جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعتراف کارگر اخراجی به قتل مرد موبایل فروش در کوچصفهان
    04 دی 1395 - 11:18
    شناسه : 25240
    0

    کارگر ۲۲ ساله به قتل مرد موبایل فروش برای پنهان ماندن راز سرقت هایش اعتراف کرد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ خیرخواه معاون اجتماعی پلیس گیلان در تشریح جزئیات کشف جنایت در مغازه موبایل فروشی گفت: روز ۲۸ آذرماه مفقود شدن موبایل فروش در کوچصفهان به ژلیس اطلاع داده شد. بررسی های اولیه نشان می داد […]

    پ
    پ

    کارگر ۲۲ ساله به قتل مرد موبایل فروش برای پنهان ماندن راز سرقت هایش اعتراف کرد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ خیرخواه معاون اجتماعی پلیس گیلان در تشریح جزئیات کشف جنایت در مغازه موبایل فروشی گفت: روز ۲۸ آذرماه مفقود شدن موبایل فروش در کوچصفهان به ژلیس اطلاع داده شد. بررسی های اولیه نشان می داد این مرد پس از خروج از مغازه مفقود شده و دیگر جوابگوی تلفن همراهش نیست.

    وی ادامه داد: ساعتی بعد ماموران خودروی مرد موبایل فروش را در حالی که روی آن آثار خون وجود داشت در یکی از روستاهای بخش لشت نشای رشت، پیدا کردند.

    به گفته سرهنگ خیرخواه، با بیان اینکه جسد حوالی خودرو رها شده بود، تاکید کرد: ماموران در بررسی های اولیه به شاگرد سابق مغازه مشکوک شده و او را دستگیر کردند. پسر ۲۲ ساله در تحقیقات اولیه منکر قتل شد اما با انجام تحقیقات فنی به قتل صاحبکارش اعتراف کرد و مدعی شد:تصمیم به سرقت از مغازه گرفتم.بعد از سرقت صاحبکارم متوجه شد و من را اخراج کرد.

    شب حادثه وقتی سوار خودرواش شدم از من خواست گوشی های سرقتی را پس دهم در غیر اینصورت با انتشار فیلم دوربین ها آبروی من را می برد. من هم عصبانی شده و با چاقویی که همراهم بود چند ضربه به او زده و جسدش را در روستایی در آستانه اشرفیه رها کردم.

    معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه متهم با قرار قانونی بازداشت شد، تاکید کرد: تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.


     منبع: میزان | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.