سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تعمیر گیربکس اتوماتیک در گیلان
    17 خرداد 1402 - 21:58
    شناسه : 255591
    1

    تعمیر گیربکس اتوماتیک در گیلان و بررسی مهم‌ترین مشکلات موجود در سیستم گیربکس‌های امروزی ، با ما همراه باشید

    پ
    پ

    تعمیر گیربکس اتوماتیک در گیلان برای حفظ سلامت ساختار فنی وسایل نقلیه در مدل‌های خارجی و ایرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این بخش به عنوان نیروی محرکه اتومبیل برای انتقال نیرو مورد توجه قرار دارد و بسیاری از رانندگان حرفه‌ای به سلامت این قطعه در اتومبیل خود اهمیت می‌دهند.

    برای جلوگیری از بروز مشکلات فنی سنگین در وسایل نقلیه همواره باید به سلامت گیربکس دقت داشته باشید. در این خصوص اطلاعاتی را در خصوص فرایند تعمیر و تعویض این قطعات ارائه می‌دهیم که برای بهبود عملکرد فنی وسایل نقلیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پس در ادامه این صفحه با ما همراه باشید تا این اطلاعات را کسب کنید.

    تعمیر گیربکس اتومات در گیلان ، گیلان گیربکس ، تعمیر گیربکس اتوماتیک در گیلان

    آموزش تعمیرات گیربکس

    تعمیر گیربکس اتوماتیک در گیلان با روش‌ها و مراحل به خصوصی انجام می‌شود. آشنایی با این مراحل به شما کمک می‌کند که تعمیرات این قطعات را با کیفیت بالاتری انجام دهید. برخی از این مراحل را در زیر مشاهده می‌کنید.

    آشنایی با انواع گیربکس‌ها

    برای این که این قطعات را بهتر و دقیق‌تر تعمیر کنید، باید با چند دسته بندی مهم از این محصولات آشنایی داشته باشید. گیربکس‌های دستی، گیربکس‌های نیمه اتوماتیک یا نیمه خودکار و گیربکس اتومات و خودکار از مهم‌ترین مدل‌های این محصولات هستند که هر یک با فرایند به خصوصی تعمیر می‌شوند.

    تعمیر و نگهداری از این قطعات فنی با روش‌های به خصوصی انجام می‌گیرد. این روزها این گیربکس‌ها در مدل‌های اتومات و دستی بیشتر آشنایی دارند. از این دو نوع گیربکس در انواع سیستم‌های فنی وسایل نقلیه استفاده می‌شود. عملکرد هر یک از این سیستم‌ها با هم تفاوت دارد.

    انواع گیربکس‌های دستی

    گیربکس‌های دستی و اتومات هر یک مدل‌های مختلفی دارند. گیربکس‌های دستی شامل مدل‌های ترتیبی و غیر ترتیبی می‌شوند. این مدل گیربکس‌ها در سیستم خودروهای امروزی منسوخ شده‌اند و کارایی کمتری دارند. استفاده از آن‌ها بیشتر در موتورسیکلت‌ها انجام می‌گیرد.

    انواع گیربکس‌های اتومات

    گیربکس‌های اتومات نیز دسته بندی‌های خاص خود را دارند و هر یک از این دسته بندی‌ها با فرایند به خصوصی نگهداری و تعمیر می‌شوند. گیربکس‌های اتومات سیاره‌ای، گیربکس‌های AMT، انواع گیربکس‌های پیوسته متغیر، گیربکس‌های دو کلاچه و… در این میان جای می‌گیرند و هر یک از آن‌ها از پیشرفته‌ترین دسته بندی‌های گیربکس به شمار می‌روند.

    تعمیر گیربکس اتومات در گیلان ، گیلان گیربکس ، تعمیر گیربکس اتوماتیک در گیلان

    مهم‌ترین مشکلات موجود در سیستم گیربکس‌های امروزی

    تعمیرات گیربکس اتوماتیک در گیلان با در نظر گرفتن آسیب‌های فنی موجود در این سیستم‌ها انجام می‌گیرد. وجود مشکل در بخش‌های مختلف گیربکس سبب آسیب دیدن سایر قطعات فنی موجود در اتومبیل شما می‌شود. به همین خاطر با مشاهده هر یک از مشکلات زیر باید برای رفع این اختلالات اقدام کنید. مهم‌ترین و رایج‌ترین مشکلاتی که در سیستم فنی گیربکس شما به وجود می‌آیند به شرح زیر هستند:

    مشکلات نشتی روغن

    در خدمات تعمیراگیربکس اتوماتیک در گیلان نشتی روغن یکی از مهم‌ترین مواردی است که چک و بررسی می‌شود. در صورتی که این مشکلات را در سیستم فنی وسیله نقلیه خود مشاهده کردید هر چه سریع‌تر برای رفع آن اقدام کنید. کاهش سطح روغن در گیربکس یکی از مهم‌ترین اختلالاتی است که در این قطعات به وجود می‌آید و آسیب‌های جدی به وجود می‌آورد. این کاهش سطحی به دلیل نشتی روغن به وجود می‌آید.

    البته نشتی روغن در صورتی نشان دهنده کاهش سطح روغن و آسیب به قطعه گیربکس است که چندین بار این اتفاق بیفتد و رد روغن را بر روی دنده‌های اتومبیل خود مشاهده کنید. در این زمینه بهتر است فیلترهای گیربکس خود را تعویض کنید. در صورت تعویض فیلترها بخش مهمی از مشکلات موجود برطرف خواهند شد.

    تعمیر گیربکس اتومات در گیلان ، گیلان گیربکس ، تعمیر گیربکس اتوماتیک در گیلان

    شکستگی قطعات

    تعمیرات گیربکس اتوماتیک در گیلان با در نظر گرفتن برخی نشانه‌های فیزیکی موجود در این سیستم‌ها انجام می‌گیرد. در صورتی که هر گونه شکستگی در قطعات موجود در وسیله نقلیه خود مشاهده کردید، باید حتماً سایر قطعات فنی داخلی آن‌ها را بررسی کنید. با مشاهده هر گونه از این آسیب‌ها باید به خرابی و شکستگی قطعات موجود در گیربکس وسیله نقلیه خود نیز پی ببرید.

    این مشکلات سبب بروز سروصدا در سیستم فنی گیربکس شما می‌شود. برای حل این مشکل باید حتماً به تعمیرکاران و کارشناسان فنی مربوطه مراجعه کنید. در صورتی که این مشکلات برطرف نشوند، سیستم برقی وسیله نقلیه شما به شدت آسیب می‌بیند.

    نکات نگهداری از سیستم گیربکس وسایل نقلیه

    تعمیرات گیربکس اتوماتیک در گیلان با در نظر گرفتن برخی نکات دقیق در این زمینه انجام می‌شود. در صورتی که به این نکات مهم توجه نداشته باشید بی شک سیستم فنی وسیله نقلیه شما در این خصوص آسیب‌های جدی می‌بیند. سرویس دوره‌ای این قطعات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همان طور که می‌دانید هر وسیله نقلیه‌ای باید به صورت دوره‌ای سرویس کاری شود.

    در این صورت بسیاری از ایرادات فنی موجود در آن به سرعت شناخته شده و برطرف می‌شود. سیستم گیربکس نیز باید به صورت دوره‌ای بازدید شود. سرویس‌های دوره‌ای بر اساس میزان مسافت طی شده با اتومبیل مربوطه ارائه می‌شوند. در این خصوص تعویض دوره‌ای روغن و فیلترهای موجود در گیربکس نیز مهم تلقی می‌شود.

    خدمات مجموعه گیلان گیربکس برای تعمیر گیربکس

    در خصوص تعمیر و نگهداری از گیربکس وسایل نقلیه باید به مهارت‌های مرکز انتخابی خود دقت داشته باشید. مجموعه گیلان گیربکس خدمات کامل تعمیر و تنظیم مدار به کار رفته در گیربکس را ارائه می‌دهد. عیب یابی انواع گیربکس نیز در این مجموعه با دقت کافی انجام می‌شود و مشاوره‌های مربوطه زیر نظر کارشناسان معتبر ارائه خواهد شد.

    تست‌های کیفیت عملکرد و عیب یابی مربوط به آن‌ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که این مجموعه با بهترین کیفیت عهده دار انجام این خدمات می‌شود. کار با دستگاه دیاگ نیز در این مجموعه انجام می‌گیرد.

    معرفی گیلان گیربکس

    در این صفحه در خصوص برخی از خدمات فنی و حرفه‌ای مجموعه گیلان گیربکس برای تعویض و تعمیرات قطعه گیربکس در سیستم فنی وسایل نقلیه اطلاعاتی را بررسی کردیم. شما می‌توانید تعمیرات گیربکس را از کارشناسان معتبر مجموعه گیلان گیربکس دریافت کنید که با بهترین کیفیت این مجموعه خدمات را ارائه می‌دهد. این خدمات هر یک با بهترین و نازل‌ترین هزینه‌ها در دسترس قرار می‌گیرند. در این زمینه کیفیت اجرای خدمات نیز بسیار مهم تلقی می‌شود که مجموعه گیلان گیربکس کلیه این مزایا را با هم ارائه می‌دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.