چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41341 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انهدام باند سارقین حرفه ای با کشف ۱۲ فقره سرقت در لاهیجان
    14 دی 1395 - 15:00
    شناسه : 25840
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از انهدام باند سارقین حرفه ای با کشف ۱۲ فقره سرقت و دستگیری ۹ نفر در این شهرستان خبر داد. سرهنگ پاسدار محمود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار «بامردم» با اعلام این خبر، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری های مجتمع های مسکونی در این شهرستان، شناسایی […]

    پ
    پ

    سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان (4)

    فرمانده انتظامی لاهیجان از انهدام باند سارقین حرفه ای با کشف ۱۲ فقره سرقت و دستگیری ۹ نفر در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ پاسدار محمود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار «بامردم» با اعلام این خبر، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری های مجتمع های مسکونی در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

    وی بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس آگاهی این شهرستان و بررسی دقیق صحنه های سرقت، مشخص شد سارقین از شگردی خاص و مشترک در این سرقت ها استفاده می کنند.

    این مقام انتظامی افزود: در ادامه تحقیقات، مامورین پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند، سردسته اصلی این باند را که مردی ۴۱ ساله و اهل لاهیجان بوده شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده وی را در شهرستان رشت دستگیر کنند.

    قاسمی افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، سایر متهمین که همگی آن ها نیز اهل و ساکن لاهیجان و ۲۸ الی ۴۲ ساله می باشند، شناسایی و دستگیر و در تحقیقات به ۱۲ فقره سرقت در شهرستان های لاهیجان و رشت اعتراف کردند.

    وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی با شناسایی و دستگیری ۳ مالخر، مقدار زیادی اموال مسروقه از قبیل کولر، تردمیل، ماشین برقی کودکان و تعداد بسیاری لوازم منزل به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از شهروندان خواست با رعایت توصیه های پلیس عرصه را برای جولان سارقین تنگ نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا  با تماس با  ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.