پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • موشکافی شیائومی بلک شارک ۵ پرو
    17 خرداد 1402 - 10:37
    شناسه : 255540
    0

    گوشی شیائومی بلک شارک پنج پرو با قدرت بی نظیر سخت افزاری و نرم افزاری عرضه شده است و جدیدترین امکانات تلفن‌های هوشمند را می‌توانید در این محصول بیابید. در حقیقت، این تلفن همراه به صورتی طراحی شده است تا بتواند برای این برند آبروداری کند و با تهیه آن تا سال‌ها از خرید یک گوشی هوشمند جدید بی نیاز خواهید شد.

    پ
    پ

    گوشی شیائومی بلک شارک پنج پرو به عنوان یک گوشی گیمینگ در بازار شناخته می‌شود و به همین دلیل است که سخت افزار و نرم افزار جامعی در این محصول ارائه شده است. سیستم عامل این محصول نسخه دوازده اندروید است که در آن از رابط کاربری جذاب و پر سرعت Joy UI 13 استفاده شده است.

    word image 255540 1 scaled - موشکافی شیائومی بلک شارک 5 پرو -

    گوشی بلک شارک پنج پرو

    ساختار کلی شارک پنج پرو

    وزن بلک شارک پنج پرو به دویست و بیست گرم می‌رسد و شیائومی ابعاد این تلفن هوشمند را به ۹.۵*۷۶.۵*۱۶۳.۹ میلی متر رسانده است. با این ابعاد، گوشی بلک شارک پنج پرو یک فبلت است که در مقایسه با گوشی‌های هوشمند معمولی اندازه بزرگ‌تری خواهد داشت.

    دو سیم کارت را می‌توان به صورت همزمان روی این تلفن همراه نصب کرد که از نوع نانو سیم خواهند بود. گفتنی است، بدنه این محصول با استفاده از مواد بسیار با کیفیت ساخته شده است و شما می‌توانید این تلفن همراه را در رنگ‌های مشکی یا سفید در بازار تهیه کنید.

    صفحه نمایش

    از یکی از با کیفیت‌ترین صفحات نمایش در این گوشی هوشمند استفاده شده است که قابلیت تشخیص یک میلیارد رنگ را دارد. این صفحه نمایش نرخ به روز رسانی ۱۴۴ هرتزی دارد و ویژگی HDR10+ در آن به کار گرفته شده است تا تصاویر خروجی به کیفیت شگفت انگیزی برسند.

    word image 255540 2 - موشکافی شیائومی بلک شارک 5 پرو -

    گوشی شیائومی Black Shark 5 Pro

    رزولوشن ارائه شده در این صفحه نمایش در حالت حداکثری فول اچ‌دی است و نرخ تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به ۳۹۵ پیکسل در اینچ رسیده است. بهتر است تا بدانید گوشی بلک شارک پنج پرو را می‌توان یک تلفن همراه تمام صفحه به حساب آورد چرا که حدود ۸۶ درصد از بدنه جلویی را صفحه نمایش تشکیل داده است.

    پردازنده مرکزی

    گوشی شیائومی Black Shark 5 Pro از یک پردازنده قدرتمند چهار نانومتری بهره می‌برد که با هشت هسته فعال ساخته شده است. این پردازنده در اولین هسته خود فرکانس سه گیگاهرتزی را تولید خواهد کرد و می‌توان از هفت هسته دیگر نیز انتظار سرعت ۲.۵ و ۱.۸ گیگاهرتزی را داشت.

    این پردازنده از نوع SM8450 شرکت کوالکام است که با فناوری مدرن توسعه داده شده است و بهینه سازی مصرف باتری آن در مقایسه با سایر پردازنده‌ها بی نظیر خواهد بود. برند تولید کننده از یک پردازشگر گرافیکی نیز در این محصول استفاده کرده است که Adreno 730 نام دارد و با استفاده از آن می‌توان با کیفیت عالی تصاویر را در خروجی دریافت کرد.

    حافظه داخلی و حافظه رم

    از نظر حافظه داخلی و ظرفیت ذخیره سازی در این محصول مشکلی نخواهید داشت چرا که از ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی در این تلفن همراه استفاده شده است. باید اشاره کرد که این محصول دارای کانفیگ‌های مختلفی است و در صورت نیاز می‌توانید از کانفیگ ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی نیز استفاده کنید.

    حافظه رم بسیار بالایی در این تلفن هوشمند به کار رفته است که در حالت پایه هشت گیگابایت است اما در کانفیگ‌های پیشرفته‌تر می‌توانید از حافظه شانزده گیگابایتی رم نیز استفاده کنید. با این شرایط، در زمان اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های حجیم مشکلی نخواهید داشت.

    سیستم دوربین

    از سیستم دوربین مدرن و متمایزی در بلک شارک پنج پرو استفاده شده است که سه لنز دقیق و پیشرفته دارد. دقیق‌ترین لنز این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن از دو لنز سیزده و پنج مگاپیکسل نیز برای تصویر برداری اولترا واید و تله فوتو استفاده شده است.

    دقت داشته باشید که کیفیت فیلم برداری این دوربین به ۴K می‌رسد و نرخ ثبت تصاویر در این سیستم فیلم برداری سی یا شصت فریم در ثانیه خواهد بود.

    قابلیت‌های ارتباطی

    از قابلیت‌های ارتباطی متنوعی در این محصول استفاده شده است که وای‌فای نسخه شش و بلوتوث نسخه ۵.۲ هستند. سیستم موقعیت یاب جهانی نیز از جمله بهترین قابلیت‌های این محصول به حساب می‌آیند و در کنار آن، شما می‌توانید از رابط NFC نیز برای تبادل اطلاعات بین تلفن همراه و سایر دستگاه‌های دیجیتال استفاده کنید.

    گفتنی است، رابط یواس‌بی Type-C ویژگی مهم این محصول است که امکان مبادله داده‌ها با سرعت بالایی در آن فراهم شده است.

    شیائومی تصمیم گرفته است تا از رابط رادیو در این تلفن همراه استفاده نکند. البته، در بسیاری از تلفن‌های همراه امروزی این ویژگی وجود ندارد و در صورت نیاز، کاربر می‌تواند از ایستگاه‌های اینترنتی رادیویی استفاده کند. همچنین، شما جک ۳.۵ میلی متری هدفون را در این تلفن هوشمند مشاهده نخواهید کرد و در صورت نیاز می‌توانید از رابط بلوتوث برای اتصال هدفون به تلفن همراه‌تان استفاده کنید.

    حسگرها

    حسگرهای متنوعی در بلک شارک پنج پرو استفاده شده است که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان اثر انگشت دانست. این محصول دارای شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و حتی قطب نما است. در صورتی که به بارومتر نیاز داشته باشید، باید نسخه مخصوص چین را تهیه کنید چرا که برند تولید کننده تنها در این نسخه حسگر بارومتر را فراهم کرده است.

    شارژدهی باتری

    شارژدهی باتری این محصول تا یک روز کاری خواهد بود و این شارژدهی مناسب توسط باتری ۴۶۵۰ میلی آمپر ساعتی تلفن همراه تامین خواهد شد. دقت داشته باشید که از یک قابلیت به روز و منحصر به فرد در این محصول استفاده شده است که شارژ سریع با توان ۱۲۰ واتی است.

    کاربر با استفاده از این قابلیت شارژ سریع می‌تواند تنها در ۱۵ دقیقه باتری تلفن همراه را تا صد در صد شارژ کند که یک رکورد بی نظیر در بازار تلفن‌های هوشمند به شمار می‌رود.

    سخن آخر

    گوشی شیائومی بلک شارک پنج یک محصول گیمینگ همراه به شمار می‌رود و برند سازنده به همین دلیل امکانات جامع و کاملی را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. شما در این محصول به یک پردازنده قدرتمند چهار نانومتری دسترسی دارید که قدرت ارائه سرعت بی نظیری را دارد. باید اشاره کرد که از نظر حافظه داخلی و حافظه رم نیز این محصول یک تلفن هوشمند بی نظیر است و می‌توان روی قابلیت‌های گیمینگ آن حساب ویژه‌ای باز کرد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.