پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برترین یوتیوبر های ایرانی – کسب درآمد دلاری از یوتیوب
    28 اردیبهشت 1402 - 10:13
    شناسه : 252276
    0

     یوتیوب یک شبکه اجتماعی است که همه محتوای انتشار یافته در آن به صورت ویدیویی است. این ویدیو‌ها در حوزه‌های مختلف علمی، سرگرمی، طنز و غیره ساخته شده است. افراد با بارگذاری ویدیو های ساخته شده و ایجاد کانال در یوتیوب به درآمد دلاری از این شبکه اجتماعی می‌رسند. به افرادی که در یوتیوب فعالیت می‌کنند یوتیوبر گفته می شود.

    پ
    پ

    فرقی ندارد دنبال یک ویدیو آموزشی، طنز، سرگرمی و یا حتی راهی برای کسب درآمد باشید. در هر صورت به احتمال زیاد انتخاب اول و آخر برای شما شبکه اجتماعی یوتیوب می باشد. تایید کننده حرف ما هم میلیاردها مخاطب از سراسر دنیا هستند که یوتیوب را برای تامین نیاز های خود انتخاب کرده اند.

    همین میلیاردها مخاطب موجب شده که درآمد از یوتیوب یک راه محبوب برای رسیدن به آرزوهای مالی افراد باشد. درآمدی که به دلاری بوده و آن را باید یک فرصت تکرار نشدنی برای هرشخص که تصمیم هوشمندانه می‌گیرد، دانست. اگر از امتحان شغل های متعدد خسته شده‌اید و یا هر جایی که رزومه می فرستید از شما سابقه کاری می‌خواهند، وقتش رسیده که  کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید. نترسید نیاز به هیچ سرمایه نخواهید داشت تنها کافیست که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا راه و روش رسیدن به یک درآمد دلاری بسیار ایده آل را به طور اصولی به شما آموزش دهیم.

    یوتیوب چیست؟

     یوتیوب یک شبکه اجتماعی است که همه محتوای انتشار یافته در آن به صورت ویدیویی است. این ویدیو‌ها در حوزه‌های مختلف علمی، سرگرمی، طنز و غیره ساخته شده است. افراد با بارگذاری ویدیو های ساخته شده و ایجاد کانال در یوتیوب به درآمد دلاری از این شبکه اجتماعی می‌رسند. به افرادی که در یوتیوب فعالیت می‌کنند یوتیوبر گفته می شود.

     چگونه از یوتیوب کسب درآمد دلاری داشته باشیم؟

     اگر دوست دارید از یوتیوب به درآمد برسید، پیش شرط آن این است که تعداد سابسکرایب کانال شما به ۱۰۰۰ نفر برسد. همچنین شما نیاز به ۴ هزار ساعت تماشا (واچ تایم) برای یک سال خواهید بود. اگر این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید قادر به کسب درآمد دلاری از کانال یوتیوب خود هستید.

     برای شروع درآمد از یوتیوب نیاز به یک حساب کاربری گوگل ادسنس  دارید که متاسفانه این امکان در ایران به دلیل وجود فیلترینگ وجود ندارد اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که راه های متعددی برای نقد کردن درآمد یوتیوب وجود دارد. برای مثال شما می توانید از شرکت های واسطه با کارمز مشخص، برای نقد کردن درآمدتان از یوتیوب کمک بگیرید. در ادامه بد نیست که با میزان درآمد یوتیوبرهای ایرانی که فیلترینگ نتوانسته مانعی برای کسب درآمد دلاری خیره کننده آنها شود، آشنا گردید.

    معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی

    • مهدی شجاری

    مهدی شجاری که قطعا او را با نام موبونیوز می‌شناسید، متولد 1373 است که حوزه فعالیت وی تکنولوژی، بررسی و تجزیه تحلیل گوشی‌های موبایل و… می‌باشد. شروع فعالیت مهدی شجاری از سال 1397 آغاز شده است. همه افرادی که تصمیم به خرید یک کالا در حوزه تکنولوژی دارند، ابتدا سری به ویدئوهای نقد و بررسی و معرفی موبونیوز می‌زنند. در حال حاضر این یوتیوبر مشهور نزدیک به 200 هزار دنبال کننده دارد.

    • فرشاد سایلنت

    فرشاد دهقانی که با نام فرشاد سایلنت به شهرت در یوتیوب رسیده است، متولد 1367 می‌باشد و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نرم افزار است. توانایی بالای این یوتیوبر در ادیت و همچنین دوستی و همکاری اش بایکی دیگر از یوتیوبرهای موفق یعنی آریا، موجب شد تا با اشتراک گذاری ویدئوهای استریم به صورت آنلاین، چالش های متفاوتی را برای مخاطبان رقم بزنند. اغلب محتواهای کانال فرشاد سایلنت را بازی های گروهی، ویدئوهای طنز و… تشکیل می‌دهد. فرشاد سایلنت دارای 536 هزار نفر مخاطب در کانال یوتیوبش است که ویو ویدئوهایش به صورت میانگین به عدد 500 هزار می‌رسد. درآمد دلاری فرشاد سایلنت، 33000 دلار تخمین زده شده است.

    • آریا کئوکسر

    آریا رحمتی جزء یکی از جوان‌ترین یوتیوبرهای ایرانی است که 26 سال سن دارد. شروع فعالیت آریا که حالا با نام آریا کئوکسر شناخته می‌شود، با استریم و محتواهای گیمینگ و با بازی اکشن counter strike بوده است. در حال حاضر حدود 1500 ویدئو مربوط به انواع بازی‌ها در کانال این یوتیوبر موجود است. آریا که حالا به ترکیه مهاجرت کرده است، دارای 422 هزار سابسکرایبر و 68000 دلار درآمد ماهیانه می‌باشد.

    • کیودی پای

    کیان یکی دیگر از یوتیوبرهای موفق ایرانی می‌باشد که با 25 سال سن، خیلی زود راه‌های موفقیت در یوتیوب را پیموده است. الگوی کیان  PewDiePie می‌باشد که در ابتدا با گوشی همراه خود شروع به فعالیت در یوتیوب کرده است و اکثر محتواهای وی متعلق به بازی مشهور GTA با چاشنی طنز می‌باشد. همین امر به جذابیت ویدئوهای وی افزوده است. حدود 700 ویدئو منتشر شده در کانال کیودی پای برای وی 183 هزار سابسکرایبر را به همراه داشته است. درآمد کیودی پای در حال حاضر نزدیک به 20000 دلار است.

    حالا که متوجه شدید رسیدن به درآمدی که حتی با بیست سال کار کردن سخت هم به آن نمی‌رسید با یوتیوب در عرض چند ماه امکان پذیر است، پس ادامه مطالب که در رابطه با آموزش یوتیوب می‌باشد تا شما را تبدیل به یک یوتیوبر موفق با درآمد بالا کند را از دست ندهید. شما برای راه‌اندازی یک کانال یوتیوب خوب میبایست به مواردی توجه کنید که شامل موارد زیر است:

     تولید محتوای کپی ممنوع

     اگر هدفتان کسب درآمد دلاری و بالا رفتن تعداد سابسکرایب‌های کانالتان است، پس دور انتشار محتوای کپی شده خط قرمز بکشید چرا که یوتیوب مزد زحمات شما را پرداخت می کند پس اگر شما زحمتی نکشید و محتوا را از جاهای دیگر کپی می‌کنید، قطعاً پول به شما پرداخت نخواهد شد. این قانون کپی رایت برای محتواهایی که روی آنها آهنگ هم می‌گذارید صدق می‌کند. یعنی اگر از تولید کننده آهنگ ویدیو خود نامی نبرید، امکان جریمه شدن توسط یوتیوب و محدودیت برای کانال‌تان وجود دارد.

     ویدیو های خشن آزار دهنده و غیر اخلاقی در یوتیوب ممنوع است

     فراموش نکنید که یوتیوب، فضای امن را برای افراد به وجود آورده و از هر کس که بخواهد این فضا را  با ویدیو های غیر اخلاقی جنسی و خشن متشنج کند، مقابله خواهد کرد. پس واضح است که کسب درآمد از یوتیوب با انتشار این نوع محتواها غیر ممکن می‌باشد.

     ‏ سئو یوتیوب را اجرا کنید

     فاکتورهای مهمی برای موفقیت شما در یوتیوب تاثیرگذار است که یکی از مهم‌ترین آنها سئو یوتیوب می‌باشد.

    انجام اقداماتی همچون نوشتن توضیحات، دیسکریپشن و… که در مجموع سئو یوتیوب می‌شود، موجب رشد کانال یوتیوب شما و نتیجه آن بالا رفتن درآمد از این طریق برایتان خواهد شد.

    از محتوا های جذاب استفاده کنید

     ساخت محتواهای جذاب که برای مخاطب، جدید و منحصر به فرد باشد، باعث می‌شود تا نصف راه موفقیت در یوتیوب و کسب درآمد دلاری را با موفقیت پشت سر بگذارید.

     یادگیری الگوریتم های یوتیوب

     قطعا کار کردن با هر ابزار و پلتفرمی نیازمند این است که از همه الگوریتم‌ها و شرایط آن آگاه باشید. می‌دانیم که این اقدام نیاز به آموزش و کسب اطلاعات اصولی دارد. که البته با کمی تحقیق و جست و جو به اطلاعات جامعی در این رابطه خواهید رسید.

     میزان درآمد از یوتیوب چقدر است؟

     اگر همه شرایط گفته شده را اجرا کنید، همه چیز برای کسب درآمد از کانال یوتیوب برایتان مهیا است و به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید بین ۳ تا ۵ دلار از یوتیوب درآمد خواهید داشت که این مبلغ با افزایش سابسکرایبرها و میزان تماشای ویدئوهایتان به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

    کلام پایانی

    کسب درآمد از یوتیوب بسیار جذاب است و می تواند همه آرزو و رویاهای شما را به واقعیت برساند، به شرطی که ترفندهای رسیدن به این هدف را بدانید و ما در این مقاله تلاش کردیم تا همه این نکات را پوشش دهیم تا با نگاهی دقیق و شفاف قدم در این مسیر موفقیت آمیز بگذارید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.