پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با برجام، التهاب حاصل از تهدیدات دشمنان فروکش کرد | نقد بدون رعایت اخلاق تاثیرگذار نیست
    15 دی 1395 - 16:29
    شناسه : 26165
    0

    دبیر حزب همبستگی استان گیلان با اشاره به دستاوردهای برجام گفت: با توافق هسته ای و برنامه جامع اقدام مشترک، التهاب حاصل از تهدیدات دشمنان فروکش کرد. به گزارش «بامردم»، عبدالغفار یوسفی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در گفت وگوی تلویزیونی با مردم افزود:برجام فرصتی را ایجاد کرد تا دولت، در آرامش بتواند به […]

    پ
    پ

    دبیر حزب همبستگی استان گیلان با اشاره به دستاوردهای برجام گفت: با توافق هسته ای و برنامه جامع اقدام مشترک، التهاب حاصل از تهدیدات دشمنان فروکش کرد.

    به گزارش «بامردم»، عبدالغفار یوسفی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در گفت وگوی تلویزیونی با مردم افزود:برجام فرصتی را ایجاد کرد تا دولت، در آرامش بتواند به حل مشکلات کشور بپردازد.

    وی اظهار داشت: رونق اقتصادی، مهار تورم و اشتغالزایی از جمله مواردی است که دولت با فرصت به دست آمده حاصل از برجام، توانست در این بخش ها گام های خوبی بردارد.

    دبیر حزب همبستگی استان گیلان برجام را یک موفقیت بزرگ دیپلماتیک غیر قابل انکار عنوان و اضافه کرد: اینکه ایران با وجود دشمنان بسیار فعالی از جمله رژیم صهیونیستی، پای میز مذاکره بنشیند و احتمال جنگ را به فرصتی برای صلح تبدیل کند، هنر دیپلماسی است.

    یوسفی در بخش دیگری از گفت وگو با اشاره به تاکید رئیس جمهوری مبنی بر لزوم توجه به تفاوت نقد و تخریب گفت: در انجام هر کاری از جمله کارهای سیاسی و حزبی، اخلاق باید حاکم بوده و مقید به رعایت آن باشیم و اگر در هر نقدی رعایت اخلاق نباشد، آن نقد تاثیرگذار نخواهد بود.

    او خاطرنشان کرد: امانت داری در نقل قول و اخلاق مداری، یک نیروی بازدارنده اخلاقی است که از آلودگی در جامعه می کاهد.

    دبیر حزب همبستگی استان گیلان یادآور شد: نقد یک همراهی از طرف منتقد است که در فرآیند انجام وظایف به عنوان تذکر به مجری، می تواند بسیار مفید باشد اما باید توجه داشته باشیم که بین نقد و تخریب، تفاوت وجود دارد.


     انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.