وبسایت شما به ترافیک نیاز دارد هر چه بیشتر، بهتر است. برای این کار، نیاز است که در رتبهبندی موتورهای جستجو بالا قرار بگیرید. پس چه اتفاقی میافتد پس از اینکه محتوای خود را بررسی کرده، کلمات کلیدی را اضافه کرده و سئو فنی خود را تقویت کردهاید و هنوز هم در رتبهبندی مورد انتظار قرار نمیگیرید؟ یک نقطه کلیدی وجود دارد که باید بر آن تمرکز کنید: خرید رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک
بک لینکها چیستند؟
بک لینکها به سادگی لینکهایی از یک وبسایت به وبسایت دیگر هستند. گاهی اوقات به آنها “لینکهای ورودی” هم میگویند، بک لینکها یکی از مهمترین بخشهای بهینهسازی موتورهای جستجو هستند. ابزارهای مفیدی برای ایجادکنندگان صفحه وب، بک لینکها راحت میکنند و امکان نقل استاتیستیک، منبع ادعاها، افزودن زمینه و یا دادن پیشنهادات و سایر امور را فراهم میکنند.
همچنین نوع دیگری از لینک به نام لینکهای داخلی وجود دارد که لینکهای بین صفحات درون یک وبسایت هستند. اینها هم نقشی در سئو دارند
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی، که به عنوان پست مهمان نیز شناخته میشود، به معنای نوشتن و انتشار یک مقاله در سایتی دیگر و ترجیحا بهتر، در همان حوزه کاری شما است. هدف از رپورتاژ آگهی رساندن پیام شما به مخاطبان گستردهتر، بهبود رتبهبندی در موتورهای جستجو و استوار کردن برند شما به عنوان یک مرجع معتبر است. رپورتاژ آگهی همچنین به عنوان یک استراتژی بازاریابی کارایی دارد چرا که هم برای سایت خریدار و منتشرکننده مفید است.
چرا بک لینکها اهمیت دارند؟
بک لینکهای وبسایت شما امتیاز صفحه را منتقل میکنند و موتورهای جستجو از این استفاده میکنند تا کیفیت وبسایت شما را تعیین کنند و مکان مناسب آن را در صفحات نتایج مشخص کنند. آنها نشاندهنده محبوبیت وبسایت شما در میان کاربران هستند و بخش حیاتی از هر استراتژی سئو هستند. بک لینکها همچنین نقش مهمی در قابل دسترسی بودن شما دارند، زیرا هم کاربران و هم جستجوگرهای موتورهای جستجو لینکها را از سایتهای خارجی به صفحه شما دنبال میکنند.
چه چیزی باعث میشود یک بک لینک خوب باشد؟
در تعداد، هر چه بیشتر سایتها به صفحه شما لینک دهند، سیگنال قویتری به گوگل میدهید که محتوای شما ارزشمند است و بنابراین ارزش دارد که لینک شود و به طور کلی، اگر صفحهی شما بیشترین تعداد بک لینک را نسبت به یک صفحه مشابه داشته باشد، در نتایج جستجوی طبیعی بالاتر خواهد آمد.
این به این دلیل است که هر بار که یک وبسایت به محتوای شما لینک میدهد، در واقع تأیید دقت و صحت آن را میکند. اما حتی برای یک لحظه فکر نکنید که هر وبسایتی که به صفحه شما اشاره میکند، چیز خوبی است. نه تنها برخی از لینکها هیچ اثری برای شما ندارند، بلکه برخی از آنها میتوانند واقعاً به رتبهبندی جستجوی شما آسیب بزنند. این به معنای این است که شما باید نگران کیفیت لینکهای ورودی خود باشید.
منابع نامعتبر
در مورد منابع نامطمئن صحبت میکنیم، اگر وبسایت شما از مزارع لینک یا لینکهای غیرطبیعی دیگر بک لینک دریافت کند، واقعاً خطر این است که توسط گوگل مجازات شوید. اگر وبسایتهای اسپمی به صفحات شما لینک میدهند، بهترین کاری که میتوانید انجام دهید، انکار آنهاست تا از دید گوگل به عنوان مقصر با دیگران جلوگیری کنید. در مورد این موضوع بیشتر خواهیم صحبت کرد. ولی نه فقط اعتبار دامنهای که به گوگل میگوید که بک لینک 1 ارزشمندتر از بک لینک 2 است. گوگل همچنین به ارتباط وبسایت مرجع با موضوع مورد نظر نگاه میکند.
تعداد بک لینکهای من چقدر است؟
حال که اهمیت بک لینکهای ورودی و ارزش آنها را میدانید، وقت آن است که به فکر آن بیفتید که بک لینکهایی که قبلاً دریافت کردهاید را چگونه بشناسید. چگونه میتوانید بدانید کدام سایتها ترافیک را به سمت شما هدایت میکنند؟ دو راه برای این کار وجود دارد: یکی که فقط به شما میگوید کدام سایتها به وبسایت شما لینک دادهاند و یکی که میتوانید از آن برای کنجکاوی در مورد بک لینکهای وبسایتهای رقیب استفاده کنید.
بررسی بک لینک با Google Search Console، باید بهترین دوست شما باشد اگر وبمستر هستید. این ابزار پر از ابزارها و گزارشهای مفید برای کمک به شما در پیگیری عملکرد و رفع مشکلات و رایگان است. اگر بر روی آن کلیک کنید، جزئیات لینکهای داخلی و خارجی شما نمایش داده میشود. لینکهای خارجی آنچه که در حال حاضر علاقه ماست.
زیر لینکهای خارجی، میتوانید سه گزارش را اجرا کنید: برترین صفحات لینک دهنده، برترین سایتهای لینک دهنده و برترین متون لینک دهنده. با استفاده از اینها، میتوانید تعیین کنید که چه کسی به شما لینک میدهد و از کجا، اما با استفاده از ابزارهای شخص ثالث بررسی بک لینک مانند Majestic SEO، Semrush و Ahrefs، میتوانید ببینید که رقبایتان چه کاری انجام دادهاند و شاید برخی از آنها را بدزدید.
معرفی منابع و خرید رپورتاژ آگهی، بک لینک
بک لینک Backlink
خرید بک لینک
خرید رپورتاژ آگهی
حال که فهمیدید رپورتاژ آگهی و بک لینکها چه چیزی هستند، چرا اهمیت دارند و چگونه میتوانید آنها را پیگیری کنید صحبت کردیم، بیایید به آنچه که واقعاً برای شما مهم است بپردازیم.
پیشنهاد خرید رپورتاژ و بک لینک
چند راه برای خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک وجود دارد، اما بیشتر این روشها نیازمند کمی تلاش از سوی شما هستند. خرید رپورتاژ از پلتفرم پینگادو، تریبون، تسمینو، رپورتاژ ادز و آذین بلاگ و ایلنا را به شما پیشنهاد میکنیم.
اولین و آسانترین راه برای دریافت لینک پرداخت پول به آن است. اما قبل از اینکه کارت اعتباریتان را بکشید، به این نکته مهم توجه کنید: اگر گوگل متوجه شود که شما در یک برنامه ساخت لینک پولی شرکت میکنید، مجازات خواهید شد. خرید لینکها موضوعی است که برای کارشناسان سئو مدت زمان زیادی مورد بحث بوده و برخی از آن استقامت میکنند، در حالی که دیگران اصرار دارند که ارزش ریسک آن را ندارد.
شما تصمیمات خود را میگیرید، اما پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه به فکر لینکهای پولی بیافتید، ابتدا سعی کنید در جهت ساخت لینکهای طبیعی اقدام کنید. راه دیگر برای ایجاد بک لینکها، خلق آنهاست. به طور کلی این به معنای ثبت وبسایت خود در دایرکتوریهای تجاری است یا شرکت در بحثها در وبلاگها و انجمنها با قرار دادن لینک وبسایت خود در امضا است. این لینکها میتوانند از نظر کیفیت متفاوت باشند.
ثبت دیدگاه