×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کمپانی ال جی یکی از بهترین تولید کنندگان در عرصه‌ی لوازم خانگی است و همواره بهترین‌ها را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد. تلویزیون های این برند خوش‌نام، نمایشگرهای باکیفیت و پیشرفته‌ای هستند که در بازار حرفی برای گفتن داشته و رضایت کاربران را به دنبال دارند. برای خرید تلویزیون ال جی به اطلاعات و روشنگری هایی نیاز دارید و با بررسی اطلاعاتی مفید در این زمینه‌، انتخاب را برای شما آسان‌تر می‌کنیم.

images 1684138547 6461ea339083a - ۱۰ نکته طلایی برای خرید تلویزیون ال جی -

۱) کیفیت تصویر

در تلویزیون‌های ال جی برای افزایش وضوح و کیفیت تصاویر، از پردازنده‌های قدرتمندی استفاده شده‌ است به همین سبب تلویزیون‌های این برند از نظر کیفیت تصاویر در سطح بالایی قرار دارند و بهترین‌ها را برای کاربر ارائه می‌دهند. تلویزیون‌های ال جی مجهز به ۴ رزولوشن مختلف شامل؛ HD, FULLHD, 4K و ۸K می‌باشند که در مدل‌های مختلف، متفاوت هستند.

۲) صدای شفاف

کیفیت صدای تلویزیون‌های ال جی مانند دیگر خصوصیات آن از کیفیت بالایی برخوردار است. پخش صدا در این تلویزیون‌ها به صورت همه‌جانبه و فراگیر است به همین دلیل می‌توانید با خرید تلویزیون ال جی، فضای سینما را به خانه بیاورید و از دورهمی ها لذت ببرید. در تلویزیون‌های رده‌ بالای ال جی فناوری دالبی اتموس موجب ایجاد صدایی چند بعدی و حرفه‌ای می‌شود که هیجان تماشای فیلم را بالا می‌برد.

۳) طراحی ظاهری

زیبایی ظاهری یکی از موارد حائز اهمیت در انتخاب تلویزیون می‌باشد. تلویزیون‌های ال جی با طراحی باریک و ایده‌آل موجب می‌شوند محیط، بسیار مدرن و منحصر به فرد به نظر برسد. خرید تلویزیون ال جی با طراحی بسیار چشم‌نواز، زیبایی را برای خانه‌ی شما به ارمغان می‌آورد.

۴) رابط کاربری آسان

تلویزیون‌های رده بالای ال جی دارای طراحی هوشمند بوده و سیستم عامل آن‌ها WebOS می‌باشد. این سیستم عامل مانند یک منوی بی‌نظیر از برنامه‌های برجسته است که شامل مواردی مانند؛ برنامه‌ها، محتوای پیشنهادی، تلویزیون زنده، اتصالات و … است و دسترسی را برای کاربر بسیار آسان می‌نماید.

۵) زاویه دید گسترده

در خرید تلویزیون ال جی نکته‌ای که بسیار مهم است و به چشم می‌خورد، ایجاد یک زاویه‌ی دید گسترده در نمایشگر این دستگاه‌ها می‌باشد به طوریکه در هر نقطه‌ای از محیط، کیفیت و رنگ تصاویر به یک نحو بوده و از زوایای مختلف شاهد تغییر و کاهش کیفیت نمایشگر نخواهیم بود.

۶) رنگ طبیعی

تلویزیو‌ن‌های ال جی با صفحه‌ نمایشگری بسیار باکیفیت طراحی شده اند که قابلیت تشخیص بیش از یک میلیارد رنگ را دارا می‌باشند. بنابراین با ایجاد تصاویری طبیعی موجب می‌شوند از دیدن فیلم و مستند هایی با رنگ عالی و واقعی لذت ببرید.

images 1684138575 6461ea4f60627 - ۱۰ نکته طلایی برای خرید تلویزیون ال جی -

۷) رفرش ریت

رفرش ریت یکی از ویژگی های مربوط به انطباق تصاویر و به‌روزرسانی آن است که در تلویزیون‌های ال جی با توجه به مدل، از ۶۰-۱۲۰ هرتز متفاوت می‌باشد. اگر جزء افرادی هستید که به بازی علاقه دارید می‌توانید خرید تلویزیون ال جی با رفرش ریت بالا را امتحان کنید و از گیمینگ عالی در فضای خانه لذت ببرید.

۸) پورت‌های ارتباطی

درگاه‌های ارتباطی یکی دیگر از ویژگی های برجسته در خرید تلویزیون ال جی هستند که تعیین می‌کنند دستگاه از چه طریق‌هایی داده‌ها را وارد یا خارج نماید. تلویزیون‌های ال جی با توجه به مدل عرضه شده دارای درگاه‌هایی مانند؛ USB، کامپوزیت، WIFI، اتصال کابل نوری، HDMI، انتقال منابع تصویری، Component و … می‌باشند که دسترسی به دستگاه را بسیار آسان می‌نمایند.

۹) سایز نمایشگر

تلویزیون‌های ال جی در سایز های مختلفی از ۳۲ تا ۸۶ اینچ تولید و به بازار عرضه می‌گردند و متناسب با متراژ محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند. در خرید تلویزیون ال جی بهتر است که به سایز محیطی که می‌خواهید دستگاه را در آن نصب نمایید دقت کنید و سیستمی متناسب با متراژ محیط را خریداری نمایید.

۱۰) گارانتی خرید

گارانتی یکی از نکات اصلی در خرید تلویزیون ال جی است. تلویزیون‌های ال جی مجهز به گارانتی ۱۸ ماهه هستند و در صورتی که ناخواسته آسیب ببینند یا اختلال و ایرادی داشته باشند، توسط نمایندگی تعویض یا تعمیر قطعه می‌گردند.

در سایت اورجیمال به بررسی ۲ مدل از بهترین‌ تلویزیون‌های ال جی می‌پردازیم:

تلویزیون ال جی NANO75

تلویزیون ال جی NANO75 یکی از دستگاه‌های پرطرفدار و منحصر به فرد از کمپانی ال جی است که در ۶ سایز ۴۳، ۵۰، ۵۵، ۶۵، ۷۰، ۷۵ و ۸۶ اینچ عرضه می‌گردد. این دستگاه با کیفیت ۴K قابلیت ایجاد تصاویری واضح، شفاف و باکیفیت را داشته و همچنین با تشخیص بیش از یک میلیارد رنگ موجب می‌شود که از فیلم، مستند، بازی، اخبار، برنامه‌های سرگرمی و … لذت ببرید. قدرت خروجی صدا در این تلویزیون ۲۰ وات است که سبب ایجاد صدایی شفاف و همه‌ جانبه برای کاربر می‌گردد. سیستم عامل WebOS در این تلویزیون شامل مواردی مانند؛ نصب برنامه، پخش آهنگ با بلوتوث، قابلیت اتصال به موبایل، پشتیبانی از Apple Airplay و … بوده و امکان دسترسی را برای شما آسان می‌کنند. تلویزیون ال جی NANO75 از رفرش ریت ۶۰ هرتز بهره می‌برد که دارای انطباق تصاویر در حدی خوب است و قابلیت استفاده از بازی های سطح پایین را امکان‌پذیر می‌کند. پورت‌های ارتباطی در این دستگاه شامل؛ ۲ ورودی USB و ۳ ورودی HDMI می‌باشد همچنین این دستگاه قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث را دارا می‌باشد. در خرید تلویزیون ال جی NANO75 فروشگاه اورجیمال بهترین‌ را به شما ارائه می‌دهد.

images 1684138656 6461eaa0d84ec - ۱۰ نکته طلایی برای خرید تلویزیون ال جی -

تلویزیون ال جی NANO84

تلویزیون ال جی NANO84 دستگاهی ایده‌آل و محبوب است که کمپانی ال جی برای تولید آن از تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته است. این دستگاه در ۴ سایز ۵۰، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ توسط این کمپانی معتبر تولید و عرضه می‌گردد که می‌توانید بسته به متراژ محیط دلخواه از سایز موردنظر را خریداری نمایید. قدرت صدا در این دستگاه مانند NANO75 نیز ۲۰ وات بوده که قدرت پخش بالایی دارد و محیط را برای شما مانند سینما ایده‌آل می‌نماید. در خرید تلویزیون ال جی NANO84 لازم است سیستم عامل WebOS را در نظر بگیرید و از دسترسی آسان به برنامه‌های دستگاه لذت ببرید. رفرش ریت به منظور تعداد دفعات به‌روزرسانی تصاویر بر روی صفحه نمایش است که در این مدل تلویزیون ال جی ۶۰ هرتز بوده و قابلیت ساپورت بازی ها را در سطح کمی دارد. درگاه‌های ارتباطی در تلویزیون ال جی NANO84 مواردی مانند؛ ۲ ورودی USB و ۴ ورودی HDMI است که دسترسی را برای شما آسان می‌کند و همچنین از بلوتوث و وای فای نیز می‌توانید به دستگاه متصل شوید. فروشگاه اورجیمال در خرید تلویزیون ال جی بهترین‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد و به بررسی جزئیات این محصولات می‌پردازد.

منبع: اورجیمال

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.