شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتقاد شورای شهر از افزایش فروشگاه های زنجیره ای در لاهیجان
    06 دی 1395 - 20:36
    شناسه : 25496
    0

    اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان، از افزایش نامتناسب فروشگاه های زنجیره ای و وارد آمدن آسیب به واحدهای صنفی کوچک انتقاد و ابراز نگرانی کردند. به گزارش «بامردم»،  اعضای این شورا در چهل و پنجمین جلسه علنی ، نسبت به لطمه خوردن واحدهای صنفی کوچک به دلیل افزایش نامتناسب فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابزار نگرانی کردند. اعضای […]

    پ
    پ

    photo_2016-12-26_20-04-40

    اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان، از افزایش نامتناسب فروشگاه های زنجیره ای و وارد آمدن آسیب به واحدهای صنفی کوچک انتقاد و ابراز نگرانی کردند.

    به گزارش «بامردم»،  اعضای این شورا در چهل و پنجمین جلسه علنی ، نسبت به لطمه خوردن واحدهای صنفی کوچک به دلیل افزایش نامتناسب فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابزار نگرانی کردند.
    اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان در این جلسه با انتقاد از افزایش نامتناسب فروشگاه‌های زنجیره‌ای در این شهر اظهار داشتند: با افزایش قارچ گونه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهر لاهیجان ، رجوع به سوپرمارکت‌های کوچک یا همان بقالی‌های سابق کاهش پیدا می‌کند و این افزایش در نهایت بقالی‌ها را به ورشکستگی می رساند.
    آنان تاکید کردند: از سوی دیگر اگر یک جوان با هزینه‌ای مختصر توان ایجاد یک سوپر مارکت را داشت با رشد این فروشگاه های زنجیره ای این امکان را هم از دست می‌ دهد و آن جوان باید به کارگر یا کارمند یک فروشگاه زنجیره‌ای تبدیل شود که امنیت شغلی نیز نخواهد داشت در صورتی که قبل از آن، این امکان را داشت که خود صاحب یک کاسبی شود.
    اعضای شورای شهر لاهیجان با ابراز گلایه از راه اندازی فروشگاه های بزرگ بدون پارکینگ، این فروشگاه ها را موجب اشغال خیابان ها و ایجاد ترافیک و پارک غیر مجاز خودروها در تعداد زیادی از خیابان های لاهیجان می دانند .
    براساس این گزارش ، مدیریت شهری لاهیجان همواره سعی کرده برای رفاه حال کسبه و کمک به رشد اقتصادی لاهیجان در برپایی نمایشگاه های فصلی از ورود غرفه داران غیر بومی جلوگیری کند.
    اعضای شورای شهر لاهیجان تاکید کرده اند که هم اکنون نیاز است بمنظور حمایت از واحدهای صنفی کوچک ، برای رشد فروشگاه‌های زنجیره‌ای تدبیری اندیشیده شود و جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان لاهیجان ، رئیس اتاق اصناف و مسئولین نظارتی شهرستان تشکیل و برای توسعه آنها محدودیت درنظر گرفته شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.