پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکات مهم در خرید یویو که نباید فراموش کنید
    30 اردیبهشت 1402 - 13:11
    شناسه : 253079
    1

    یویو یک بازی خاطره انگیز و قدیمی است که کودکان نسل های مختلف را سرگرم خود کرده است. این وسیله ساده و جذاب حالا با شکل و شمایل متفاوتی نسبت به قدیم تولید و عرضه می شود. انواع مختلف یویو حتی برای سرگرم شدن افراد بزرگسال نیز مناسب است.

    پ
    پ

    چرا یویو یک بازی سرگرم کننده محسوب می شود ؟

    سرگرم شدن در اوج سادگی و جذابیت، مهمترین فاکتور موفقیت یویو در این سال ها بوده است. این وسیله محبوب برای سرگرمی چند ساعته کودکان مناسب است. کافیست این وسیله را در اختیار کودکان و عزیزان خود قرار دهید تا در دنیای خیال انگیز خود مشغول بازی باشند.

    خرید یویو جدید

    نکات مهم و ضروری در هنگام خرید یویو

    خرید یویو نیز مانند هر وسیله سرگرمی دیگر، نیازمند رعایت برخی نکات ساده است. مهمترین نکته توجه به جنس این محصول است. یویو معمولا از چوب ، پلاستیک یا فلز تولید می شود. مدل های پلاستیکی پرطرفدار ترین نوع یویو در بازار است که احتمالا خرابی بشدت کم، تنوع رنگ و مدل زیاد و استحکام بسیار خوبی دارد.

    برخلاف مدل های پلاستیکی ، مدل های چوبی مقاومت زیادی نداشته و ممکن است در اثر برخورد با اشیاء یا افتادن بر روی سطوح سفت، دچار شکستگی و ناکارآمدی شوند. همچنین مدل های فلزی نیز کیفیت ساخت و مقاومت خوبی دارند، اما قیمت آن ها بیشتر از مدل های پلاستیکی و چوبی است. جنس این مدل یویوها از آلومینیوم است.

    نکته بعدی انتخاب طرح و رنگ مناسب است. با توجه به روحیات و علاقه کودک خود به رنگ یا حتی شخصیت های کارتونی، می توانید یک یویو جذاب را برای آن انتخاب و خریداری کنید.

     خرید یویو قدیمی

    توجه به جنس نخ

    مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، جنس نخ یویو است. اهمیت این موضوع در این است که به دلیل بازی و فشار به این قسمت، ممکن است به سرعت خراب و پاره شده و نیاز به تهیه نخ جدید داشته باشید. پس بهتر است نخ یویو از جنس کتان یا پلی استر باشد. جالب است بدانید که پلی استر مقاومت بیشتری نسبت به کتان داشته و بسیار باکیفیت است.

    مورد بعدی انتخاب نوع یویو است. یویوهای جدید تفاوتی که نسبت به مدل های قدیمی دارند در نوع دکمه آن ها است. امروزه مدل های دستی و اتوماتیک یویو تولید می شوند. مدل های اتوماتیک مقاومت و ماندگاری بیشتری داشته و ویژگی آن این است که، به صورت خودکار یویو را به دست شما بر می گرداند. این ویژگی می تواند برای کودکان هیجان انگیز باشد.

    تفاوت یویو ریسپانسیو و غیر ریسپانسیو

    جالب است بدانید که برخی از افراد به صورت حرفه ای اقدام به بازی با یویو می کنند. حتی کلاس ها، دوره ها و ویدئوهای آموزشی مختلفی نیز در این زمینه وجود دارد. در یویوهای ریسپانسیو نوعی بلبرینگ به کار رفته است که عرض کمی داشته و زمان بسیار کمتری برای جمع شدن نیز دارند. این موضوع در مدل های غیر ریسپانسیو، کاملا برعکس بوده و سرعت جمع شدن و چرخش بیشتر می شود. در صورتی کند شدن و گیر داشتن، می توانید بلبرینگ یویو را خارج کرده و آن را شستشو یا روغن کاری کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.