جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اسکان بیش از 3802 مهمان نوروزی در مراکز اقامتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد
    14 فروردین 1395 - 13:50
    شناسه : 2702
    1

    رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: بیش از 3802 نفر در مراکز اقامتی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اسکان پیدا کردند. سهراب کرد رستمی در گفتگو با خبرگزاری با مردم اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده شاهد استقبال خوبی از سوی مسافران بودیم. وی افزود: دانشگاه آزاد واحد لاهیجان با تشکیل ستاد نوروزی […]

    پ
    پ

    kordrostami

    رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: بیش از 3802 نفر در مراکز اقامتی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اسکان پیدا کردند.

    سهراب کرد رستمی در گفتگو با خبرگزاری با مردم اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده شاهد استقبال خوبی از سوی مسافران بودیم.

    وی افزود: دانشگاه آزاد واحد لاهیجان با تشکیل ستاد نوروزی از اوایل اسفند ماه 94 و با تجهیز یک دستگاه آپارتمان 12 واحدی با تمام امکانات رفاهی، یک خوابگاه ویلایی استادان و همچنین 12 اتاق خوابگاه دانشجویی از تاریخ 25 اسفند 94 تا 13 فروردین 95 پذیرای بیش از 3802 نفر از همکاران سراسر کشور بوده است.

    رییس دانشگاه آزاد لاهیجان با بیان اینکه میزان اسکان مسافران امسال در مراکز واحد لاهیجان نسبت به سال گذشته بیش از  2 برابر شده، ادامه داد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده مشکل برای اسکان مسافران  وجود نداشته و مسافران از خدمات رفاهی و … راضی بوده اند.

    به گزارش با مردم، شهرستان لاهیجان به عنوان یک شهر گردشگری و توریستی که به عروس استان گیلان نیز معروف است، همه ساله در ایام نوروز میزبان هزاران گردشگر از اقصی نقاط میهن اسلامیمان بوده، و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با دارابودن امکانات اقامتی مجهز و کم نظیر در سطح منطقه خدمتگزار میهمانان می باشد.

    ax

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.