×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

Spotify، یک ارائه دهنده خدمات صوتی و پخش صوتی سوئدی است که در سال ۲۰۰۶ توسط Daniel Ek تأسیس شد. Spotify با نام Spotify Technology S.A در لوکزامبورگ گنجانده شده است، و دفتر مرکزی آن در استکهلم سوئد با دفتر در ۱۷ کشور مختلف در سراسر جهان قرار دارد. خرید اکانت اسپاتیفای یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات پخش موسیقی در جهان است که از مارس ۲۰۲۱ بیش از ۳۵۶ میلیون کاربر فعال ماهانه از جمله ۱۵۸ میلیون مشترک پرداخت کننده از جمله ۱۵۹ میلیون مشترک در جهان است.

Spotify Premium چیست؟

Spotify Premium نسخه پولی این سرویس است که امکانات بیشتری را در اختیار طرفداران خود قرار می دهد. برای استفاده از نسخه غیر رایگان باید هزینه پرداخت کنید، اما اگر فقط می خواهید از Spotify برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید و ویژگی های بیشتری نمی خواهید، نسخه رایگان نیازهای شما را برآورده می کند. Spotify رایگان توسط سیستم های تبلیغاتی حمایت می شود، اما در نسخه پریمیوم به دلیل هزینه ای که پرداخت کرده اید، دیگر تبلیغات آزاردهنده نخواهید داشت و از گوش دادن به موسیقی لذت خواهید برد.

انواع اکانت های اسپاتیفای

Spotify شامل سه نوع حساب رایگان، پریمیوم و محدود است:

Spotify رایگان

در اسپاتیفای رایگان می توانید بدون پرداخت هزینه از امکانات خدمات استفاده کنید. ویژگی هایی مانند یافتن و گوش دادن به آهنگ های مختلف، کشف موسیقی جدید، به اشتراک گذاری موسیقی با دوستان و ایجاد چندین لیست پخش در حساب رایگان Spotify موجود است، اما برخی از ویژگی ها در دسترس نیستند.

Spotify Premium Family

در این نوع اکانت شما به تمامی امکانات Spotify Premium دسترسی دارید و علاوه بر آن می توانید اکانت ۵ عضو دیگر خانواده خود را پریمیوم کنید. اما هیچ اطلاعاتی مانند آهنگ یا لیست پخش بین اعضای این طرح به اشتراک گذاشته نمی شود. با خرید اکانت خانوادگی Spotify می توانید به راحتی به ویژگی های آن دسترسی داشته باشید.

Spotify Premium Personal

با این طرح مانند طرح خانواده، شما به تمامی امکانات Spotify Premium دسترسی دارید، اما دیگر امکان پرمیوم کردن حساب کاربری را ندارید و این طرح در واقع طرح اصلی Spotify Premium است و به آن Individual نیز می گویند. طرح.

Spotify برای دانش آموزان

این طرح مخصوص دانش آموزان است و نسبت به طرح شخصی اسپاتیفای قیمت کمتری دارد اما در نظر داشته باشید که برای فعال سازی آن نیاز به ارسال مدارک آموزشی دارید و برای افراد عادی قابل فعال سازی نیست.

دانلود موزیک

با خرید Spotify Premium می توانید ده هزار آهنگ را دانلود کرده و در تلفن همراه یا کامپیوتر خود ذخیره کنید و در پنج دستگاه به آنها دسترسی داشته باشید. این ویژگی در سرویس رایگان ارائه نشده است.

حذف تبلیغات

با Spotify Premium می توانید بدون وقفه و بدون تبلیغات در ابتدا، وسط و انتهای موسیقی به آهنگ ها گوش دهید.

پرش نامحدود

در حساب رایگان Spotify می توانید آهنگ ها را رد کنید اما بیش از ۵ بار در روز مجاز نیست در حالی که در نسخه پریمیوم اینطور نیست و می توانید هر آهنگی را که دوست ندارید بدون محدودیت رد کنید.

قابلیت اتصال

در صورت خرید اشتراک پریمیوم سرویس Spotify، قابلیت Spotify Connect برای شما فعال می شود. با استفاده از این گزینه، می توانید Spotify را به هر دستگاهی با Wi-Fi متصل کنید و از بلندگوهای تلویزیون، رایانه شخصی و سایر دستگاه های بی سیم خود به موسیقی گوش دهید. پس از اتصال، امکان کنترل پخش موسیقی با گوشی نیز وجود دارد.

دانلود موسیقی از Spotify Premium

با Spotify Premium امکان دانلود آهنگ ها و پخش آفلاین وجود دارد، اما پس از دانلود آلبوم و لغو اشتراک در آینده، دیگر امکان دسترسی به آن آهنگ ها وجود ندارد. همچنین امکان ذخیره آهنگ ها روی سی دی یا فلش وجود ندارد.

پیشنهادهای مختلف اشتراک ماهانه Spotify Premium

Spotify Premium Individual فقط برای موسیقی Spotify Premium Student Students که به موسیقی گوش می دهند Spotify Premium Duo برای افرادی که با هم به موسیقی گوش می دهند. Spotify Premium Family برای خانواده هایی که با هم موسیقی گوش می دهند.

یک حساب Spotify Premium پیدا کنید

برای بررسی جزئیات حساب Spotify Premium خود، به صفحه کاربری خود بروید و از منوی سمت چپ گزینه Account را انتخاب کنید. سپس وارد بخش Your Plan شوید و با کلیک روی گزینه \”View Details\” بررسی کنید که آیا حساب شما پرداخت شده است یا خیر.

قیمت Spotify Premium

برخی از عوامل بر قیمت اکانت اسپاتیفای پریمیوم تاثیر می گذارد که این عوامل عبارتند از: نوع شارژ و فعال سازی حساب کاربری، نوع فعال سازی اسپاتیفای پریمیوم از طریق ۴ پلن دوگانه، خانوادگی و دانشجویی قابل انجام است و هزینه اشتراک انفرادی و دوگانه می باشد. بالاتر . در طرح خانواده ۵ نفر می توانند به طور همزمان از امکانات حساب پرمیوم استفاده کنند. مقرون به صرفه ترین طرح اشتراک خانوادگی است که هیچ تفاوتی با طرح انفرادی ندارد. در این طرح حق اشتراک بین ۵ نفر تقسیم شده و هزینه پرداختی هر نفر کمتر است. منطقه کشور حساب کاربری Spotify قیمت اشتراک Premium Spotify در سراسر جهان یکسان نیست و در هر کشوری با قیمت های متفاوتی ارائه می شود. خدماتی که به صورت بین المللی و فرامرزی فعالیت می کنند، به منظور افزایش مخاطب و قیمت گذاری منصفانه، هزینه اشتراک خود را متناسب با پارامترهایی مانند درآمد مردم، ارزش پول رایج کشور، جمعیت کاربران فعال و … ارزیابی می کنند. در حال حاضر اسپاتیفای کمترین هزینه اشتراک را در کشورهای روسیه، آرژانتین، ترکیه، هند، فیلیپین و … دارد اما در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، نروژ، سوئد و دانمارک بالاترین قیمت را دارد.

تشخیص Spotify کرک شده

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید متوجه شوید که آیا اشتراک Spotify شما غیرقانونی است یا خیر. عدم تطابق قیمت با منطقه و نوع فعال سازی اکانت می تواند یکی از نشانه های شلوغ بودن سرویس باشد و اگر فروشگاهی Spotify Premium را با قیمت بسیار پایین ارائه می دهد، باید بدانید که این اشتراک با دلارهای سرقتی فعال شده است. یا یک حساب خانوادگی کرک شده و اشتراک شما قطعا غیرقانونی خواهید بود. ارائه طرح و تعرفه ممتاز Spotify دائمی یا مادام العمر راه دیگری است که می توانید تشخیص دهید که حساب کرک شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.