع این دوربین ها، بهترین انتخاب را برای سیستم امنیتی آپارتمان و منزل خود داشته باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.