به گزارش «بامردم»، یک زن ۴۷ ساله که مدت ۲۰ سال نازا بود و هیچ نوع درمان نازایی و ناباروری برای درمان او پاسخ مثبت نداده بود به طور ناباورانه  مادر شد.

زایمان زن نازا

در یک اتفاق غیرقابل باور زن ناباروری اولین فرزندش را به دنیا آورد. زایمان او تنها ۱ ساعت بعد از اطلاع از بارداری اش انجام شد. جودی برون ۴۷۷ ساله اهل مساچوست به دلیل بزرگ شدن شکمش و افزایش وزن غیرطبیعی اش به پزشک مراجعه کرد و درخواست راهی برای کاهش وزنش داشت.

جودی ۴۷ ساله از دردهای شکمی سنگینش و ناتوانی در انجام فعالیت های روزانه گله مند بود که پزشک متخصص تغذیه را  دچار شک کرد.

زایمان زن نازا

پزشک متوجه تغییراتی شد ولی به دلیل توضیحاتی که جودی و همسرش در رابطه با نازایی و ناباروری خودشان دادند پزشک  دچار شک و تردید شد.

با تجویز پزشک جودی برای سونوگرافی و آزمایشات دقیق به بیمارستان رفت و به طرز ناباورانه خبر بارداری اش را از پزشک آزمایشگاه دریافت کرد و بلافاصله برای زایمان اماده شد. یک ساعت بعد از شنیدن جواب مثبت آزمایش بارداری ، جودی دخترش  را به دنیا آورد.

تولد نوزاد

این زن و مرد در مصاحبه ای گفتند:
هنوز فکر می کنیم که این اتفاق شیرین یک خواب است و هر لحظه ترس از این داریم که از این خواب شیرین بیدار شویم و لذت در اغوش گرفتن دخترمان را از دست بدهیم.