×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

 .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

استراتژی های نوآورانه در استفاده از هدایای تبلیغاتی هدفمند:

word image 262733 1 - استراتژی های نوآورانه در استفاده از هدایای تبلیغاتی هدفمند -

استراتژی بازاریابی یک برنامه عملیاتی است که نشان می‌دهد چگونه شرکت شما می‌تواند بیشترین آگاهی برند را در بازار ایجاد کرده و مشتریان بیشتری جذب کند. بهترین استراتژی بازاریابی مبتنی بر اطلاعات بوده که طی آن با تجزیه و تحلیل کمپین‌های گذشته، موقعیت یابی رقبا و هدف تبلیغاتی می‌توان یک برنامه تنظیم کرد. یکی از موفق‌ترین راه‌های بازاریابی، استفاده از هدایای تبلیغاتی است که برای تمام کسب و کارها مناسب است.

استراتژی بازاریابی چیست؟

استراتژی بازاریابی یک شرکت یا کسب و کار، باید تمام اهداف بازاریابی را در بر گیرد. هدف از این استراتژی این است که کالاها یا خدمات خود را تبلیغ کرده تا فروش زیادی داشته باشید. برای موفقیت در این راه، باید داده‌های مختلفی را جمع آوری کرده و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. به طور مثال پیش از هر کاری باید جامعه هدف خود را مشخص کرده و بر اساس آن شروع به انتخاب بهترین نوع هدیه تبلیغاتی کنید.

نمونه هایی از استراتژی‌های بازاریابی عبارتند از:

  • در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید
  • ویدئو بسازید
  • از هدایای تبلیغاتی کمک بگیرید
  • وبلاگ نویسی را شروع کنید
  • سئو را جدی بگیرید
  • از تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید
  • تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی ثبت کنید
  • در یک برنامه تلویزیونی مرتبط شرکت کنید
  • یک رویداد برگزار کنید
  • میزبانی یک وبینار را بر عهده بگیرید

word image 262733 2 - استراتژی های نوآورانه در استفاده از هدایای تبلیغاتی هدفمند -

اکثر کسب و کارها ترجیح می‌دهند تا حد امکان دیده شوند تا بیشترین فروش ممکن را داشته باشند. برای کسب درآمد معمولاً باید محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید، بنابراین بهترین روش تبلیغاتی را می‌توان ارائه محصولات رایگانی دانست که بر روی آن‌ها نام برند یا لوگوی شرکت حک شده است.

هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر استراتژی‌ها قیمت مناسب‌تری داشته و بازدهی بالایی دارند. به طور مثال برای تبلیغات رادیویی یا تلویزیونی باید بودجه زیادی در نظر بگیرید اما در این روش تبلیغاتی، با هر بودجه‌ای امکان برگزاری کمپین وجود دارد.

استراتژی نوآورانه در هدایای تبلیغاتی

برای اینکه کمپین تبلیغاتی شما با موفقیت انجام گیرد، توصیه می‌کنیم از روش‌های خلاقانه‌ای استفاده کنید که شما را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌سازد. این کار باعث خواهد شد تا نام برند در ذهن مشتریان حک شده و در صورت نیاز از خدمات یا محصولات شرکت شما استفاده کنند.

در این قسمت به بررسی استراتژی‌های نورآورانه در استفاده از هدایای تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

  • مسابقه برگزاری کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعامل کاربران با مجموعه، برگزاری مسابقات مختلف است. در این روش بهتر است یک هدیه برای برنده مشخص کرده و در سایت یا شبکه‌های اجتماعی برند خود یک مسابقه برگزار کنید. افراد زیادی در این مسابقه شرکت خواهد کرد که نتیجه آن افزایش آگاهی از برند و شناخته تر شدن بیشتر شرکت شما خواهد بود.

word image 262733 3 - استراتژی های نوآورانه در استفاده از هدایای تبلیغاتی هدفمند -

  • تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای برای مشتریان در نظر بگیرید. در برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی ممکن است تمام تمرکز شما بر جذب مشتریان جدید باشد اما باید از همراهی مشتریان قدیمی هم تشکر کنید. برای این منظور می‌توانید تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای در نظر بگیرید تا مشتریان فعلی شما بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. علاوه بر آن ارائه یک کد تخفیف برای سفارش اولیه می‌تواند افراد را تشویق به خرید از کسب و کار شما کند.
  • از مشتریان بخواهید عکس محصولات شما را در شبکه‌های اجتماعی خود آپلود کنند. یکی از راه‌های افزایش مشتری استفاده از شبکه ارتباطی مشتریان است. می‌توانید از آن‌ها خواهش کنید هدیه تبلیغاتی شما را به سایر کاربران به اشتراک گذاشته و به آگاهی از برند کمک کنند.
  • اگر در اینستاگرام فعالیت دارید، یک هشتگ ایجاد کنید. با این هشتگ، پست کاربران را در مورد خدمات خود مشاهده کرده و بازخوردهای بیشتری جمع آوری خواهید کرد.
  • تبلیغات خود را به اینفلوئنسرها بسپارید. گاهی اوقات تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌تواند مفید باشد. هدیه تبلیغاتی یا پک محصولات خود را برای اینفلوئنسر فرستاده و از ایشان درخواست کنید تجربه خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذراند. هر شخصی که اینفلوئنسر را دنبال کند، با برند شما آشنا شده و برخی از آن‌ها تبدیل به مشتریان شما می‌شوند.
  • از هدایایی استفاده کنید که کمتر برندی به فکر خرید آن‌ها است. برخی هدایا مثل خودکار تبلیغاتی و ساعت های تبلیغاتی و… توسط برندهای زیادی استفاده می‌شود. اگر از هدایایی متفاوت استفاده کنید، تاثیر بیشتری بر ذهن جامعه هدف خود خواهید گذاشت. به طور مثال هدیه دادن یک ست ابزار مهندسی یا ست مانیکور می‌تواند تاثیر مثبت زیادی بر ذهن مشتریان بالقوه داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.